Volgens mij heb ik het gevonden:
Alleen deze zijn van Jil Sander x Puma dus ik had waarschijnlijk iets merkloos :’)
Over Puma gesproken:
Dit was ook zo’n trend! Maar het merk bestaat nog haha
Volgens mij heb ik het gevonden:
Alleen deze zijn van Jil Sander x Puma dus ik had waarschijnlijk iets merkloos :’)
Over Puma gesproken:
Dit was ook zo’n trend! Maar het merk bestaat nog haha
TMF Chat, waar ik vies liep te doen lang voordat ik precies wist wat neuken inhield. En dan vooral de box ingaan “hoi ik ben Chantal van 16 uit Eindhoven en ik ben echt supergeil wie wil privé?” En dan de hele middag vieze gesprekken houden met k3v!nnn uit Lekkerkerk tot hij om MSN vroeg want dan vond ik het te eng.
Of je beste vriendinnen hun namen posten en als je ruzie had, moest die naam eruit.
Shit just got real toen haha, wat een tijden!
Oohh jaaa! Heb m’n baby born nog vernoemd naar Marije uit dat boek
Was hier ook hip! Maar zat jij ook in Amsterdam op school?
De flapjesschoenen die ik bedoel zijn nog voorbij gekomen. Ik had nog gekeken ik een fotoboek maar ik ben fotoschuw en stond maar op 4 foto’s in 8 jaar tijd en 9 van de 10 keer droeg ik een broek waaronder mijn schoenen niet te zien zijn, dus dat schoot ook niet op. :’)
Bedoel je niet le coq sportifs? die had je in sneakers en hoge veterlaarzen. Kan via Google geen plaatje vinden. Waren er oa in zwart met goud logo
bestaat Ketnet nog?
Dit kan ik nog steeds meezingen haha. Net als beugelbekkie
Jaaa, hoe overleef ik, die heb ik laatst herlezen!
Je brengt me op ideeën. Ik heb ze ook nog en vond die zó leuk! Ga ze ook weer eens opduiken.
Laatst de film gekeken trouwens. Stond op Netflix geloof ik.
Nope.
La Pagayo kleding met die vrolijke papegaai en alles was heel kleurrijk en vrij duur. Wij hadden hier een winkel die er veel van verkocht maar ik heb er nooit iets van gehad.
In mijn tijd was dat nog
ja die bedoel ik