Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb wel interesse!
Heb ook al wel wat van die hysterische dingen, maar die rammelvoetjes zien er wel succesvol uit.

2 likes

Heb weer wat mini rodini in kleine maten op Vinted

gezet maar Vinted doet al een aantal dagen zo raar….
Ook een artikel dat gewoon 0 views heeft van een populair merk, iemand die niet kan lopen bij me, etc

1 like

Ik bied op vinted deze nieuwe handgemaakte poppenkleertjes aan voor 34/36 cm popjes. Heb nog niet alles er op gezet maar mocht iemand belangstelling hebben vraag gerust.

Kan even niet op vinted helaas, mocht je willen weten waarom zie topic marktplaats/vinted

6 likes

Heel cute, wat is je vinted?

1 like

Ik heb volgens mij de grote, maar is wel door 3 kindjes gebruikt en pluist dus wel. Ik hoef er ook alleen maar verzendkosten voor. Ik zou hem wel echt even op moeten zoeken. Ik ben morgen in de loop van de dag pas thuis, dus dan kan ik wel voor je kijken

Lief, maar ik heb hem inmiddels al aangeschaft. Zal m’n post even aanpassen.

3 likes

Heb je deze nog?

1 like

Iemand interesse in onderstaand speelgoed? Doe een bod!

Sommige kaarten bij het smartmax spel zijn een beetje gekreukt/gescheurd. Kan verzenden via vinted of ophalen in regio Rotterdam.

1 like

15€ voor de smartmax poppetjes en dieren? Die andere heb ik al

1 like

Nog geen foto’s maar ik verkoop een mozesmandje/wiegje met standaard en een okergeel (buitenkant) met wit met zwarte veertjes (binnenkant) babynestje met dekentje. Mocht je interesse hebben laat het weten, dan stuur ik foto’s.

1 like

Weg

3 likes

Weg😊

3 likes

Ik heb wel belang bij het jongenspakket :blush:

1 like

EDIT: Verkocht

Ik verkoop onze spiksplinternieuwe BoBike Mini One Urban Grey zitstoeltje (voor) + windscherm. Maandje oud.

We hebben deze vorige maand gekocht en maar 3x gebruikt. We hebben een nieuwe elektrische fiets waar een voorzitje helaas niet op past, vandaar de verkoop.

Kan opgehaald worden in Amsterdam.
Gekocht voor 94,- en wil er graag 75,- voor.

1 like
  • Lodger slaapzak verkocht -
8 likes

Ik zou hem heel graag van je overnemen! Via Vinted is prima, wil je pb doen als je het nog hebt liggen?

2 likes

Iemand interesse in een van deze boeken? Gekregen maar niet gelezen hier.

4 likes

Is dat “aanpakken voor vaders”-boek echt gericht op vaders? Of heb je er als verse moeder ook wat aan?

Edit: sorry ik schreef alleen “dat boek” :clown_face: even aangepast zo

4 likes

Ik vond aanpakken voor aanstaande vaders zelf ook een heel fijn boek

3 likes