Ja zooo vaak. En ook eerie Indiana. En op yorin keek ik altijd are you afraid of the dark.
Jaa stiekem nog wel eens. Het staat op Netflix. Echt leuk hahaha.
Ohh joh echt? Dat wist ik niet dat het op Netflix stond haha. Bedankt voor de tip hahaha ga dat kijken als ik me verveel.
Ik heb van de week ook op YouTube nog the haunting hour gekeken. Is ook van Rl stine. Beetje in dezelfde richting als goosebumps.
Is deze al genoemd?
Hallo ik ben Kloontje
Ik was echt zo bang voor haar. En toen waren we een keer in het land van ooit op schoolreisje en toen was zij daar opeens, ik heb mij toen huilend ergens achter verstopt.
Krijg alweer rillingen bij die eerste noten van dat muziekje hahahaha ik was echt zo’n bange poeperd als kind.
Mijn zus was heel bang voor Rak de Reiger (dat was ook een engerd). We hadden een video gemaakt van de luie lakei in het land van ooit en ruim 20 jaar later blijkt die lakei nu een collega van haar te zijn, werkte hij daar als acteur.
Het merk Mazu wordt volgens mij ook niet meer verkocht. Ik had deze schoenen:
Echt walgelijk haha maar ik was 13 ofzo en ik vond ze helemaal geweldig
Was dat niet een merk dat ze verkochten bij de scapino?
Edit: nee volgens google eerder Prosport.
Toen Yvon Jaspers nog leuk was
Wat is er eigenlijk met die presentator gebeurd? Presenteert hij nog, is hij boer geworden of is hij van de buis verdwenen?
Dit vond ik als kind helemaal geweldig, en veel te leuk om in een keer op te eten dus hij werd na verloop van tijd gewoon ranzig…
We hadden op de basisschool ook die soort van waterballonnen met gekleurd water erin waar je in kon knijpen. Er zat ook een “touwtje” aan zodat je dat ding rond kon zwaaien. Ze gingen altijd binnen een dag lekken.
Ik heb me echt een uur vermaakt met het lezen van dit topic van begin tot eind
Die ballonnetjes waren ook een soort hype op de basisschool toch? Ik weet wat je bedoelt maar ik kan niet meer herinneren hoe ze eruit zagen! Volgens mij had ik er ook 1. Zo stom dit
Ik zie zo ontzettend veel leuke dingen in dit topic! Ik vraag me af of ik ze toen ook zo leuk vond of dat dat achteraf versterkt wordt door nostalgische gevoelens. Zou ik over tien jaar hetzelfde terugkijken op de dingen van nu, of kijk je vooral zo terug op de dingen van je jeugd?