Verdwenen merken en winkels

Ik zie dit wel weer helemaal terugkomen, het vervolg op de dad sneakerz

1 like

11 likes

Ik had hier nog nooit van gehoord maar nu wil ik het ook.

Wow dit was ik helemaal vergeten!! Maar inderdaad

Ja en van Kazaa en Limewire kreeg je computer ook nog eens tyfus. :sweat:

8 likes

gehaakte%20haarbanden%204cm%20breed

43 likes

Hey wie had het nou over die uitrekbare shirtjes? Dit is van datzelfde materiaal toch?

2 likes

Wie verzamelde deze ook?
517859052

41 likes

19 likes

ja volgens mij wel! Weet niet wie het over die shirts had, maar ik heb ze in dit topic wel voorbij zien komen

Dag geleden dus mss mosterd maar bedoel je niet Britain?

Edit: nee dus. Maar da’s ook wijde broeken- en skaterschoenensentiment. Al bestaat het nog.
Kocht er oa mijn dready die ik nog steeds heb na 566 jaar.

1 like

Haha jaaa ik had zo’n hekel aan kus, maar ik was stiekem gefascineerd door die ene met het ouwelijke vlotte huisvrouwenkapsel. Ik denk ook door dat kapsel.

4 likes

Die heeft nu een kind met Johnny de Mol!

4 likes

Whuttt? Mooi hoe ver (?) je met een ouwelijk huisvrouwenkapsel kan komen. Laat dat een les voor me zijn.

6 likes

Misschien is een toekomst met Rob Geus toch nog mogelijk!!!

4 likes

Jottum. Dat lijkt me daarvoor de meest toepasselijke term.

2 likes

Jaaa bubbles hahaah! Geweldig!

En van junior songfestival cleo - tsjongejonge ik lijk zo op een jongeeen

2 likes

Ohh ik had een 5-cd wisselaar, was er zo gelukkig mee. Dat geratel bij het wisselen hahaha. En nu wil ik m terug. Waar is dat ding. Volgens mij wilde het laatje niet meer open :sweat:

3 likes

Over dreads gesproken! Ik was 10-15 jaar geleden helemaal leip van die cybergothic stijl, daar is nu ook vrij weinig meer van terug te vinden. Het is er nog wel maar niet meer zo futuristisch als toen ik het leerde kennen.

Triple Six en LS-Seven waren een beetje de pioniers, TS is verder gegaan in de juggalocultuur wat ik erg jammer vond, omdat ze stopte met dreads/krinklepuffs maken en haar hele stijl veranderde.

LS7 maakt(e) dit soort dreads:

En is nu ook haar eigen kledinglijn aan het ontwikkelen!

Dit is haar, het enige wat ze niet zelf heeft gemaakt zijn de schoenen en de panty.

Heb nu zin om alle cybergothic merken op te zoeken aangezien die voor 95% allemaal rip zijn :frowning:

6 likes

Over de rooie

25 likes