Ja dat is waar! Maar niet echt van die live programma’s waarbij je echt ‘fan’ van iemand kan worden. The Voice misschien maar ik ken niet veel mensen die dat kijken.
Dat ‘zaterdagavond voor de buis’ gevoel is voor mij echt nostalgie.
clubs.nl was ik helemaal vergeten
Ik had daar ook verschillende clubs
Oh my god dat album ja! Ik maakte altijd ruzie met mn zusje over “wie er wie mocht zijn”. Staat op spotify zie ik!
Had deze winkel niet ook van die tassen, volgens mij kocht ik daar altijd zo’n tassen voor mee naar school te nemen.
Never mind: volgens mij was het Five Pocket haha
MSN Groups, waar je dan een soort roleplaying kon doen met dollz (van Channa’s Place, natuurlijk)! Ik had er ook zelf een keer eentje gemaakt.
En deze tas van Cowboysbag hadden alle ‘coole’ meisjes bij mij op de middelbare school:
Door bubbels moest ik ineens hieraan denken.
Past niet echt meer bij het topic, maar moest het even delen.
Dit nummer kwam vroeger op Fox kids/Jetix of hoe het toentertijd heette. Verder ook geen idee hoe deze groep heet en ken ook geen andere nummers. Herkent iemand dit?
Het zit al de hele tijd in m’n hoofd. Die clip is ook echt fantastisch
En dan erna had de computer opeens allerlei virussen .
“My fellow Americans …”
Close || you met baby don’t go.
En in december de kerstversie incl belletjes
Nou en, dit soort posts voegen juist iets extra’s toe! Hoe nostalgischer hoe beter toch
Ik had zulke momenten altijd met mijn moeder en onze katten, met bijvoorbeeld ESF en Opsporing Verzocht. Dan lagen mijn zusjes op bed, stiefvader was aan het werk en konden wij de programma’s kijken die wij wilden. Ik onder de dekens, of het nou zomer was of winter, want Dhr. Eindbaas stond elke dinsdagavond stipt om half 8 te wachten tot ik naar beneden kwam met ‘djekkie’ (deken) en ‘breudje’ (broodje leverpastei) en Roebel bij m’n moeder op schoot, terwijl Eindbaas m’n moeders kat was en Roebel de mijne. M’n moeder maakte altijd nog wat warm eten ‘kippetje’ en dat aten we dan samen met chips en broodjes leverpastei. Het is een beetje opgehouden toen Eindbaas doodgereden werd.
Best bizar besef ik me net, al dat eten wat wij maakten deden we zodat de katzels naar ons toe kwamen. Een kipgerecht maken om vervolgens alle kip op de grond te flikkeren want ze vinden het zo lekker. Juist ja.
Jaa! Ik ging vroeger wel eens een dagje winkelen met mijn moeder en beste vriendinnetje en dan gingen we naar de Giraffe en mochten we daar voor 5 gulden iets uitzoeken. Leuke winkel vonden we dat, ze hadden alles.
Oh my ik heb echt letterlijk deze pop/knuffel nog bij mijn ouders haha
Naast de pinball die al geplaatst was;
Wie kent Mijnenveger nog? Snapte vroeger het hele spel niet, maar heb veel random zitten klikken😂
Wauw! Bizar dat die man het ook heeft over “kinderen” als hij praat over die “modellen”.