Verdwenen merken en winkels

Deze foto heb ik net gemaakt bij de ah to go

8 likes

Wow haha. Grappig dat dat nog bestaat, nieuw logo zelfs

1 like


Zo smakeloos, maar wel lekker

47 likes

Dit topic moet je ook echt niet kijken als je honger hebt :sob:

8 likes

Maar dan met minder hip verpakkinkje eromheen

75 likes


Pucca!!!

La Place snoepafdeling tijdens de feestdagen in de V&D.

72 likes

Vroeger had je ook zakjes met kleine koekjes erin, leken beetje op katten/hondenbrokjes, donkerbruin en dan chocola in het midden. Weet niet meer hoe ze heten

3 likes

Ik ken deze alleen in de smurfenvariant!

2 likes

Bestaat nog wel maar ik zie hem nergens meer. Diddl!

66 likes

Echt absurd dat dit er niet meer is :sob:

14 likes

Pucca!!! Die heb ik echt nooit meer gezien

6 likes

Deze ufo’s, met dat witte spul erin:

Snoepschelpjes:

63 likes

Hier een lading tijdschriften die niet meer bestaan:

We beginnen met de famous ElleGirl, die staat wat mij betreft met stipt op 1 :grin:

Deze heb ik zelf nooit gelezen
download

Voor de oudere leden onder ons! Heb zelf een stapel van deze magazines liggen en het is zó hipster.

Fancy in deze vorm, na die vernieuwing voelde het alsof het tijdschrift overleden was :roll_eyes:

47 likes

asset-1020647

10 likes

Wij hadden vroeger nooit A-merk broodsmeersels en Liga koeken en snoepjes e.d. Ik kreeg alleen jam, pindakaas, kaas en vlees op mijn brood. Als ik koekjes wilde moest ik ze zelf bakken. En voor snoepjes hadden we rozijntjes. Ik vond mezelf echt heel zielig want ik wilde ook chemische troep. Tot er op een dag Duo Penotti Crispy in de keukenkast verscheen. Dat spul was goddelijk. Zodra ik zelf boodschappen ging doen ben ik op zoek gegaan om het te vinden, maar mijn pogingen bleken tevergeefs. Ik heb de mensen van Duo Penotti nog gemaild of ze het nog ergens hadden en of ze het weer wilden opnemen in het assortiment. Maar dat heeft niet mogen baten, ze hadden er geen plannen voor. RIP Duo Penotti Crispy.

Edit: door mijn zielige verhaal niet gezien dat ie al was geweest

16 likes

Van die fruitsnoepjes met vloeibare binnenkant, kan niet vinden hoe ze heten!

3 likes

Wie kent KIEN nog?


En shlecker, de beste drogist
Schlecker-

46 likes

image

Kauwgom uit een tube! maar volgens mij bestaat het nog. Hoop dat de afbeelding het doet

48 likes

Kunnen we please met heel FF mailen/twitteren naar DP met de vraag of ‘ie weer terugkomt. Of misschien tijdelijk, dan kan ik in ieder geval even inslaan.

2 likes

Er was toch ook een tijd dat Fancy alleen van die getekende poppetjes op de cover had staan, in plaats van foto’s? Die vond ik altijd zo leuk, ik knipte ze ook uit en plakte ze op m’n muur :joy:

2 likes