Oh en ik mis deze koekjes echt. Proef ook meteen de smaak weer als ik 't plaatje zie.
Ik ook! Vond ze zo lekker haha :’) Je had ook van die teletubbies koekjes, van die smileys die waren ook zo lekker maar kan ze even niet vinden
Joeh ik mag in december gewoon weer lekker in de zaal zitten bij Ernst Bobbie en Sinterklaas! Die mannen zijn volgens mij achter in de 50 
Maar die verkopen ze toch nog bij de Aldi?
Neeee echt? Ik dacht dat die echt al eeuwen niet meer verkocht werden. Dan ga ik dit weekend naar de Aldi! Thanks! 
Ik dacht van wel ja (had ze laatst in brabant nog gezien?), maar als ik google krijg ik alleen belgische resultaten en nu twijfel ik…
Oeh brabant is goed, daar woon ik. Kom er toch langs vrijdag dus dan ga ik gewoon ff kijken. Als je me blij hebt gemaakt met een dooie mus kom ik hier verhaal halen haha
Oma hondje

De mega irritante reclame van Muzy, een thuisopleiding voor kinderen om een andere taal te leren met behulp van videobanden.
I am Muzzy
I am a boy
I am a girl

Jahaaa deze kinderen spreken Engels en nee, het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen!
Heerlijk hoe die deuntjes en teksten in je hoofd blijven zitten na al die tijd!
Moet nu ineens denken aan deze reclame:

Deze harige wokkels had ik echt in iedere denkbare kleur. Ik matchte ze met al mijn outfits en turnpakjes.
De eerste website die ik ooit bezocht was startpagina.nl
Die van mij ook
ik mis die joekels
Precies dat, de smaak komt gelijk naar boven
Omg, deze milkshake was echt vreemd haha
Omg waarom is dit weg