Verdwenen merken en winkels

Jaaaa die blends! Ik kon dat nooit zo goed, maar wilde dat wel heel graag.

Kwam laatst mijn ‘creaties’ tegen, heb ze heel snel weggegooid want wat waren ze toch lelijk :speak_no_evil::speak_no_evil:

Hoe bitchy kan je een Barbie eruit laten zien ook haha

2 likes

Ja zo een had ik ook, de oude van mijn moeder. Die had van dat harde korte haar waar je niks mee kon. En ze keek eng.

2 likes

Ja ik had ook zo’n 1 van Mn moeder. Ze waren ook echt van baggere kwaliteit en van dat dunne plastic. Ik vond die Barbie zo stom. Toen heb ik de tieten eraf geknipt (ja echtwaar) de haren heel kort en mascara erin. En met mascara een baardje gemaakt. Hij was dan de sukkel variant van Ken. Wij gingen die dan ook altijd pesten. :clown_face: was geen pester in real life hoor :sweat_smile:

9 likes

Hahahaha de tieten erafgeknipt ook echt

2 likes

Haha ja ik weet nog dat ik met de schaar er gewoon hard instak en toen het kon afknippen. Dat kan niet eens bij de huidige Barbies. Ze vroeg er gewoon om :ghost:


Gratis Boomerang kaarten.

22 likes

Verder geen psychopatische trekjes?

Je had ook van die Barbies die hol waren, die benen en armen kon je helemaal ombuigen. Zat vaak ook zo’n lelijke naad op.

2 likes

Trok alleen soms maar een arm of been eraf! Je moest ook wel “gehandicapte Barbie “ hebben.

5 likes

Das waar :grimacing:

Omg die Barbie kun je nu voor heeeel veel geld verkopen… :rofl:

Haha ik vertelde het toevallig net aan mn moeder. En hoe we dan met die Barbie speelden. Ze zei “stelletje verkrachters :face_with_raised_eyebrow:”.

En wie kent nog “popje in doosje”? Ik googelde net maar ik kan de juiste niet vinden. Het was zo’n poppetje met dacht ik een pittenzak. Heel schattig. Ik gebruikte die ook als baby voor de Barbies.

Haha, ik heb de mijne juist heel snel allemaal opgeslagen :joy: Zo cringe, maar zo leuk om nog eens te bekijken!

Ik heb gisteren m’n voorraad Barbies en Bratz tevoorschijn gehaald en ik denk dat ik vanmiddag ter ontspanning hun outfits ga veranderen. Voel me weer 6 haha.

Afijn, niet verdwenen maar wel een plaatje waard:

@jumpsuit ik weet welke jij bedoelt! Maar niet hoe ze heten…

16 likes

Ja Barbies :heart_eyes: ik heb laatst mijn hele collectie bij mijn moeder opgehaald, maar mijn dochter vind er geen reet aan. Zo jammer!

1 like

Heb nu deze merken gevonden: Galoob So Small Babies, Stork Babies.

En deze:

Maar dat zijn ze allemaal net niet. Zoeken op ‘matchbox baby dolls’ helpt wel!

6 likes

@OhMyGosh is die oude Barbie van jou nog wel intact dan? En echt uit de jaren 50 of? Want bedenk me nu dat die Barbie van mn moeder eerder uit eind jaren 60 /begin 70 ofzo kwam aangezien ze niet eens in de jaren 50 geboren is. Je zou dan voor de grap eens kunnen kijken wat het waard is!