Ik vond het een heel fijn boek. Behoorlijk recht toe rechtaan maar helder qua wat je kan verwachten. Mijn man vond het ook een fijne voorbereiding op de bevalling
Ik verkoop deze Noppies winterjas in maat 86! Is ook via vinted, pb maar bij interesse.
Mag weg voor 12,50 plus verzendkosten of ophalen in Utrecht.
Marktplaats flink aangevuld
Mozeswieg/mandje met standaard
€ 60,00
Babynestje met dekentje
€ 25,00
Klein commodemandje + speendoekje
€ 7,50
Flessensterilisator Philips Avent
€ 25,00
Wat zijn de afmetingen van je boxkleed? Leuk issie
74 bij 92
Ah de inzet van mijn box lijkt 74x89cm te zijn? Lastig meten want hij is nog gedemonteerd. Lijkt een beetje een rare maat box denk ik want een ander boxkleed dat ik kocht past ook al niet precies. Of is dat normaal dat het kleed net een opstaand randje heeft omdat t niet perfect past…
Ja dat is heel vaak zo. Het scheelt vaak net een paar centimeters.
Ik heb een box en boxkleed van Petite Amelie en heb ook een klein opstaand randje. Denk dat dat juist ook wel prettig is, dan zijn alle randen ook zacht en bedekt. Heb er iig geen last van gehad.
Keer wassen en in de droger en toen paste het hier precies.
Litollo zwangerschapskussen met 2 hoezen (de roze die er al omheen zit en de groene). Ik vraag er 35 euro voor.
Heb weer wat dingen op mijn Vinted gezet. Vooral veel jongens maat 86 en 92. Hieronder een selectie.
Er staan ook nog wat babydingen maat 50/56/62 op en heel veel prematuur maat 44.
Iemand nog op zoek naar zomerkleding maat 74? 10 korte broekjes en 8 shirtjes met korte mouwen. Hema/H&M. Stuur me een berichtje bij interesse
-weg-
Ohhh leuk, ik misschien wel. Maar dan moet ik even goed inventariseren hoeveel ik nu heb. Ik houd 'm even in m’n gedachten!
Iemand die blij wordt van een vtech kruipbeer? Ik wil er vanaf.
Ik denk dat mijn kind hier wel blij van wordt! Hoeveel zou je ervoor willen hebben?
Ik heb hem net voor 3 euro op Vinted gezet. Vind je dat oké qua bedrag?
Zeker! Wil je mij je linkje sturen?