Verdwenen merken en winkels

BN BN TUUUUTUUU TUUTUUTUU
BN BN TUUUTUUUTUUUU

119 likes

Tsss :wink:

Dove Caramel bestaat toch gewoon nog?

2 likes

Over irritante reclames gesproken


Mis deze koeken ook wel… ze hebben nu wel iets vergelijkbaars van Milka, maar not the same
28 likes

Wonder woman kledingwinkels.

58 likes

afbeelding

Mis dit :disappointed_relieved: ondanks dat ik er een paar keer bijna in gestikt ben

117 likes

DIT WAS ZO LEKKER :drooling_face: en die dino chips ook!

1 like

En van die clownijsjes met kauwgom
image

64 likes

Jaaaa!

Bestaan de Samson en Gert koekjes nog?

6 likes

Overzeas en Stuka

30 likes

Ik moest laatst denken aan die koekjes die je jn elkaar kon zetten. Weet iemand welke ik bedoel? Zaten in een zakje en dan had je twee soorten, eentje met een uitsteeksel en eentje met een gat (klinkt zo fout dit).

19 likes

Emily the Strange

Oopsy Daisy

16 likes

Er was vroeger ook zo’n kledingwinkel genaamd Londen/London. Een alternatieve winkel, kon je skate en alto dingen kopen. Kent iemand dat nog??
Was best populair en had aardig wat filialen ook maar ineens was het failliet.
Maar ik kan er gewoon niks over vinden op internet? :exploding_head: Dat vind ik gek

23 likes

Ohhh jaa! Zo lekker! ze mochten op den duur niet meer verkocht worden, omdat ze te glad en gevaarlijk waren toch?

Jaaa haha! Daar kocht ik mijn Vans en Overzeas broeken als ik niet de goeie op het Waterlooplein kon vinden. Tiener alto heaven.

6 likes

Oohhh echt?! Dat wist ik niet haha. Op zich wel begrijpelijk maar zoooo jammer

1 like

En nu stop ik. Maar als ik aan verdwenen merken moet denken, denk ik ook nog aan Hex. Ik vond het als kind fascinerend om mensen te zien rondlopen met laarzen van dat merk.

12 likes

https://www.londonshop.nl bestaan nog online maar geen fysieke winkels meer.

Elke zomer weer huilen dat ze deze niet meer hebben

47 likes