Verdwenen merken en winkels

image

41 likes

18 likes

Yesss ik had ook een dollzmakersite, helemaal zelf gecodeerd met html (de code jatte ik van andere dollzsites) en zelfs met kleding zelf gemaakt/kleuren aangepast in Paint (helemaal ingezoomd dat je de pixels kon zien). Kan me nog herinneren dat ik daar hele middagen/avonden aan zat te werken :o
Was zo jaloers op Channa ook met die website.
Vraag me af wat ze nu doet.
En ook die blinkies maakte ik ook, heb er nog wat van op een externe harde schijf bewaard, echt geweldig om terug te zien.

8 likes

Ja die code had ik ook gewoon een keer gekopieerd. ‘Don’t be a copycat’ muhahahahah :devilish:
In het begin waren er ook nauwelijks websites voor jongeren hoe je zelf zo’n dollzmaker maakte of een leuke site met iframes etc. En ik zag later dat mijn tutorials meer werden bezocht dan die dollmakers etc waar ik juist zo veel tijd aan had besteed. :frowning:

Ik ben zelf al mijn oude stuff kwijt misschien alleen op webarchive dat ik nog iets kan vinden.

WTF is dit.

3 likes

Ja ik ben er ook benieuwd naar.

2 likes

Deze bad boy

Smurfensnot

41 likes

Een case voor de egf/ff FBI

1 like

Bij ons was het tip tap top erin eruit erop

4 likes

Jaa die iFrames, ik weet nog dat ik die de eerste keer van Divided.tk had gejat (wat nu Girlscene is). Sowieso heb ik eens die halve broncode gekopieerd en daar m’n eigen site mee gemaakt.
Ook met lelijke samengestelde outfits en songteksten en ‘celebrity nieuws’ en andere crap.
En later stond er ergens een tutorial over iFrames, misschien was dat wel die van jou? Het was in elk geval een Nederlandse site maar weet niet meer welke.

Oja en affi’s plaatste je dan. Van die kleine plaatjes van andere mensen met dezelfde soort copycatcrap sites. En dan hopen dat ze die van jou ook plaatsten.

Over verdwenen merken gesproken
.TK sites
Minettes.nl

5 likes

Hadden jullie ook een stereotoren met heel veel kleurtjes en lampjes en een cdwisselaar?

39 likes

Standaard cadeau als je 12 jaar werd hier!

2 likes

Wij zeiden Elastieken erin eruit en erop

En we deden altijd Annamaria koekoek en Annamaria Fotomodel

7 likes

image

5 likes

Ja .tk en andere mogelijkheden zoals cjb.net en co.nr
Al had ik snel een eigen domein met webspace en toen ging ik anderen ook hosten omdat ik ftp etc goed begreep. En natuurlijk geocities, angelfire en lycos. Ik heb op een blauwe maandag nog een deel van divided/minettes nog tijdelijk gehost.

Het was wel grappig. Al mijn sites waren in het Nederlands omdat ik heel onzeker was over mijn Engelse woordenschat. Maar op ten duur ging ik ook banners en buttons uitwisselen met buitenlandse sites omdat we hetzelfde thema hadden. Ik had ook nog fansites gemaakt en toen was er vet veel drama. Iemand vond dat bepaalde websites hun krachten moesten bundelen en toen weigerde ik omdat zij ouder waren en ik wist dat ik daardoor minder te zeggen zou hebben. :'D

En je had verder nog die fanlistings en hatelistings. Met een gecopypaste formuliertje konden mensen hun opgeven en dan moest je steeds checken of ze wel de mini banner op hun pagina hadden geplaatst. Later bestond er pas software en in de tussentijd had ik zelf dingen gemaakt met php. Zo trots was ik daar op.

en natuurlijk daarvoor nog:

Ik wil ooit nog enkele blogs schrijven over de historie van eigen websites maken etc XD

Ik ben zo blij dat ik toen opgroeide en niet nu met hooguit tumblr als creatieve outlet.

4 likes

Plakhandjes uit de automaat, ik mocht ze alleen nooit op de muur plakken van mn ouders omdat ze zeiden dat ik de witte muren dan zou verpesten :disappointed_relieved:

17 likes

@Juuldie oooh dir vlinderspeldjes. Ik had die vroeger echt vaak in en had dan zwemles en dan raakte die berdonde speldjes de rand van het gat waar je doorheen moest zwemmen :dizzy_face: helemaal in paniek

2 likes

Ohh hier heb ik nu echt zin in!!

Dit bestaat nog hoor! Is de landcode van Tokelau, een eilandengroep in de buurt van Nieuw-Zeeland. Net zoals .nl voor Nederland is.

Jaaa, die had ik ook! Op de zolder van mijn ouders staat nog ergens een doos met Polly Pockets, mijn zus en ik hadden er samen echt veertig ofzo, haha.

Ja! Ik was net aan het bedenken dat er in mijn oude woonplaats nog iets voor de Edah was. De Torro inderdaad :grin:

1 like