EN DAT KIND DAT DAT DAN UITSPRAK ALS “I AM A BOYEL”.
Zit me duidelijk nog steeds hoog, vond dat zo irritant.
EN DAT KIND DAT DAT DAN UITSPRAK ALS “I AM A BOYEL”.
Zit me duidelijk nog steeds hoog, vond dat zo irritant.
ik dacht dat dit nog steeds op de tv was
Dit was magisch! ik mis die goede oude tv tijd
Mijn Aldi verkoopt ze nog!
Wie keek er vroeger ook The Demon Headmaster? Ik vond dat echt zooo spannend, niet normaal!
Een papieren rijbewijs! Dat werd uiteindelijk echt zo’n vodje
Vind het pasje een stuk beter!
Ik was één van de laatsten die een papiertje kreeg en nog op de dag van slagen zelf naar het gemeentehuis kon om hem meteen mee te nemen! Ik heb hem zelfs nog ergens als het goed is, ingeruild voor een pasje omdat ik hem kwijt was, maar ik weet vrij zeker dat hij érgens in huis moet liggen…
Jaa je kreeg hem meteen mee toen nog! Haha zo blij
Ja, ik deed in de middag examen, en mijn vader heeft zo’n beetje alle snelheidsregels overtreden om nog voor sluitingstijd bij de gemeente te zijn Maar ik was op tijd en ik had mijn rijbewijs!
Geen merk of winkel, maar ik mis Carlo en Irene op de zondagmiddag/avond. Was echt zo’n typische afsluiter van het weekend.
Ja ik ook! Je kon toen kiezen of je papier of een pasje wilde maar papier kreeg je meteen. Dus de keus was snel gemaakt.
Ik was vroeger verliefd op de jongen met het donkere langere haar, maar nu ik heb hem weer zie denk ik echt ehhh waarom?? Had toch een andere smaak toen ik 10 was
Hier heb ik zoveel zakken van leeggevreten. Mis ze nog.
Ik hoop dat het gelukt (en nog niet gepost is). Maar hier ging ik een partij lekker op! Volgens mij had DeAgostini nog meer pc spellen die je kon sparen maar ik kom niet op de naam/namen.
Hahahah ik ook!! Nu denk ik ook echt Ehmm…
Sjiek de Friek van het Land van Ooit. Ik was die-hard Land van Ooit fan.
Sorry voor de spam. Ik denk ineens weer terug aan “De TV Kapper”. Volgensmij was dat programma een onwijze flop maar ik was samen met mijn moeder trouwe kijker. Door Vanessa wilde ik ook gekleurd haar. Na lang zeuren mocht ik bij de kapper eindelijk een paar roze en paarse extensions laten zetten
Dit ja! Hoewel ik er zelf in het begin, toen het nog Life & Cooking was en ik nog wat jaartjes jonger was, echt niks aan vond… Nu mis ik het toch wel haha. Meer het duo denk ik…