Dit mocht ik maar af en toe van m’n moeder, want ze wilde liever niet dat d’r kind vergif at, maar dit vond ik heel “lekker” (alleen door de vorm van de pasta natuurlijk, hahaha)
Oooh ja hier had ik het laatst nog over met mijn moeder! Ik had een lieveheersbeestjesring. Toen mijn arm uit de kom ging moest die ring in het ziekenhuis worden doorgeknipt. Ik was in traaaanen! Trauma
Ik ken hun muziek wel maar heb echt nooit geweten dat dit een serie was!
Dit had ik! Ik had het vóór Dewi maar iedereen dacht dat ik het van haar had. Werkte bij de supermarkt en iedereen had wel iets te zeggen over mijn haar, haha.
Het zijn maar naakte mensen.
Ik vind het eerder bizar dat zoveel ouders die pagina’s eruit scheurden.
Nou ik snap hem opzich wel hoor. Het waren niet alleen foto’s maar ook allemaal dingen over sex erbij enzo. Ik zou mijn 9 jarige dat ook niet zo graag allemaal laten lezen.
Oooh ja M-Kids!
Deze past nu wel bij de tijd van het jaar
Ja zooo vaak. En ook eerie Indiana. En op yorin keek ik altijd are you afraid of the dark.
Jaa stiekem nog wel eens. Het staat op Netflix. Echt leuk hahaha.
Ohh joh echt? Dat wist ik niet dat het op Netflix stond haha. Bedankt voor de tip hahaha ga dat kijken als ik me verveel.
Ik heb van de week ook op YouTube nog the haunting hour gekeken. Is ook van Rl stine. Beetje in dezelfde richting als goosebumps.
Is deze al genoemd?
Hallo ik ben Kloontje
Ik was echt zo bang voor haar. En toen waren we een keer in het land van ooit op schoolreisje en toen was zij daar opeens, ik heb mij toen huilend ergens achter verstopt.
Krijg alweer rillingen bij die eerste noten van dat muziekje hahahaha ik was echt zo’n bange poeperd als kind.
Mijn zus was heel bang voor Rak de Reiger (dat was ook een engerd). We hadden een video gemaakt van de luie lakei in het land van ooit en ruim 20 jaar later blijkt die lakei nu een collega van haar te zijn, werkte hij daar als acteur.
Het merk Mazu wordt volgens mij ook niet meer verkocht. Ik had deze schoenen:
Echt walgelijk haha maar ik was 13 ofzo en ik vond ze helemaal geweldig
Was dat niet een merk dat ze verkochten bij de scapino?
Edit: nee volgens google eerder Prosport.