Verdwenen merken en winkels

13 likes

22 likes

21 likes

De Tsjakka uit het blad van supermarkt Hoogvliet. Volgens mij een paar jaar geleden opgeheven.

33 likes

Ik weet wat je bedoelt! Is echt 16 jaar geleden dat ik daar voor het laatst wat heb gekocht

1 like

Ja! Wij kregen hem altijd bij Super de Boer!

1 like

Nope, ook in Groningen en volgens mij door heel Nederland. Geweldige winkel :tada:

1 like

Skooter heet het volgens mij, in Flevoland had je het ook. Af en toe mocht ik voor een schoolfeest daar een nieuw topje kopen, ze hadden altijd van die vreselijke fluor-dingen haha.

3 likes

Oja kan ook hahah, jaaaa klopt ik ook :stuck_out_tongue:

Oh haha dat wist ik niet!

Heb je nog iets kunnen vinden? Als je erop zoekt lijkt het net alsof ze nooit hebben bestaan :sweat_smile:
Enige wat ik kan vinden wat het misschien kan zijn is dit artikel: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/totally-spies~b540ef95/

Nee kan het niet vinden! Raar is dat he, ik zie ze echt voor me. En proef zo die mega zoete smaak weer :joy::joy: mjn hemel, dat wij nog glazuur op onze tanden over hebben!

Ja echt super vreemd! Ik ga bijna twijfelen of het wel Totally Spies was maar ik dacht het echt zeker te weten :sweat_smile: Hahah ja ik kan me toch niet voorstellen dat die koekjes heel goed voor ons waren

Dit was een genot om te eten

1 like

image https://missloveff.files.wordpress.com/2014/09/toetje-90.jpg

Deze lekkere toetjes met cadeautje!

29 likes

Jaa de Tsjakka, dat heb ik zoveel gelezen. Ik bewaarde ze ook allemaal en had een hele stapel.
Mijn familie was te skeer voor alle andere bladen die hier voorbij kwamen, maar de Tsjakka was gratis dus die mocht ik wel!

1 like

joekels

R.I.P.

40 likes

ik voel me oud nu

1 like

Toen ik het plaatje van die joekels zag proefde ik gelijk de smaak weer ergens haha! Zo gek hoe geur en smaak zo blijven hangen ergens in je hersenen. Nu wil ik weer eens joekels eten :frowning:

3 likes

Ja zo jammer dat ze niet meer bestaan. Je had wel bij lidl waterijs in deze vorm maar dan was het allemaal de zelfde smaak en gewoon niet het zelfde. Ik vond de originele wel het lekkerst, die met zuivel was geen fan van.