Ohh dat is goed. Heb je een Vinted linkje?
Oeh leuk! Wat is je vinted?
Grote tas Duplo, vooral stenen maar ook wat karretjes, onderdelen voor een vliegtuigje en een paar poppetjes. Heeft lang in de schuur gestaan dus moet even in de (af)wasmachine en er zijn wat stenen met stickerresten.
20 euro, verzenden kan evt via Vinted of ophalen in de buurt van Haarlem.
Heeft er iemand een camera van de Luvion prestige 2 te koop?
En als nog iemand er eentje verkoopt. Hahahaha.
Kut hè. Hier maar een andere babyfoon erbij genomen voor kind twee
Ik hoor het nog zo in de babywinkel ‘dit systeem is perfect voor als je een tweede kindje wil, want dan hoef je enkel een extra camera te kopen’. We zijn amper twee jaar later en ze zijn nergens meer te verkrijgen. Luvion zelf zegt dat ze niet meer te krijgen zijn omdat ze geen grondstoffen meer vinden door de oorlog in Oekraïne… Sure Jan
Ik heb wel een kortingsbon van 20 procent gekregen voor een heel nieuw systeem, wat ondertussen stukken van mensen kost
Wat slecht. Hopelijk houden mijn camera’s het nog vol. Vind de kwaliteit echt om te janken van dit merk. Ben Gastouder en al vaak nieuwe moeten kopen. Het koppelen is het enigste voordeel.
Heeft iemand nog leuke kleding te koop in maat 62?
Jongen / meisje ? Heb nog veel liggen. Wat zoek je ongeveer?
Ja ik ook wel denk ik! Mijn baby past er nu echt niet meer in. Zal dit weekend even kijken.
Jongen.
Van alles eigenlijk. Merk nu met lades inruimen dat ik echt veel 56 heb maar niks daarboven haha.
Ik heb wat dingen op m’n Vinted gezet. Prijzen zijn richtlijn. Mocht je interesse hebben in m’n Vinted stuur maar een dm:)
Zara, 1+ in the family, noppies. Maat 50/56 meisje/neutraal. Staat ook nog wat zwangerschapskleding op!
Hieronder wat foto’s van aantal dingen.
Ik heb nog veel meer maar dit is wat ik zo snel even tegenkwam in zijn kast. Allemaal in hele goede staat nog. Geen idee of het je smaak is, maar zo ja kan ik de rest ook opzoeken en fotograferen.
Bij het witte broekje en blauwe broekje met print heb ik ook matching shirtjes.
Yes ik stuur je wel een linkje
Ja leuk! Mag ook via DM
Verkocht
Voor de mensen in Noord-Holland: een groot Kidscraft poppenhuis met heel veel meubeltjes en een Goki poppenset (6 poppetjes). Is te groot om te versturen dus mocht je interesse hebben om het op te komen halen: 40 euro
Ik verkoop twee grote kledingpakketten in maat 50 en maat 56, unisex en amper gedragen.
Maat 50 - vraagprijs 25 euro:
11 rompers met lange mouwen (2 normale bamboe van HEMA, 4 bamboe met rib)
2 rompers met korte mouwen
2 dikkere boxpakjes
3 dunnere boxpakjes
3 maillots (50/56)
5 broekjes
1 overall
1 jasje
2 shirts met lange mouwen
Sommige kleding is ongedragen, de rest is hooguit drie keer gedragen. Wel in de droger geweest.
Wat detailfoto’s:
Maat 56 - vraagprijs 25 euro
9 rompers met lange mouwen
5 boxpakjes zonder voetjes
5 boxpakjes met voetjes
1 boxpakje met korte mouwen
5 truien
3 leggings (die van Hema met rib, superfijn)
2 broekjes
2 jasjes
1 boxpakje met capuchon
Het meeste van deze kleding is iets vaker gedragen, maar ziet er allemaal nog heel goed uit.
Wat detailfoto’s:
Wat ik er eventueel gratis bij kan doen:
Ik heb meer kruikzakken, die doe ik er bij als ik ze vind.
Slaapzakje maat 56/62, maar ik vind hem heel krap bij de mouwtjes.
Wasbare netbroekjes 2 x zwart en 6 x wit, uiteraard niet gebruikt, alleen even uit de verpakking gehaald. Nieuw kosten deze in totaal zo’n 25 euro. Ik verkoop ze voor 10 euro.
Beide pakketten samen verkoop ik voor 45 euro. Met de netbroekjes erbij voor 50 euro.
Eventueel op te halen in Utrecht.