Verdwenen merken en winkels

Beetje in het verlengde van het topic ‘Spelletjes van vroeger’, ik besefte me dat er in de afgelopen 25 jaar zoveel merken en winkels zijn verdwenen!

Zo waste mijn moeder ruim 20 jaar geleden haar haar met shampoo en conditioner van dit merk, opeens was het nergens meer te verkrijgen? We kochten het altijd bij Euroland op Zuidplein (Rotterdam)

17353-organics-hair-conditioner-dry-damaged-14-1531301499

En wie kent Frufoo nog?
Frufoo-toetje-speeltje-yoghurt

Of die Timon en Pumbaa knetterijsjes? Ze hadden ook een insectenijsje met van die gummies erin :kwijl:

30 likes

Dat heette destijds toch Solero shots? Echt de grootste faal ever omdat die balletjes altijd aan mekaar zaten en je er niet uit kon drinken :joy:

14 likes

Omg Timon en Pumbaa ijsje waren mijn lievelings. Ik verlang er nog steeds wel eens naar

4 likes

Deze dino-chips

En qua kleding:

Indian Rose spijkerbroeken die veeeel te laag zaten


Paul Frank zie je nu ook nergens meer


Chipie was vroeger ook helemaal hip

53 likes

Oh god

Die zijn
Zo
Zo
Zo
Lekker :heart:

3 likes

image

7 likes

image
Deze waren Mn fave

148 likes

Hier heb ik me 10 jaar geleden helemaal ziek aan gevreten
En ik me maar afvragen waarom ik zo weinig geld had…

original

85 likes

Er waren ook altijd van die chipjes in de vorm van kleine kangoeroetjes. Ze waren hol van binnen. Die waren heerlijk. Kan er geen foto van vinden, weet het merk ook niet meer.

3 likes

Omg ik ken alleen die M&M variant. Die heb ik een paar maanden geleden nog gehad.

Wat
Paar maanden geleden?!
Waar

1 like

Ja bij de Kruidvat wel met een nieuwe verpakking.

1 like

Snap nog steeds niet waarom deze weg is…

IMG_0609

7 likes

:sob::sob:

50 likes

Lays Cream & Chives! Ik kan niet eens meer een plaatje van de zak vinden, maar die lichtgroene.

21 likes

Lange Jannen

118 likes

Ik kwam hier om dit te posten. ZO LEKKER. Dacht vorig jaar iets vergelijkbaars te hebben gekocht, maar dat bleek totaal iets anders. Ik was heel erg teleurgesteld…

1 like

64 likes

Ah to go!

3 likes

Deze bleven altijd het langst in onze snoeptrommel liggen :stuck_out_tongue:

2 likes