Verdwenen merken en winkels

oh ja! die vond ik toen al zooo kitsch en lelijk.
Een moeder van een vriendinnetje die had haar hele huis versierd met die dingen. En dan zei ze: Schattig he?
En ik kon alleen maar bedenken hoe lelijk ik ze vond en hoezo die vader daar geen problemen mee had. Mijn vader had echt zijn veto uitgesproken als mn moeder Anne Geddes aan de muur had willen hangen.

5 likes

Haha ja! Ik had ook een vriendinnetje dat in een huis vol Anne Geddes woonde. In mijn herinnering zaten heel vaak die baby’s ook gewoon te janken op die foto’s? Zou ik ook doen trouwens, als ik in een bloempot of konijnenpakje werd gepropt voor een foto.

Dit is toch gewoon gruwelijk?

18 likes

Goeie vraag.

Dit is meer een alien zo dan een baby :joy:

2 likes

Ik zong meteen dit lied in mijn hoofd “BUDGY IS EEN GELE HELIKOPTERRRRRR” waarschijnlijk was de originele tekst anders maar dat overkomt mij wel vaker.

4 likes

Biologische broertje van Calimero

5 likes

Leeft ie nog??

gaat naar Google

1 like

image

Deze had Mn zus, later zelf ook veel mee gespeeld.

22 likes

Ik was vroeger lid van de WNF-Rangerclub (in de tijd van Zoop, dacht ik of zelfs al wel eerder) een paar ik per jaar ontving je dan de Tam Tam.

Dit bestaat nog steeds, maar het heet nu de Ranger Report.

25 likes

Jaaa leuk! Op haar IG post ze ook foto’s van hoe die baby’s er nu uitzien. Sommigen zitten op de uni of zijn arts geworden. Dat is wel apart om daarbij stil te staan

Een beetje zoals de baby van

En die baby 25 jaar later. :stuck_out_tongue:

“Looking back, it feels kind of stupid doing interviews about it, because I had nothing to do with it, but a lot to do with it all at the same time,” says Elden, now 25. “It’s a really weird feeling being a part of someone else’s momentum—being caught up in this wake of stuff.”

3 likes

Ik kreeg enorme gekleurde strepen op mijn armen van die armbandjes. Had ze altijd ongeveer tot mn ellebogen om haha

1 like

Wooow ik had toen echt een hele mooie blauwe. Was toen ook mijn lievelingskleur en uiteraard was die blauwe ook mijn favoriete armband. Een oudere vriendin van me, met veel bredere/dikkere polsen, wilde die toen van mij lenen. Ik was alleen te schijterig om nee te zeggen en toen ik hem terug kreeg was dat elastiekje/touwtje dus ook helemaal opgerekt en zat ook niet meer mooi om mijn mini polsjes😔

1 like

Je had ook een tijdje dat die armbanden van veiligheidsspelden met kraaltjes eraan helemaal in waren.

6 likes

Oooh ja! Of deze:

Ik had mijn hele arm volhangen.

53 likes

Omg ja!! En ik had ook van doen goedkope neppe, die stonken naar plastic ofzo

Kennen jullie deze tijdschriften nog? Ik heb op al deze bladen een abonnement gehad.

Okki

Met purno de purno!

62 likes

En de tatptoe, met oktoknopie!

13 likes

Ja de taptoe! Daar had ik ook een abonnement van.

1 like

Jaa. En die maakte we dan zelf op partijtjes

1 like