Lego Duplo boerderijdieren. Hij is helemaal compleet, er is amper mee gespeeld en dus nog in zeer nette staat. Originele doos mist maar alle boekjes nog aanwezig. Kan verzonden worden of opgehaald worden in Rotterdam voor €40,-
VERKOCHT!
Lego Duplo boerderijdieren. Hij is helemaal compleet, er is amper mee gespeeld en dus nog in zeer nette staat. Originele doos mist maar alle boekjes nog aanwezig. Kan verzonden worden of opgehaald worden in Rotterdam voor €40,-
VERKOCHT!
Uit mijn stoffenvoorraad nog deze maten french terry sweatertjes
Oh ik wil ze allebei wel als je ze nog hebt!
Ja hoor ik heb ze nog, leuk ! Ik heb geprobeerd een pb te sturen maar dat lukt niet
Ik heb jou een pb gestuurd.
Ik wil deze wel van je overnemen!
Prima! Stuur me maar even een berichtje!
Wij verkopen ons Tripp Trapp kuipje. Het is de blauwe, gekocht eind 2020. Hoes is net helemaal schoon uit de was gekomen. Zit een extra hoes bij (roze/geel/rood van kleur), die deden wij eromheen ivm de katten. En zo’n stok om een speelgoedje aan op te hangen. Hoor het wel als iemand interesse heeft!
EDIT: Verkocht!
Ik verkoop mijn Medela Freestyle Flex incl. tas, koeltas, koelelement en 6 zelfgekochte extra PersonalFit Flex Connectoren met membranen en twee extra borstschilden maat 24.
Gekocht in nov '22 en tot ongeveer maart '23 gebruikt.
Alle originele onderdelen zitten er in behalve de kartonnen doos en handleiding, twee borstschilden maat 21 (weggegeven) en twee standaarden voor de flesjes die je in het pakket krijgt.
Zat te denken aan €130,-
PM voor interesse / foto’s!
Ikea ledikant dekbed 100x120 cm. Dekbed is gemaakt van 65% polyester en 35% katoen. Vulling zijn holle polyester vezels. Dekbed is gebruikt maar nog in nette staat. Rookvrij huis. €7,50
Volgens mij is dit de Day 2, de Day 3 heeft een soort mesh / gaas bij de bak onderin.
Supermooie donsjeslofjes maat 12-18 maanden. Staan voor 25 euro op mn Vinted. Niet op gelopen, wel af en toe op gekropen.
Tw; tweedehands wasbare luiers
Wat een mooierds
En ook nog superfijn in gebruik. Kopen?
Leuk! Heb je een linkje naar je Vinted?
Ja!
Iemand nog een fijne 4 seizoenen slaapzak in de aanbieding toevallig? Baby is nu 6 maanden dus beetje op de groei ofzo
Ik heb wat accessoires voor een bugaboo wagen:
Seat liner
Regenhoes
En een voetenzak (met een extra dekje)
Allemaal in het zwart. Als iemand interesse heeft, stuur me even een berichtje. Dan maak ik wat foto’s
Leuk, ik wil de memory wel als dat goed is.