Nee heel anders, ook van ± 2-5 jaar voordat Allstars in waren.
Hahah ja uiteindelijk bleek ook een van die meiden de moordenaar uit te hangen en niet die vent. Zo ging het altijd ongeveer.
Splash om je eigen milkshake te maken
Omg weet je ook waar? Ik ga straks zoeken want nu wil ik het eten ook.
Oh jaa! Zat vlakbij ons en ging ik vaak heen met mijn moeder.
Ik heb ze ook nog haha! Ik heb er ook zoooo veel mee gespeeld en dan mocht ik een keer in de zoveel tijd zo’n zakje kopen bij de ouderwetse snoepwinkel ️
Oja dat is dan wel veel langer geleden want all stars waren al in, in de tijd van mijn ouders.
Nee ik bedoel die latere golf allstarsmania, die kwam bij mij op de middelbare school ergens tussen 2005-2006. Die trend met die witte schoenen met flapjes was er toen ik op de basisschool zat, rond 2002 of zo?
Nog ouder, maar ik verslond de topstrips van mijn moeder
Heb ooit nog geprobeerd om er een paar te kopen
Hier in België gewoon in de supermarkt. Delhaize en Colruyt heeft ze.
Deze denk ik!!! https://goo.gl/images/yuTQxc
Quick typhoon schoenen. Weet nig dat mn vader en mn oudere nicht die hadden en dat dat helemaal cool was toen!!
Nee volgens mij zijn dat ze niet, haha. Frustrerend dit.
Omg die was ik vergeten!!
M’n ouders hebben trouwens echt super veel bewaard, dus veel dingen uit dit topic heb ik nog! Zoals die pokemon flippo’s, gewone flippo’s, dragon ball z kaartwn, slimey, Pokémon kaarten, knikkers / bommen, Gameboy, Furby, Idols stickers met map etc etc. Zo blij mee nu! Ben echt zo’n nostalgisch persoon (en wordt er ook beetje sad van stiekem…??)
Ik weet welke je bedoelt maar ik weet het merk ook niet!
Liggen die niet gewoon nog bij de AH?
Ik heb ze al tijden niet gezien! Of ik ben scheel? Zou ze sowieso niet meer willen eten. Heb er in mijn jeugd te veel gehad