Verdwenen merken en winkels

Die tweede van links lijkt Sira van Zoop

2 likes

Zij zit nu in The Deaf volgens mij! Lijkt er idd op

image image

Die lege dingen bewaren en de balletjes die erin zaten!!
Alle meisjes hadden lieveheersbeestjessieraden

60 likes

image

Voor de Ekte diehards

48 likes

Haha bij ons hadden sommige meisjes ook van die lelijke verenstukjes in hun haar
Niet zo “mooi”als op de foto maar echt gratis uit een tijdschrift ofzo toen?

13 likes

Ik ken het meer als dit :joy:

22 likes

Omg dit was echt te erg. Mijn neefjes en ik gingen altijd naar een willekeurig zaakje aan de andere kant van de straat waar we dit konden kopen, maar ook rookbommen, kinderlucifers, confettipistolen en weet ik veel wat nog meer. We waren toen 10-11, “trve cvlt metal” en “100% antichrist” en de kerk zat letterlijk naast ons, dus wij gooiden die dingen tegen en in de kerk, vergezeld met zelfverzonnen liedjes in slecht Engels/Nederlands. En als we geen geld hadden dan probeerden we de kerkdienst op een andere manier te verstoren. Waarom hebben we hier nooit straf voor gekregen?! :roll_eyes:

8 likes

Hahahaha ik had ooit een regenboog op de neus getekend vond mn moeder niet zo leuk #emo #mom its not a fase

2 likes

Omg die met die taart had ik ook, ik word helemaal warm van binnen nu ik dit zie!! Zo nostalgisch

1 like

Huh wat is dit ook al weer?

Van die ‘patronen’ voor een klappertjespistool

1 like

Hela hola kindercola!
18 likes

Omg ja dit liet ik ook echt bij de kapper doen met een soort lijm? Hele collectie hadden ze daar met super veel verschillende kleuren. Super blij als ik dat van mn moeder eindelijk weer een keer mocht.

2 likes

Ik kreeg dat altijd bij een vriendinnetje, en ik vond dat toch smerig

Nog steeds liefde voor dit genre :heart:

2 likes

Ik kan me gewoon nog de geur van de winkel herinneren :joy:

1 like

image

31 likes

37 likes

Oh dit ding vond ik ZO geweldig haha.

1 like

Dat was met hars toch en dat had je ergens aan de bovenkant zo’n hard stukje zitten. Ik weet nog dat ik dat direct mocht en het de eerste keer 1 extensie een maand of 3 bleef zitten en de tweede keer mocht ik 3 van die plukken en lieten er twee al gauw los. Toen was ik het al zat en koos ik toch voor echt verven en bleken. Vond het wel altijd lullig dat sommige vriendinnen toen echt helemaal niks met hun haar mochten doen. Geen extension of zo’n plukje gevlochten met nephaar en verven al helemaal niet. Dat was zogenaamd vet asociaal volgens hun moeder. :stuck_out_tongue:

en in de brugklas hadden sommige meiden dit en weer mochten sommigen geeneens 1 nepdread want dat stond onverzorgd.

3 likes