Verdwenen merken en winkels

Die kreeg ik van m’n moeder mee naar school in een klein zakje! Helemaal vergeten dat het bestond.

1 like

haha ik denk er nog zo vaak aan want ik vond het echt suuuuper lekker. Mis het echt intens. Kan de smaak nog precies voor me halen :rofl:

2 likes

Hahaha ja ik nu ook, dankzij jouw post! Tijd voor een herintroductie.

1 like

De primer was zo fijn!
Miss sporty verkopen ze ook niet meer, echt jammer want ik vond hun eyeliner echt heel fijn.

Bij de DA en DIO wel! :grin:

1 like

Oooooo, jaaaaa, met dat poeder erop!! <3

Ohhh het musk parfum van Miss Sporty :smiling_face_with_three_hearts: Heb nog 1 bijna leeg flesje wat ik sporadisch nog gebruik omdat ik het niet helemaal op wil maken, zo lekker.

3 likes

Thanks! Er zit er alleen niet echt 1 in de buurt.

image

Deze Nimm2 snoepjes die zogenaamd vol vitaminen zaten. Met zo’n lekkere zachte binnenkant! Ik mis ze.

9 likes

Bij de appie! https://www.ah.nl/producten/product/wi429470/smilegummi-softies-fruit-mix

Weet niet of het helemaal hetzelfde is, maar ik heb wel vaker bij de amazing oriental kaas popcorn gezien! Is voor in de magnetron. zooooooo intens lekker

1 like

waar zit dat??? ken het niet namelijk

Wow ik heb dit altijd als ‘nimtwee’ gelezen in plaats van als ‘neem er twee’ in het Duits. :’)

4 likes

In verschillende steden! Op de website staat een lijstje met plekken (weet niet of ik de link hier mag plakken?). Het is een toko dus wie weet hebben ze het in meerdere toko’s.

thanks! ik ga googlen :grin::grin::grin:

Het merk was in ieder geval jolly time!

1 like

Niet echt ‘verdwenen’ als merk (site bestaat nog), maar ik herinnerde me ineens dat ik vroeger altijd e-cards stuurde via kaartenhuis.nl.

Screenshot van Wayback Machine:

40 likes

Duurde ff, maar ze hebben het nog!
Het lukt me niet om vanaf de telefoon foto’s te uploaden atm, maar ik ben dus bij Snackbar Andy geweest op de Grote Markt in Goes. De rest is niet zo boeiend, maar ze hebben dus nog wel softijs met een smaakje :ok_hand:

1 like

Bedankt, goed om te weten haha!

Vroeger had ik als kind altijd kleding van Tuff - kent iemand dat?

2 likes