Omg jaa ik had die pearl white versie en daar vond ik mezelf echt helemaal cool mee
Baal nog steeds een beetje dat ik deze Samsung nooit heb gehad die vond ik echt vet maar volgens mij was die heel duur voor toen
Omg jaa ik had die pearl white versie en daar vond ik mezelf echt helemaal cool mee
Baal nog steeds een beetje dat ik deze Samsung nooit heb gehad die vond ik echt vet maar volgens mij was die heel duur voor toen
Jaaaaa hahaha die bedoelde ik haha geweldig
Wat een hoop nostalgie. Word er gewoon verdrietig van Mis die tijd!
Polly Pocket was ik ook echt dol op, maar ik had ook van die kastelen. Zaten onder de glitters, en moest je met een sleutel open maken en dan had je ook van die poppetjes erin zitten waarmee je kon spelen. Kent iemand die nog? Ik was zo trots als een pauw als ik er weer eentje kon kopen van mn spaarcentjes
Oh my god ik was hier gisteren naar op zoek om te posten, maar ik kon het niet vinden. Hoe heet dit???
Ja ik heb 'm gekregen in 2008 en toen ging ik in 2011 voor 3 maanden op stage naar het buitenland en wilde m’n Blackberry niet meenemen toen, dus toen heb ik 'm weer gebruikt hahahahahaha. Heb 'm bij mijn vorige verhuizing weggegooid :p. Prachtapparaat
omg naar die tweede was ik opzoek! Ik had er twee MAAR ZE KONDEN NIET PRATEN ze maakten alleen wat geluidjes en konden een beetje dansen en??? waarom gaven mn ouders me dit jezus wat willen kinderen toch domme dingen
Kent iemand die robot knuffels nog die een beetje konden bewegen? Niet Fur Real friends. En die knuffels waarbij je zo’n code kreeg en dan kon je met die knuffel in zo’n online community/spel. Mijn zusje had er een (een aapje) en er was een soort spa mini game die ik vet graag deed
edit: grapje was wel fur real friends maar de oude versie. Ik had zo’n beertje en t deed echt niets maar was mn kind man
Die kledingwinkel Scooterz? Met allemaal synthetische troep. Logo zwart met roze. Ik kocht daar standaard de spaghettihempjes in 100 kleuren.
De kerstafdeling vanv&d
Oh en die hele lelijke roze schoenen waar je altijd van die dingen bij kreeg als een makeup mobieltje ofzo? WIlde die zo graag maar mocht t niet. Terecht ook
Ahh het is niet wat ik bedoelde, maar thanks! Welke zoektermen heb je gebruikt?
Misschien waren de muiltjes die ik bedoelde wel van Nike. Want die classic Adidas sneakers heb ik ook gehad. De muiltjes die ik had hadden geen veters en waren gewoon van (nep)leer.
SPACIX KAARTEN!!
Had ik een hele map van, geen idee wat je er eigenlijk mee kon doen? Die zaten bij Snickers, Twix etc
Er waren ook van die lolly’s die van hetzelfde eetspul waren als dat horlogesnoep!
Wowww ja ik had ook zo’n ding! Die sleutel was eigenlijk meer een hefboom die de twee helften uit elkaar duwde, toch?
Jaa ik heb deze nog thuis liggen! Ze zijn best wel cool
Jaaaa
Deze bedoel je toch?
Ten minste deze had ik! Maar ik had even gezocht, het heet star castle:
https://www.google.nl/search?q=starcastle+toy&rlz=1C1GCEB_enNL801NL801&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig0NikmMndAhXusaQKHTi7CMgQ_AUICigB&biw=998&bih=566
Jaaaa <3!
Ik had deze
Binnenkant: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVTnF0ZOMDMqZNihzNnvFxk5427cZz1iUnwIv5ZTQv3GuXdYp5pA