Verdwenen merken en winkels

Vroeger had ik als kind altijd kleding van Tuff - kent iemand dat?

2 likes

Wow je hebt geen idee hoe blij ik hier mee ben!! Zoek ze zeker al 10 jaar​:scream::scream:. Ik zou er heel graag aan paar willen, ik DM je even thanks!!

1 like

Donald Duck kauwgom of kauwgom met een plaktattoo

1 like

WoW wisten jullie al dat het andere forum van EGF (Womantalk) wat was opgericht toen EGF ging sluiten, inmiddels ook gesloten is???

https://pastebin.com/embed_js/QVg2DYUF

4 likes

Ja, ging laatst nog even kijken omdat ik er benieuwd naar was! Vond het jammer dat het gesloten is, maar ik zat er nooit :’)

Voor mijn gevoel was dat forum al vrij snel na de lancering uitgestorven.

Geen merk of winkel maar vroeger haalde ik wel eens boeken in de bieb (jaja), en toen ontdekte ik van die boeken waar je 3d beelden in kon zien? Weet iemand hoe dit heet? Vond dat helemaal geweldig vroeger haha

Magic eye?

1 like

Ja die! Erg ik deed er echt lang over voor het lukte en toen was ik super stoer en deed ik op school alsof ik het heel simpel vond en dat het gek was dat het anderen niet lukte :roll_eyes::innocent:

2 likes

Oh joh ik dacht echt dat dit merk alleen verkocht werd in mijn eigen regio, maar blijkbaar overal dan dus, aangezien ik niet uit Noord-Brabant kom

Ja volgens mij ook! Ik kom ook uit NB

Ja precies dit, op van die avonden bij mensen thuis en dan hadden ze daar een sale van de nieuwe tuff collecties. Wat grappig om te horen dat dat dan waarschijnlijk door heel nl was!

1 like

De website/spel horse-nation. Wat heb ik daar wat uren in zitten.

In het spel maar ook juist het forum.

2 likes

Heel jammer dat die site toen uit de lucht was gehaald, was eigenlijk het leukste online paardenspel.

baantjerrrr en kees en co

5 likes

Laatst naar de nieuwe Lion King geweest en toen moest ik aan deze ijsjes denken. Zaten gummybeertjes in en dat was echt het hoogtepunt van het ijsje :’)

image

35 likes

Ik mis deze :sob:

Deze waren zoo geweldig!

Vroeger was er Helly. Zo lekker! :heart:

Dit is de enige foto die ik er van kan vinden. Ik herinner met dat die pakjes een stuk kleiner waren, een klein vierkant pakje. Later hadden ze volgens mij de smaak veranderd, want het was ineens een stuk minder lekker.

629f532d80_1427463556_Helly-sinaasappel__list-noup

17 likes

Ik voel de slijm in m’n keel alweer als ik ernaar kijk :laughing:

8 likes