Huisje, Boompje, Beestje! Ze hadden elke keer andere intro’s en presentators:
We hadden er eigenlijk een boek van moeten maken, met vlagen was het best briljant
Echt geweldig dit! Mijn slechte humeur is per direct verdwenen
Ja! Ik had er op een gegeven moment 1 waar 3 cd’s tegelijk in konden! Zo’n doordraai-systeem haha.
@Krabsalade Ik weet welke adidas “boksschoentjes” je bedoeld! Die heb ik ook gehad. Was daar echt heel blij mee haha.
Zo’n ronddraaiende “ufo”-lamp van sliertjes die steeds van kleur veranderde:
Ik had ook zo’n zandloper met een soort slijm erin van de Expo, kan alleen geen plaatje vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
Wel toch? Want ik had er nog naar gezocht voordat ik ze wilde posten. Zag in ieder geval zo’n grote speen ergens hierboven.
Hahahahaha jaaaaa
@anon18202522 Ik weet precies welke schoenen je bedoelt, ik had die ook! Die van mij kwamen volgens mij van de schoenenreus af, zo’n chemische lucht! weet niet eens of ze officieel van een merk waren. Ik heb in mijn foto-archief een foto gevonden van schoenen die er heel erg op lijken, maar jij bedoelt nog andere. Ik ga zoeken of ik die ook op foto terug kan vinden. Hieronder foto van schoenen die ik had die er ook op lijken, die niet eens helemaal op de foto staan
Serieus ik wilde net neopets plaatsen haha, love it
Zoo leuk!
Ik zag meestal op Geocities of Freewebs (? geloof ik) en dan met .tk. Wist trouwens echt niet dat dat nog bestond @Briseis wat leuk! Haha al die Nederlanders/Europeanen met een .tk website gewoon omdat het gratis was en niet omdat ze daar woonden
Php is wel echt next level woow.
Ik kon naast html/css alleen wat Javascript maar dan gewoon codes kopiëren en de code een klein beetje aanpassen maar dat was 't. Ik haalde veel van www.leejoo.nl en ik zie nu dat het nog steeds bestaat en het er nog steeds heel 2003 uitziet <3
Denk trouwens dat onderhand 50% van alle likes die ik op dit forum ooit heb uitgedeeld hier in dit topic zijn zo’n beetje.
Jaaaa die waren zo populair toen op school
Ik weet nog dat Hind van Idols (dat eerste seizoen met Jim & Jamai) ze in één van de liveshows ook droeg haha.
Dit was op de basisschool wel m’n favo boekenreeks ever naast Floortje en die anderen, heb ze ook nog allemaal en kocht altijd meteen de nieuwe als er weer een uit kwam. Kent iemand dit?
Ik ook hahaha had zelfs foto’s met deze kleding uit tijdschriften geknipt en naast m’n bed gehangen omdat ik het zo mooi vond
Mijne ook!