Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Jongen / meisje ? Heb nog veel liggen. Wat zoek je ongeveer?

2 likes

Ja ik ook wel denk ik! Mijn baby past er nu echt niet meer in. :smiling_face_with_tear: Zal dit weekend even kijken.

1 like

Jongen.
Van alles eigenlijk. Merk nu met lades inruimen dat ik echt veel 56 heb maar niks daarboven haha.

1 like

Ik heb wat dingen op m’n Vinted gezet. Prijzen zijn richtlijn. Mocht je interesse hebben in m’n Vinted stuur maar een dm:)

Zara, 1+ in the family, noppies. Maat 50/56 meisje/neutraal. Staat ook nog wat zwangerschapskleding op!

Hieronder wat foto’s van aantal dingen.

Samenvatting

4 likes

Ik heb nog veel meer maar dit is wat ik zo snel even tegenkwam in zijn kast. Allemaal in hele goede staat nog. Geen idee of het je smaak is, maar zo ja kan ik de rest ook opzoeken en fotograferen.

Bij het witte broekje en blauwe broekje met print heb ik ook matching shirtjes.

2 likes

Yes ik stuur je wel een linkje

2 likes

Ja leuk! Mag ook via DM

Verkocht

1 like

Voor de mensen in Noord-Holland: een groot Kidscraft poppenhuis met heel veel meubeltjes en een Goki poppenset (6 poppetjes). Is te groot om te versturen dus mocht je interesse hebben om het op te komen halen: 40 euro

1 like

Ik verkoop twee grote kledingpakketten in maat 50 en maat 56, unisex en amper gedragen.

Maat 50 - vraagprijs 25 euro:

11 rompers met lange mouwen (2 normale bamboe van HEMA, 4 bamboe met rib)
2 rompers met korte mouwen
2 dikkere boxpakjes
3 dunnere boxpakjes
3 maillots (50/56)
5 broekjes
1 overall
1 jasje
2 shirts met lange mouwen

Sommige kleding is ongedragen, de rest is hooguit drie keer gedragen. Wel in de droger geweest.

Wat detailfoto’s:

Maat 56 - vraagprijs 25 euro

9 rompers met lange mouwen
5 boxpakjes zonder voetjes
5 boxpakjes met voetjes
1 boxpakje met korte mouwen
5 truien
3 leggings (die van Hema met rib, superfijn)
2 broekjes
2 jasjes
1 boxpakje met capuchon

Het meeste van deze kleding is iets vaker gedragen, maar ziet er allemaal nog heel goed uit.

Wat detailfoto’s:

Wat ik er eventueel gratis bij kan doen:

Ik heb meer kruikzakken, die doe ik er bij als ik ze vind.

Slaapzakje maat 56/62, maar ik vind hem heel krap bij de mouwtjes.

Wasbare netbroekjes 2 x zwart en 6 x wit, uiteraard niet gebruikt, alleen even uit de verpakking gehaald. Nieuw kosten deze in totaal zo’n 25 euro. Ik verkoop ze voor 10 euro.

Beide pakketten samen verkoop ik voor 45 euro. Met de netbroekjes erbij voor 50 euro.

Eventueel op te halen in Utrecht.

11 likes

Net heeeel veel zomerkleding van mijn zoontje van vorig jaar op Vinted gezet. Maat 74/80/86. Vooral veel Zara maar ook H&M, Hema en Mini Rodini. Hieronder wat dingetjes. Dit is mijn Vinted link.

2 likes

Ik zou bijna weer een baby willen als ik dit zie, wat een schattige kleertjes!

1 like

Ik zeg doen!

Nee maar echt, ik doe het ook met pijn in m’n hart weg, dat ik nooit meer een baby ga krijgen met deze kleertjes aan :face_holding_back_tears: en ook zonde dat het zo weinig gedragen is.

2 likes

Zo leuk allemaal! :pleading_face: Denk alleen dat de zomer echt voorbij is als mijn baby dit past. Hij zit nu in maat 68. Maar misschien past het volgende zomer nog? Of zou het dan net weer te klein zijn?

@Nefertiti haha ik dacht hetzelfde als @Krekel. Vet veel dingen hebben we hier ook gehad. Maar helaas, echt niet van plan nog een baby te maken

2 likes

Ah ja, denk dat het erom spant maar dat het ook net te klein kan worden. Ik ga er binnenkort wel weer grotere maatjes opzetten ook. Nu mijn tweede een meisje is, kunnen sommige dingen wel echt definitief weg!

1 like

Mag allemaal weg tegen verzendkosten
UV pakje is maat 68

1 like

Ik verkoop een mega groot kolf pakket! (Richtprijs 120 euro)
-Spectra s1 (met ongebruikte kolf set)
-Spectra s9 (met gebruikte kolf set)
-Freemie cups (kun je in je beha stoppen, ipv de gewone kolf set met flesjes)
-Gel pads voor je boobs (koud en warm)
-Kolf beha inzet (kun je aan een voedings beha klikken, vond ik superhandig).
-2 nuby flessen warmers

De spectra s1 en spectra s9 kun je opladen en hoef je dus niet steeds dichtbij stopcontact te zitten. Bij de s1 kun je ook onafhankelijk van elkaar het vacuüm en de snelheid aanpassen.

Ik zat te denken aan een richtprijs van 120 euro. Ophalen in Hoofddorp.

Heeft iemand uit Zuid-Holland toevallig een Drijfmaatje maat M die weg kan? Ik vind ze nieuw zo duur als je niet eens weet of de baby het leuk vindt haha. Wil er uiteraard voor betalen, maar op Marktplaats is niks in de buurt

1 like

Zara jeans 110
Nooit in de droger geweest en uit een rookvrij huis

Ook Zara 100
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest

Kan allemaal via vinted