Dit spel hadden we op school toen ik in groep 7 zat en iedere pauze was het weer vechten om wie ermee mocht spelen.
Deze Yo-Yo’s.
Pluche pennen. Alleen was de pen die ik had mooier, volgens mij helemaal van stof.
Dit spel hadden we op school toen ik in groep 7 zat en iedere pauze was het weer vechten om wie ermee mocht spelen.
Deze Yo-Yo’s.
Pluche pennen. Alleen was de pen die ik had mooier, volgens mij helemaal van stof.
En andere dingen met gekleurde olie en water, liefst met nog wat dolfijntjes ofzo die erin zweefden :’)
Jaaaa die jojo’s. En toen kwam de wereldkampioen jojo’en bij mij op school:joy:
Ik had pas nog zo’n injectiepen gekregen, maar een patiënt aan de balie heeft hem gejat☹️
Wow coool hahaha!
Ohhh jaaa! Deze had ik ook! Ik had er ook zo’n groot hondenhok bij met allemaal kleine hokjes waar ze in konden.
Die verkopen ze bij de so low!
poging 3. .waarom kan ik dit bericht niet plaatsen???
ik heb net een gesprek gehad met vrienden over computerspelletjes van vroeger en omg we komen maar niet op de namen van de volgende twee spellen, misschien kunnen jullie helpen haha sorry meer beschrijving heb ik niet lol
Ik zat ineens te denken aan iets wat ze vroeger bij de AH hadden.
Langwerpige broodjes met in het midden van dat gele room en op de bovenkant roze glazuur. Ik kan er geen foto van vinden maar ze leken een beetje op een eclair. Als ik me het goed herinner zaten ze verpakt in plastic. Zeker meer dan 10 jaar geleden.
Zo lekker!!
Geen idee of deze snoepjes ooit gepost zijn maar vroeger vond ik deze zo lekker, ik heb ze toen een keer in spanje vgm gezien maar hierna nooit meer.
Die hadden ze hier ook. Als het dan warm was en we gingen 's avonds na het eten met de hond lopen, dan gingen we vaak langs de frituur voor zo’n ijsje. Kan me nog een keer herinneren dat het fout was gegaan en er een hele blob van die gekleurde substantie onder in het hoorntje zat. Dat was zo vies. Smaakte super sterk
Jaaa Campino!! Ik ben er wel vrij vaak bijna in gestikt, maar dat lag wellicht aan mij.
Was dat ook niet de reden dat ze niet meer te koop zijn?
Kan me herinneren dat ze te gevaarlijk waren voor kinderen ofzo.
Dat wist ik helemaal niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen! Ik stikte er als puber alsnog bijna in dus ik denk dat het niet alleen gevaarlijk was voor kinderen, maar voor iedereen hahaha.
Ze hadden er beter lolly’s van kunnen maken.
Haha nee hoor, ik had dat ook
Geen idee of dit nog bestaat, maar dit heb ik als kind drie keer op en het was echt mijn LIEVELINGS OOIT. Zooo vieslekker. Mijn moeder was niet zo bekend met het concept patatdag ofzo waardoor we vrijwel noooit frituur aten (en ik pas toen ik 12 was ofzo zelf iets kocht bij de snackbar, wat een gemis), maar die ham-kaas pistolet van Mora was een fantastische vervanger.
Qua vorm lijken die snoepjes niet veel anders dan werthers ofzo toch? Vreemd, maar heb die ook superveel gegeten tijdens mijn middelbare schooltijd.
Bij mij op school verkochten ze schuimlollys. Het waren rood met witte lollys en ze begonnen helemaal te schuimen wanneer je ze at.Je gehemelte ging er ook beetje pijn van doen, kent iemand deze? Ik zoek ze al zolang😩
uuughh zo vies, deze bleven altijd als laatste in de snoeptrommel zitten