Net heeeel veel zomerkleding van mijn zoontje van vorig jaar op Vinted gezet. Maat 74/80/86. Vooral veel Zara maar ook H&M, Hema en Mini Rodini. Hieronder wat dingetjes. Dit is mijn Vinted link.
Ik zou bijna weer een baby willen als ik dit zie, wat een schattige kleertjes!
Ik zeg doen!
Nee maar echt, ik doe het ook met pijn in m’n hart weg, dat ik nooit meer een baby ga krijgen met deze kleertjes aan en ook zonde dat het zo weinig gedragen is.
Zo leuk allemaal! Denk alleen dat de zomer echt voorbij is als mijn baby dit past. Hij zit nu in maat 68. Maar misschien past het volgende zomer nog? Of zou het dan net weer te klein zijn?
@Nefertiti haha ik dacht hetzelfde als @Krekel. Vet veel dingen hebben we hier ook gehad. Maar helaas, echt niet van plan nog een baby te maken
Ah ja, denk dat het erom spant maar dat het ook net te klein kan worden. Ik ga er binnenkort wel weer grotere maatjes opzetten ook. Nu mijn tweede een meisje is, kunnen sommige dingen wel echt definitief weg!
Ik verkoop een mega groot kolf pakket! (Richtprijs 120 euro)
-Spectra s1 (met ongebruikte kolf set)
-Spectra s9 (met gebruikte kolf set)
-Freemie cups (kun je in je beha stoppen, ipv de gewone kolf set met flesjes)
-Gel pads voor je boobs (koud en warm)
-Kolf beha inzet (kun je aan een voedings beha klikken, vond ik superhandig).
-2 nuby flessen warmers
De spectra s1 en spectra s9 kun je opladen en hoef je dus niet steeds dichtbij stopcontact te zitten. Bij de s1 kun je ook onafhankelijk van elkaar het vacuüm en de snelheid aanpassen.
Ik zat te denken aan een richtprijs van 120 euro. Ophalen in Hoofddorp.
Heeft iemand uit Zuid-Holland toevallig een Drijfmaatje maat M die weg kan? Ik vind ze nieuw zo duur als je niet eens weet of de baby het leuk vindt haha. Wil er uiteraard voor betalen, maar op Marktplaats is niks in de buurt
De pakketten zijn inmiddels verkocht (huilend op de post gedaan ), maar de wasbare netbroekjes zijn nog beschikbaar. Ze kunnen door de brievenbus, ik verkoop ze voor tien euro inclusief.
Poezen trui Hema, ongedragen, maat 68.
Jurkje zeeman, ongedragen, maat 68
Shirtje Z8, enkele keren gedragen, maat 68
Kunnen ook via vinted!
Heeft iemand deze hond/teckel van de Zeeman liggen? Dan koop ik 'm graag over! Mijn dreumes heeft uiteraard deze knuffel die ik ooit random gekocht had als favoriet uitgekozen
Wat een leuke! Ik kan je zelf helaas niet helpen, maar op Facebook zijn wel meerdere groepen speciaal voor knuffels die gezocht worden. Ken een aantal mensen die daar met succes reserveknuffels hebben gescoord voor hun kinderen.
Ik weet niet hoe het zit met specifiek deze knuffel, maar een gastouder in de buurt heeft deze schattige site met allemaal tweedehands knuffels (ook die anders niet meer te verkrijgen zijn): www.knuffelsite.nl Daar moest ik even aan denken
Heb nog even gekeken, maar hij zit er niet tussen helaas.
Is er hier toevallig iemand die een reishoes verkoopt voor de easywalker jackey buggy? We zijn hem waarschijnlijk vorig jaar met de vakantie kwijt geraakt.
Het liefst omgeving zaanstad zodat ik hem eventueel op kan halen, aangezien we woensdag op vakantie gaan.
Mocht er iemand interesse hebben in de hemeltergende audio van Toet Toet en Zoef Zoef: ik heb een enorme hoeveelheid in de aanbieding. Onze kinderen spelen er goddank niet meer mee. Ze hebben er echt vaak (en lang!) mee gespeeld hoor, maar je moet het er wel voor over hebben dat je de rest van de dag ‘Ik ben een paard, ik ben heel lief, ik ben Petra, een hartendief’ loopt te zingen.
Het is te veel om op te sturen, ophalen kan in omgeving Haarlem maar ik werk in Amsterdam dus kan het evt daar ook ergens afgeven.
50 euro voor deze hele shitload (parkeertoren, tankstation, 12 voertuigen/dieren en een verhuisdoos vol baanstukken).
Hahaha! Ik vind dit wel een slecht reclamepraatje. Ik verstop onze Toet Toet wel eens als ik geen zin heb in het geluid, maar er zijn weinig dingen waar mijn kind zo lang alleen/zelfstandig mee kan spelen. Zo’n autootje werkt bij ons trouwens ook top als vermaak in de auto. Dus voor wie twijfelt: zeker kopen!
Ja dat heb ik er dus ook bij gezet
Hallo mijn naam is heeeero ik kwispel met mn staart als ik vrolijk ben!
Haaaaalo ik ben Kim kip… Ik woon op de boerderaaaj