Verdwenen merken en winkels

Ja die foodmarkt idd!

Nee nou zo komt er ook geen winkelend publiek. Er zit hier ook gewoon niks. Dan ga je maar naar Zaandam of Alkmaar. Arremoe voor zo’n grote stad (plus randgemeenten). Ze zijn het V&D pand wel aan het verbouwen nu maar geen idee wat dat gaat worden?

Netlog

5 likes

Ah Iris en Michiel waren echt ‘ma main boy en girl’ vroeger. Ik had een aantal van die boekjes, mijn lievelings was ‘Morgen mag ik in het diepe’, zelf vond ik zwemles altijd een beetje eng, haha.

Dit boek was ook een van mijn favorieten.

5 likes

37 likes

29 likes

image

image
Die L.A. Gears moest ook incl tag gedragen worden. En een hele ingewikkelde vetersituatie.

11 likes

Ik was een paardenmeisje

De penny en dan vooral de verhalen van Sally’s pony’s en dan hadden ze dus allemaal namen die ik heel raar vond zoals Darren en dat ik dan ook zei Darren in plaats van Derren en Sally in plaats van Selly.

24 likes

Ik Groningen is nog een Expo!

Rock and republic victoria beckham jeans, was hier best populair rond 2005 ofzo
Gelukkig is dit verdwenen haha

12 likes

Deze las ik! Van Pitty was een hele serie. Kostschool werd enorm geromantiseerd en ik wil er nu nog naar toe.

13 likes

10 likes

O o o en deze

25 likes

En mijn guilty pleasure: de housebroek
d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e_1360845850-31_file-upload__thmb-thmb

10 likes

53 likes

12 likes

Ik herinner me er nog een waarbij de slechterik op het einde in een soort vijver met allemaal piranha’s belandde en daar dood ging ofzo? :face_with_monocle:

1 like

Witte-legging-header

Vreselijk

18 likes

1805098

In de brugklas had ik 1 week zo’n enorm grote Kipling tas

b33e45487e_1429275486_Je-werd-wel-een-beetje-gepest-met-je-biggie-tas__list-noup

Tot een moeder van een vriendinnetje heel gemeen zei
Waar gaat die tas met Astor naartoe?
En toen wilde ik een andere :frowning:
Had het aapje wel gehouden natuurlijk

38 likes
9 likes

Ik denk eerder door iets anders. Royke D. is dan wel ‘de jongen van de handel’ maar hij geeft het net zo hard weer uit.

1 like