@Gast dit is echt een geweldig idee voor een topic haha, die toetjes uit je beginpost vond ik geweldig
Even iets anders, heeft Roy Donders echt zo’n groot hoofd, of is dat gemanipuleerd? Of heb ik het idee dat hij een enorm hoofd heeft en vindt verder niemand dat?
Denk dat het toen voor die borden die jn de winkel van hem stonden zo gefotoshopt is. Mag ik hopen dan
Oh god ik heb een keertje 2cb gedaan met een vriendin en hoewel het weinig effect op mij had heeft zij hier dus echt 6 uur naar lopen kijken. Ik heb 6 uur lang naast haar gezeten en alle snacks opgegeten, ze stelde constant vragen hierover. Ik heb alles bijgehouden in een notitie op mijn telefoon, het was echt erg om terug te lezen. Ik wil nog steeds een keer zo’n ding vinden om aan haar te geven als herinnering
Haha dat is drugs denk ik uit de context op te kunnen maken? Ik heb hem op een gegeven moment ooit weg gegeven aan een jonger iemand. Altijd spijt van gehad, die vond het lang niet zo geweldig als ikzelf haha. Vond dat ook echt super gezellig 's avonds in m’n slaapkamertje haha.
Hahaha nou ja weet niet van welke andere stof je 6 uur lang naar een lamp wil kijken Ik had er ook een als kind, vond m echt super, heb me echt uren vermaakt door m van kleur te veranderen
Die van mij veranderde automatisch van kleur! Bedenk me nou dat ik ook ooit een rood lampje heb gehad in een soort van ei-vorm dat heel m’n kamer rood kleurde. Snapte destijds maar niet wat m’n vader bedoelde als ie zei ‘de buren zullen wel niet denken’
Oh die had ik ook! En van fear streek ook de laatste klas.
Is eigenlijk ook Alberto Stegemans undercover.
en Fish Wife!
Een foto roman
Echt heel fout maar op de basisschool lazen mn vriendinnetje en ik dit stiekem op de kamer van haar oudere zus
he?! zeg jij nooit ‘olijk’?
Hadden jullie ook Look2me? Kan er geen foto van vinden
Jaaa klopt!!
Zoooo, wat een nostalgie hier!
Het is geen merk of winkel maar ik zag hier nog andere sites voorbijkomen. Ik zat echt uuuren op een website waar ik poppetjes kon aankleden, weet de naam niet meer maar vond ik zo leuk
Ik had ook niet verwacht dat dit topic zoveel reacties zou krijgen eigenlijk
Vind het wel echt heel leuk om al die ouwe dingen terug te zien
Powerbabes!
Ik speelde dat zoveel, en dan stiekem afspreken wat je ging doen maar soms naaide mensen je dan!
(wat ik zelf trouwens ook deed, rotkind was ik ook)
Space koeken
Ik snapte dit hele spel niet, probeerde mee te doen en iedereen deed zo kut tegen me maar waarom?
Misschien had dit beter in ‘waar kwam je pas heel laat achter’ gepast
Rond 2000-2004 hadden meisjes in mijn klas hele grote haarelastiekjes (soort scunchies) maar dan met een diertje erop, bijvoorbeeld een schaap of een koe. En als je dan erop drukte, kwam er ook het geluid van dat dier uit