Verdwenen merken en winkels

Ik draag elke dag zo’n ketting! Zit echt aan me vergroeid, haha. Doe hem ook nooit af

2 likes

Bestaat dit serieus niet meer? :open_mouth: ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik het inderdaad nergens meer zie.

Ik noemde mn broertje vroeger altijd Hans Textiel :joy:

3 likes

Geer en Goor hebben ook een lijn met tekst tshirts gehad. Gerard nu nog trouwens

1 like

Ik was kei alto en m’n favoriete broek was een soort zwarte cargo met heel veel zakken en met allemaal slierten er aan. Er zaten van die touwtjes in de pijpen en dan maakte ik m zo driekwart zodat ik mijn verschillende soorten teensokken kon showen. Nog net geen sandalen er bij aan dus het teen gedeelte zag je niet eens.

image

49 likes

Ik kwam mijne gisteren tegen op zolder en eindelijk maar weggedaan. Zo lelijk haha

r45mUhKe_400x400

1275e974590d6981b1857581a834d0e1_400x400
Lutti-spaghett-gum-titti-futti

4 likes

En deze!

57 likes

Barbieboekenclub

54 likes

Okè, dit bestaat nog steeds, maar je hoort er nooit meer over. Wat een gekkenhuis was het toen dit een rage was, die dingen waren niet aan te slepen. Scoobydou touwtjes

65 likes

En deze broeken! Je had ze in alle kleuren, ik had een zwarte. Er hingen van die random slierten aan…zoooo lelijk

32 likes

Het eerste deel komt uit 1958, dat zal het verklaren haha

Wel treffend: (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) op een grappige manier ondeugend.

Blauwe kerstcola :heart_eyes:

11 likes

Waren lekkere strakke stretchbroeken. Bij ons was dit ook de introductie van de string, want die broeken waren te dun en strak om een gewone onderbroek onder te dragen. Die tark1 broeken waren wel duur trouwens. volgens mij 80/90 gulden?

Echt nu al mijn favo topic dit haha. Maar voel me wel oud nu

3 likes

Mijn opa en oma hadden deze en ik kon er geen genoeg van krijgen

Plakhandje

En dit!

48 likes

Spuit 11 maar ahh de edah. Die van ons had een soort spelletjesautomaat waar je je klantenkaart in kon doen en dan kon je een random product uit de supermarkt winnen. Vond dat zo leuk als kind

10 likes

De originele Tamagotchi komt weer terug hoorde ik laatst!

Ik ben benieuwd of iemand anders dit tijdschrift nog kent, volgens mij was het niet heeeel populair. Maar ik vond het heel leuk, iedere maand ging het over een andere edelsteen/mineraal, en dan zat er ook zo’n steen bij. Ik heb nog steeds 3 van die verzameldozen vol :joy:. Ik kreeg ze altijd van m’n oma, dus ze zijn me best dierbaar

42 likes

Claire uit de Flair? Zij was Mn fave.

16 likes

image image

Dit bestaat volgens mij nog steeds maar is niet echt meer een ‘ding’ nu. (Anne Geddes poppen).

65 likes

Gebruik ik nog steeds regelmatig haha.

1 like