Heeft iemand toevallig een Pacco Piccolo inbakerdoek te koop?
Edit: ik heb de doek inmiddels aangeschaft.
Heeft iemand toevallig een Pacco Piccolo inbakerdoek te koop?
Ik ben Sara schildpad ik ben groen, kom speel je met mij wat zullen we doen?
Ook op random momenten in de week kan ik uitbarsten in een toettoet liedje. Als het buiten waait zeg ik met die stem: Het waait HARD! (Super irritante manier hoe ze dat zegt)
Zijn er verschillende soorten pacco’s?
Mijn zus zei laatst dat ze de pacco niet meer mag gebruiken (die ze van ons in bruikleen heeft), dus ik kan wel vragen of ik hem dan terug kan krijgen.
Ik ging laatst het speelgoed van mijn kind uitzoeken toen ze niet thuis was en ik had al die Toettoet autootjes onderin de vuilniszak gestopt. Ze stonden uit, dacht ik. Want ze speelt er godzijdank al een poos niet meer mee maar als ze ze ziet, wil ze er gegarandeerd weer mee spelen. Probeer ik die vuilniszak sneaky naar mijn auto te tillen terwijl ze in de woonkamer zit, klinkt het ineens: ‘Een trouwe reddingshondddd is wat ik ben, ik ben een sint bernard en mijn naam isssss SEM.’ En ze hoorde het. (dus nu liggen ze weer in de speelgoedkist haha zo kut)
Ja, verschillende maten iig. En zie ook verschillend materiaal trouwens. Heb nu primo (2-4 kg) in zomerstof te leen, zie ik, ga ook even op zoek naar de piccolo (4-7 kg) in zomerstof. Wel fijn voor nu.
Denk dat je die niet hebt, of wel?
Als je ooit die afbouwdoek nodig hebt, die heb ik liggen.
Maar misschien is het dan geen zomer meer, dan bied ik hem bij dezen aan aan iemand die hem wel in de zomer wil.
Ik denk day ik idd de kleine heb, dus dat is jammer.
Heeft iemand interesse in een wild ride heupdrager? Denk max 4 x keer gebruikt. Past wel door de brievenbus denk ik
Hoeveel zou je ervoor willen?
Ik stuur je wel even een berichtje
Ik heb deze speeltjes hier op het forum regelmatig getipt. Echt al van jongs af aan een hit, eigenlijk zodra hij ergens tegen aan kon tikken in de wagen/babykuipje vd stoel. Inmiddels is de interesse van hem weg.
Kan ik iemand anders er een plezier mee doen? Ik heb een muis en een ezel en ze mogen tegen verzendkosten weg. Past niet door de brievenbus, kan eventueel via vinted (goedkoopste verkoopprijs daar is €1,-) voor goedkoper verzenden.
Ik heb wel interesse!
Heb ook al wel wat van die hysterische dingen, maar die rammelvoetjes zien er wel succesvol uit.
Heb weer wat mini rodini in kleine maten op Vinted
gezet maar Vinted doet al een aantal dagen zo raar….
Ook een artikel dat gewoon 0 views heeft van een populair merk, iemand die niet kan lopen bij me, etc
Ik bied op vinted deze nieuwe handgemaakte poppenkleertjes aan voor 34/36 cm popjes. Heb nog niet alles er op gezet maar mocht iemand belangstelling hebben vraag gerust.
Kan even niet op vinted helaas, mocht je willen weten waarom zie topic marktplaats/vinted
Heel cute, wat is je vinted?
Ik heb volgens mij de grote, maar is wel door 3 kindjes gebruikt en pluist dus wel. Ik hoef er ook alleen maar verzendkosten voor. Ik zou hem wel echt even op moeten zoeken. Ik ben morgen in de loop van de dag pas thuis, dus dan kan ik wel voor je kijken
Lief, maar ik heb hem inmiddels al aangeschaft. Zal m’n post even aanpassen.
Heb je deze nog?
Iemand interesse in onderstaand speelgoed? Doe een bod!
Sommige kaarten bij het smartmax spel zijn een beetje gekreukt/gescheurd. Kan verzenden via vinted of ophalen in regio Rotterdam.
15€ voor de smartmax poppetjes en dieren? Die andere heb ik al