Hebben jullie nog ideeën voor gourmetten? Specifieke vervangers of lekkere groenten voor erop.
Ja maar ze moeten wel een half uur in de oven
Ik vind dat bij die frikandelbroodjes ook zo’n gedoe, uur ontdooien en dan nog een half uur in de oven. En dan ook op tijd onthouden om de oven voor te verwarmen.
Maarrr ik vind dat saucijzenbroodje echt de beste vervanger ooit want die smaakt echt exact hetzelfde als de echte, dus het is het wel waard!
De frikandelbroodjes heb ik nog nooit gehad. De saucijs zijn idd echt heerlijk.
De Aldi heeft een pakketje met verschillende vervangers, die vind ik erg lekker. Verder de mini gehacktballetjes van de vegaslager, als je zuivel geen probleem vindt de crispy sticks van valess. Verder pannenkoekjes, aardappeltjes, groenten ( champignons)
Oh, en halloumi, of mini pizaatjes die iedereen zelf kan beleggen
oh super! Ik eet nog maar 2 maanden vega en mis zo’n saucijzenbroodje gewoon zooooo erg en kon steeds die op de broodafdeling niet vinden goed nieuws ik ga ze morgen halen
Dankje! Ik zal even langs Aldi gaan, kom daar eigenlijk nooit.
Is halloumi vegetarisch?
Edit: Ja geloof t wel. Nice.
soms gebruiken ze dierlijk stremsel, vaak niet. Maar altijd even kijken. Die van de lidl (tijdens griekse weken) heeft bijvoorbeeld dierlijk stremsel in de chili versie, maar vega stremsel in de natuur versie
Ok, misschien een domme vraag, maar ik heb net de vegeterriër gekocht en wilde ze eigenlijk als rookworst gebruiken. Maar hoe maak ik die klaar per 1? Ze zitten met 3 bij elkaar vacuüm dus als ik ze los knip, is de verpakking verpest denk ik.
Misschien de rest invriezen?
Geen idee. De roockworsten zitten ook per 2, maar wel gescheiden, dus daarvan kun je er 1 uithalen zonder het vacuum van de ander te verpesten. De vegeterrier heb ik nog niet gehad.
Als het goed is gaat hij niet open als je door het gevacumeerde (?) knipt. En anders een eruit halen en de hele verpakking om de anderen laten zitten.
Als je precies in het midden knipt blijven de andere twee wel gewoon goed hoor
Ik wil vanavond sate maken, zou dit het lekkerst zijn met tofu, tempeh, of vega-kip? Of heeft er iemand een toprecept ?
Vega kip denk ik. Ik vind saté van andere dingen nooit zo lekker. Maar dan wel eerder tempé dan tofu.
Ik vind tempeh saté de enige lekkere sate maar het lijkt nooit echt op sate (misschien dat ik het daarom lekker vind), dus vega kip zou ik ook als betere optie kiezen als je wel van sate houdt
Oh ja ik hou eigenlijk vooral van satesaus haha, en vind tempeh meestal wel lekker dus misschien dat ik dat maar ga proberen. Vega-kip marineren lijkt me bij nader inzien een beetje raar ofzo haha