Verdwenen merken en winkels

Oogschaduw torentjes van Miss helen!

91 likes

Die wil ik! :open_mouth:

Hoe kon ik deze vergeten:

30 likes

Pingen! Ik had een witte. Voelde me echt heel stoer, was m’n eerste telefoon met een abonnement.

8 likes

Ooh Lego had vroeger ook Lego Scala, ik herinner me het moment nog dat deze discontinued werden, huilen!

Ik had hebt kasteel van Belvile en onder andere dit van Lego Scala:

15 likes

Deze had ik van de Hema in metallic kleurtjes, na een paar uur dragen was dat echt zo lelijk opgehoopt haha

1 like

19 likes

Fashion Polly :star_struck: met rubberen kleertjes. Was ik echt uuuuuren zoet mee. Volgens mij was het het vervolg op Polly Pocket.

19 likes

En als je ze allemaal naast elkaar zette zag je een beer

42 likes

hair-design-games-online-barbie-makeover-childhood-plays-and-gaming
Dit kon ik ook echt uuuuren achter elkaar spelen, net als dat nagellakspel

65 likes

Jaaa die bedoel ik! Vreselijk! Volgens mij verkopen ze op de markt tegenwoordig nog betere kwaliteit kleding haha

1 like

Die wordt weer verkocht bij tankstations!

1 like

Mexx-schoenen. Zo jaloers dat ik die niet mocht hebben…

edit: Magg kennelijk haha

41 likes

Er zat toen een tijdje zo’n soort foodmarkt ofzo in, dat was wel heel leuk. Nu is t weer niks volgens mij. H&m wil niet :sleepy: stond laatst een artikel over in de krant dat h&m, zara, primark allemaal niet in het oude v&d pand willen omdat er te weinig winkelend publiek is

1 like

image

22 likes

24 likes

0ba808dcf0_1428505411_Je-probeerde-tegelijkertijd-met-vier-kleuren-te-schrijven__mobi-noup

27 likes

53 likes

image

15 likes

Sws komt er binnenkort wel weer een of ander artikel of blog met deze nostalgische dingen die ze dan van ons gejat hebben

48 likes