Jaaa Campino!! Ik ben er wel vrij vaak bijna in gestikt, maar dat lag wellicht aan mij.
Was dat ook niet de reden dat ze niet meer te koop zijn?
Kan me herinneren dat ze te gevaarlijk waren voor kinderen ofzo.
Dat wist ik helemaal niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen! Ik stikte er als puber alsnog bijna in dus ik denk dat het niet alleen gevaarlijk was voor kinderen, maar voor iedereen hahaha.
Ze hadden er beter lolly’s van kunnen maken.
Haha nee hoor, ik had dat ook
Geen idee of dit nog bestaat, maar dit heb ik als kind drie keer op en het was echt mijn LIEVELINGS OOIT. Zooo vieslekker. Mijn moeder was niet zo bekend met het concept patatdag ofzo waardoor we vrijwel noooit frituur aten (en ik pas toen ik 12 was ofzo zelf iets kocht bij de snackbar, wat een gemis), maar die ham-kaas pistolet van Mora was een fantastische vervanger.
Qua vorm lijken die snoepjes niet veel anders dan werthers ofzo toch? Vreemd, maar heb die ook superveel gegeten tijdens mijn middelbare schooltijd.
Bij mij op school verkochten ze schuimlollys. Het waren rood met witte lollys en ze begonnen helemaal te schuimen wanneer je ze at.Je gehemelte ging er ook beetje pijn van doen, kent iemand deze? Ik zoek ze al zolang😩
uuughh zo vies, deze bleven altijd als laatste in de snoeptrommel zitten
Het allerranzigst vond ik dat papieren stokje wat dan helemaal uit elkaar viel door je spuug
Nee die ik bedoel zijn echt rood met wit.
In Duitsland verkopen ze deze nog! Zoooo lekker. Ik haal altijd een aantal zakken als ik in Duitsland ben.
Sorry
Ohh de volgende keer als ik naar Duitsland ga, zal ik zeker kijken op de snoepafdeling. Thanks voor de tip!
Ooooh zo een broodje kreeg ik altijd in het zwembad na m’n zwemles! Was ik helemaal vergeten, brings back memories
Bij de Jamin hebben ze de zachte versie hiervan geloof ik, of ja ze zien er hetzelfde uit. Volgens mij is de smaak ook hetzelfde
Ik zie dit soort ijsjes op een uithangbord bij een snackbar in de buurt, van de week ff kijken of ze dat nog hebben
Oehhh ben benieuwd!
Ik had vroeger altijd dit luchtje en ik voelde me hiermee echt zo cool. Kan me ook precies voor de geest halen hoe het ruikt maar zie het eigenlijk nooit meer ergens.