De pakketten zijn inmiddels verkocht (huilend op de post gedaan ), maar de wasbare netbroekjes zijn nog beschikbaar. Ze kunnen door de brievenbus, ik verkoop ze voor tien euro inclusief.
Poezen trui Hema, ongedragen, maat 68.
Jurkje zeeman, ongedragen, maat 68
Shirtje Z8, enkele keren gedragen, maat 68
Kunnen ook via vinted!
Heeft iemand deze hond/teckel van de Zeeman liggen? Dan koop ik 'm graag over! Mijn dreumes heeft uiteraard deze knuffel die ik ooit random gekocht had als favoriet uitgekozen
Wat een leuke! Ik kan je zelf helaas niet helpen, maar op Facebook zijn wel meerdere groepen speciaal voor knuffels die gezocht worden. Ken een aantal mensen die daar met succes reserveknuffels hebben gescoord voor hun kinderen.
Ik weet niet hoe het zit met specifiek deze knuffel, maar een gastouder in de buurt heeft deze schattige site met allemaal tweedehands knuffels (ook die anders niet meer te verkrijgen zijn): www.knuffelsite.nl Daar moest ik even aan denken
Heb nog even gekeken, maar hij zit er niet tussen helaas.
Is er hier toevallig iemand die een reishoes verkoopt voor de easywalker jackey buggy? We zijn hem waarschijnlijk vorig jaar met de vakantie kwijt geraakt.
Het liefst omgeving zaanstad zodat ik hem eventueel op kan halen, aangezien we woensdag op vakantie gaan.
Mocht er iemand interesse hebben in de hemeltergende audio van Toet Toet en Zoef Zoef: ik heb een enorme hoeveelheid in de aanbieding. Onze kinderen spelen er goddank niet meer mee. Ze hebben er echt vaak (en lang!) mee gespeeld hoor, maar je moet het er wel voor over hebben dat je de rest van de dag ‘Ik ben een paard, ik ben heel lief, ik ben Petra, een hartendief’ loopt te zingen.
Het is te veel om op te sturen, ophalen kan in omgeving Haarlem maar ik werk in Amsterdam dus kan het evt daar ook ergens afgeven.
50 euro voor deze hele shitload (parkeertoren, tankstation, 12 voertuigen/dieren en een verhuisdoos vol baanstukken).
Hahaha! Ik vind dit wel een slecht reclamepraatje. Ik verstop onze Toet Toet wel eens als ik geen zin heb in het geluid, maar er zijn weinig dingen waar mijn kind zo lang alleen/zelfstandig mee kan spelen. Zo’n autootje werkt bij ons trouwens ook top als vermaak in de auto. Dus voor wie twijfelt: zeker kopen!
Ja dat heb ik er dus ook bij gezet
Hallo mijn naam is heeeero ik kwispel met mn staart als ik vrolijk ben!
Haaaaalo ik ben Kim kip… Ik woon op de boerderaaaj
Heeft iemand toevallig een Pacco Piccolo inbakerdoek te koop?
Edit: ik heb de doek inmiddels aangeschaft.
Ik ben Sara schildpad ik ben groen, kom speel je met mij wat zullen we doen?
Ook op random momenten in de week kan ik uitbarsten in een toettoet liedje. Als het buiten waait zeg ik met die stem: Het waait HARD! (Super irritante manier hoe ze dat zegt)
Zijn er verschillende soorten pacco’s?
Mijn zus zei laatst dat ze de pacco niet meer mag gebruiken (die ze van ons in bruikleen heeft), dus ik kan wel vragen of ik hem dan terug kan krijgen.
Ik ging laatst het speelgoed van mijn kind uitzoeken toen ze niet thuis was en ik had al die Toettoet autootjes onderin de vuilniszak gestopt. Ze stonden uit, dacht ik. Want ze speelt er godzijdank al een poos niet meer mee maar als ze ze ziet, wil ze er gegarandeerd weer mee spelen. Probeer ik die vuilniszak sneaky naar mijn auto te tillen terwijl ze in de woonkamer zit, klinkt het ineens: ‘Een trouwe reddingshondddd is wat ik ben, ik ben een sint bernard en mijn naam isssss SEM.’ En ze hoorde het. (dus nu liggen ze weer in de speelgoedkist haha zo kut)
Ja, verschillende maten iig. En zie ook verschillend materiaal trouwens. Heb nu primo (2-4 kg) in zomerstof te leen, zie ik, ga ook even op zoek naar de piccolo (4-7 kg) in zomerstof. Wel fijn voor nu.
Denk dat je die niet hebt, of wel?
Edit: ik heb de doek inmiddels aangeschaft.
Als je ooit die afbouwdoek nodig hebt, die heb ik liggen.
Maar misschien is het dan geen zomer meer, dan bied ik hem bij dezen aan aan iemand die hem wel in de zomer wil.
Ik denk day ik idd de kleine heb, dus dat is jammer.
Heeft iemand interesse in een wild ride heupdrager? Denk max 4 x keer gebruikt. Past wel door de brievenbus denk ik
Hoeveel zou je ervoor willen?
Ik stuur je wel even een berichtje
Ik heb deze speeltjes hier op het forum regelmatig getipt. Echt al van jongs af aan een hit, eigenlijk zodra hij ergens tegen aan kon tikken in de wagen/babykuipje vd stoel. Inmiddels is de interesse van hem weg.
Kan ik iemand anders er een plezier mee doen? Ik heb een muis en een ezel en ze mogen tegen verzendkosten weg. Past niet door de brievenbus, kan eventueel via vinted (goedkoopste verkoopprijs daar is €1,-) voor goedkoper verzenden.
- inmiddels weg -