ik had dit en ik vond het heel cool, maar ik kon er geen fuck mee (heb ook een keer uit frustratie m’n jojo kapot gesmeten tegen de muur in de tuin)
goed dat 't niet meer bestaat
Weet niet hoe deze shirtjes heten, maar ze het leken altijd poppenshirtjes. Alleen kon je ze meeega ver uitrekken. Has ze zelf ook in allerlei heftige kleurcombinaties. Was er zo trots op destijds. Zeker alweer 15 jaar geleden ofzo.
Vind replay nog steeds megaduur
Fornarina altijd met deze kontzak
En die kocht ik in my hometown dan hier:
Dit was alles wat ik wilde vroeger, maar eigenlijk kreeg ik nooit dingen van mijn ouders die echt een rage waren #jeugdtrauma
Ze liggen bij de kassa, je moet ze dus wel per stuk kopen
Deze had ik ook altijd, rondom dezelfde tijd als fornarina, nog voor indian rose. Ok nier die 3 kwart maar wel lange flared jeans haha
In mijn hoofd noem ik die nog steeds zo. Of de vogele haha. Met puntjes.
Ja precies dit!
Babysitters club <3
Ja! Hoi! Ik hoop nog steeds dat daar een H&M in komt of zo… wat een arremoe is het nu.
Wat een heeerlijk topic!!!
Hier heb ik echt alle edities van gelezen die in mijn lokale bieb lagen, hadden allemaal een nummer en ging echt tot 115 ofzo
In Duitsland koop ik altijd m’n favo zure snoep van Haribo en dat is zo’n fruitgom vulkaan met vloeibare zure binnenkant! Ook zoete varianten van. Beste ooit.
Dit topic
Ik heb echt heel een heel slecht lange termijn geheugen, maar ik heb echt van boven tot onder OH JAAA geroepen. Love it.
Niet alleen de jongens. Ik droeg 'm ook hahaha. Zo duur. Zo lelijk. Vooral die ene versie dat je al die gekleurde Evisu tekens had over de hele broek.
waren dat niet zulk soort all stars?
Hoge All stars waren echt in en in veel gevallen had de buitenkant dan een effen kleur en de binnenkant een printje, als je ze dan omklapte zag je dat printje
Dus zo iets als hierboven maar dan met printjes aan de binnenkant
Ticket boeken naar Spanje!
Ik had neppe van de Schoenenreus . Vroeger kon je nog merkloze schoenen dragen zonder uitgelachen te worden haha
Deze boeken heb ik ook verslonden
Had er echt veel van en ruilde ook met vriendinnetjes