Het allerranzigst vond ik dat papieren stokje wat dan helemaal uit elkaar viel door je spuug
Nee die ik bedoel zijn echt rood met wit.
In Duitsland verkopen ze deze nog! Zoooo lekker. Ik haal altijd een aantal zakken als ik in Duitsland ben.
Sorry
Ohh de volgende keer als ik naar Duitsland ga, zal ik zeker kijken op de snoepafdeling. Thanks voor de tip!
Ooooh zo een broodje kreeg ik altijd in het zwembad na m’n zwemles! Was ik helemaal vergeten, brings back memories
Bij de Jamin hebben ze de zachte versie hiervan geloof ik, of ja ze zien er hetzelfde uit. Volgens mij is de smaak ook hetzelfde
Ik zie dit soort ijsjes op een uithangbord bij een snackbar in de buurt, van de week ff kijken of ze dat nog hebben
Oehhh ben benieuwd!
Ik had vroeger altijd dit luchtje en ik voelde me hiermee echt zo cool. Kan me ook precies voor de geest halen hoe het ruikt maar zie het eigenlijk nooit meer ergens.
Jaaa dit was echt m’n favo. Zo raar dat ie weg is want hoor er heel veel mensen over.
Ik heb dat met de stoplicht ijsjes! Echt jammer
Ik heb hier nog nooit van gehoord, wat voor ijsje is het? Qua smaak
Ojaa, ik ging dit speciaal opzoeken haha. Dit heet voor mijn gevoel ook gewoon het"stoplicht ijsje"
@Kusjessoldaat framboos smaak!
Ik wil dit! Dat was echt het allerlekkerste waterijsje en koste echt maar 40 cent ofzo
Mac and maggie, ik ween nog steeds
Gosh nagellak en make-up
naar mijn idee ineens helemaal uit de schappen ofzo?? heb het al jaren niet meer gezien
Het maakt volgens mij wel weer een kleine revival!