Nog geen foto’s maar ik verkoop een mozesmandje/wiegje met standaard en een okergeel (buitenkant) met wit met zwarte veertjes (binnenkant) babynestje met dekentje. Mocht je interesse hebben laat het weten, dan stuur ik foto’s.
Weg
Weg😊
Ik heb wel belang bij het jongenspakket
EDIT: Verkocht
Ik verkoop onze spiksplinternieuwe BoBike Mini One Urban Grey zitstoeltje (voor) + windscherm. Maandje oud.
We hebben deze vorige maand gekocht en maar 3x gebruikt. We hebben een nieuwe elektrische fiets waar een voorzitje helaas niet op past, vandaar de verkoop.
Kan opgehaald worden in Amsterdam.
Gekocht voor 94,- en wil er graag 75,- voor.
- Lodger slaapzak verkocht -
Ik zou hem heel graag van je overnemen! Via Vinted is prima, wil je pb doen als je het nog hebt liggen?
Is dat “aanpakken voor vaders”-boek echt gericht op vaders? Of heb je er als verse moeder ook wat aan?
Edit: sorry ik schreef alleen “dat boek” even aangepast zo
Ik vond aanpakken voor aanstaande vaders zelf ook een heel fijn boek
Ik vond het een heel fijn boek. Behoorlijk recht toe rechtaan maar helder qua wat je kan verwachten. Mijn man vond het ook een fijne voorbereiding op de bevalling
Ik verkoop deze Noppies winterjas in maat 86! Is ook via vinted, pb maar bij interesse.
Mag weg voor 12,50 plus verzendkosten of ophalen in Utrecht.
Marktplaats flink aangevuld
Mozeswieg/mandje met standaard
€ 60,00
Babynestje met dekentje
€ 25,00
Klein commodemandje + speendoekje
€ 7,50
Flessensterilisator Philips Avent
€ 25,00
Wat zijn de afmetingen van je boxkleed? Leuk issie
74 bij 92
Ah de inzet van mijn box lijkt 74x89cm te zijn? Lastig meten want hij is nog gedemonteerd. Lijkt een beetje een rare maat box denk ik want een ander boxkleed dat ik kocht past ook al niet precies. Of is dat normaal dat het kleed net een opstaand randje heeft omdat t niet perfect past…
Ja dat is heel vaak zo. Het scheelt vaak net een paar centimeters.
Ik heb een box en boxkleed van Petite Amelie en heb ook een klein opstaand randje. Denk dat dat juist ook wel prettig is, dan zijn alle randen ook zacht en bedekt. Heb er iig geen last van gehad.
Keer wassen en in de droger en toen paste het hier precies.