Hoe dan?! Haha geniaal toch.
Hahahaha dit doet me eraan denken dat ik voor m’n verjaardag ooit een computer spel van Winx club heb gevraagd. M’n ouders hadden dat toen niet kunnen vinden, dus wilden ze me als goedmakertje een poster van Winx geven. Toen hebben ze me per ongeluk een poster van Witch gegeven (wisten zij veel). Verlegen, jonge ik durfde niet te zeggen dat dat niet is wat ik bedoelde dus het heeft jarenlang op m’n kamer gehangen. Had geen idee waar het van was
Ver vóór de serie waren er natuurlijk de boeken van Gossip Girl (waarin wél Vanessa kaal was in tegenstelling tot op tv)! Omg en ik weet ook nog dat je volgens mij het eerste deel van Gossip Girl gratis kreeg bij de Ellegirl
Sowieso: dingen gratis krijgen bij magazines, dat er zo’n kadootje in het plasticje zat. Bij Ellegirl kreeg je volgens mij een keer strandtas en en een sjaaltje
Doutzen heeft hier dat sjaaltje op haar hoofd
Dat sjaaltje had ik ook maar het was echt niet mijn ding
Die uit de break out bleken later allemaal mensen uit polen enzo te zijn.
Haha ja van die gastarbeiders toch die ze daarmee een extra zakcentje aanboden?
Haha ik las dat boek voor het eerst toen ik 10 was (van mijn moeder gekregen) en nu lees ik ze nog steeds.
Ja echt zo fout. Ook dat het nu nog steeds zo nonchalant gebracht wordt alsof het niks was
Ja het is ook wel echt fout hoor. Mijn vader scheurde die pagina`s ee altijd uit. Maar toen werd ik boos omdat mijn break out uit elkaar viel en ik soms stukken uit interviews van de Spice girls en bsb miste. Dus toen deed hij het niet meer. Vind het nu best heftig dat ik dus als 9jarige dit allemaal zag
Kent iemand deze winkel nog? Dit was een beetje de voorloper van Xenos en Big Bazaar,kan er alleen bijna niets meer over vinden.Eind jaren 90/begin 2000 hadden ze een geel met rood logo.
omg chatpoint! jaaa
Echt bij alles in dit topic denk ik ojaaaaaa. Zo leuk om terug te zien
Woow ik heb echt zoveel likes uitgedeeld haha. Herken bijna alles gewoon. Zo jammer dat er zoveel lekkere dingen ook verdwenen zijn.
Weet ook niet echt nog iets nieuws meer toe te voegen dus tot zo ver mijn onnuttige bijdrage aan dit topic.
Een soort marskramer toch?
Ik vond dit:
_Giraffe _
Giraffe was een discountformule van de Blokker Holding. Midden jaren tachtig ging het Blokker-concern de concurrentie met discountwinkel Kwantum aan en lanceerde de winkelformule Giraffe. In snel tempo groeide de Giraffe-formule naar 44 filialen. Maar de snelle groei van het aantal filialen had er toe geleid dat ook op minder rendabele locaties winkels waren geopend, waardoor te lage omzetten werden geboekt. Na teruglopende omzetten werden de 44 filialen in 2003 verbouwd tot de Holland Handels Huis-formule.
Ik zat vroeger ook heel vaak op clubs.nl. Ik had toen ook een pagina aangemaakt over David Beckham en Gareth Gates. En ik had echt superveel leden
Ik speel het zelfs nog steeds wel eens
Ja de gossip girl kreeg je bij de ellegirl! Ik heb daardoor alle boeken ervan gekocht
Ik moet door dit topic denken aan dingen als Idols en Big Brother. Het leek wel alsof echt heel Nederland dat keek. Nu heb je imo niet meer echt van die programma’s waar echt iedereen over praat.
De eerste Idols keken wij met het hele gezin en dan mochten we een bakje chips en een flesje kindercola (mocht anders nooit) en dan mocht ik opblijven tot de uitslag. Dat laatste was best moeilijk.
*ok dit is echt offtopic eigenlijk haha
Vorig jaar de Luizenmoeder