Verdwenen merken en winkels

image

Dit keek ik vroeger: Wizzy en Woppy. Wat eng trouwens :scream_cat:

48 likes

Dit vond ik echt een raaaaare serie…

6 likes

Dit heb ik recentelijk met mn broertje op YouTube terug gezocht, schrok er toch wel wat terwijl het in mijn herinneringen doodnormaal was :joy:

2 likes

Dat vond ik al kind al dood eng!

Vroeger vond ik dit echt leuk en nu vraag ik me af hoe ik er geen nachtmerries over heb gehad

OJAAAA! Mijn hemel wat erg eigenlijk :joy:

Mijn broertje was doodsbang voor Moffel en Piertje. Ik vond ze wel leuk haha

24 likes

Oh en ik mis deze koekjes echt. Proef ook meteen de smaak weer als ik 't plaatje zie.

35 likes

Ik ook! Vond ze zo lekker haha :’) Je had ook van die teletubbies koekjes, van die smileys die waren ook zo lekker maar kan ze even niet vinden

2 likes

Joeh ik mag in december gewoon weer lekker in de zaal zitten bij Ernst Bobbie en Sinterklaas! Die mannen zijn volgens mij achter in de 50 :joy:

3 likes

Maar die verkopen ze toch nog bij de Aldi?

Neeee echt? Ik dacht dat die echt al eeuwen niet meer verkocht werden. Dan ga ik dit weekend naar de Aldi! Thanks! :grin:

Ik dacht van wel ja (had ze laatst in brabant nog gezien?), maar als ik google krijg ik alleen belgische resultaten en nu twijfel ik…

Oeh brabant is goed, daar woon ik. Kom er toch langs vrijdag dus dan ga ik gewoon ff kijken. Als je me blij hebt gemaakt met een dooie mus kom ik hier verhaal halen haha

3 likes

Oma hondje

image

43 likes

De mega irritante reclame van Muzy, een thuisopleiding voor kinderen om een andere taal te leren met behulp van videobanden.

I am Muzzy
I am a boy
I am a girl

image

55 likes

Jahaaa deze kinderen spreken Engels en nee, het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen!

41 likes

Heerlijk hoe die deuntjes en teksten in je hoofd blijven zitten na al die tijd!

Moet nu ineens denken aan deze reclame:

9 likes

Waarschijnlijk de eerste site waar ik ooit op zat: Ilse! Dé zoekmachine.

20 likes

Deze harige wokkels had ik echt in iedere denkbare kleur. Ik matchte ze met al mijn outfits en turnpakjes.

45 likes