Litollo zwangerschapskussen met 2 hoezen (de roze die er al omheen zit en de groene). Ik vraag er 35 euro voor.
Heb weer wat dingen op mijn Vinted gezet. Vooral veel jongens maat 86 en 92. Hieronder een selectie.
Er staan ook nog wat babydingen maat 50/56/62 op en heel veel prematuur maat 44.
Iemand nog op zoek naar zomerkleding maat 74? 10 korte broekjes en 8 shirtjes met korte mouwen. Hema/H&M. Stuur me een berichtje bij interesse
-weg-
Ohhh leuk, ik misschien wel. Maar dan moet ik even goed inventariseren hoeveel ik nu heb. Ik houd 'm even in m’n gedachten!
Iemand die blij wordt van een vtech kruipbeer? Ik wil er vanaf.
Ik denk dat mijn kind hier wel blij van wordt! Hoeveel zou je ervoor willen hebben?
Ik heb hem net voor 3 euro op Vinted gezet. Vind je dat oké qua bedrag?
Zeker! Wil je mij je linkje sturen?
Iemand interesse in deze gevoerde regenlaarzen? Maat 21, 1x gedragen.
De druppels veranderen van kleur als ze nat worden.
€15 exclusief verzenden (kan ook via vinted)
Lego Duplo boerderijdieren. Hij is helemaal compleet, er is amper mee gespeeld en dus nog in zeer nette staat. Originele doos mist maar alle boekjes nog aanwezig. Kan verzonden worden of opgehaald worden in Rotterdam voor €40,-
VERKOCHT!
Uit mijn stoffenvoorraad nog deze maten french terry sweatertjes
kunnen maken
Mocht iemand belangstelling hebben stuur me een pb
Oh ik wil ze allebei wel als je ze nog hebt!
Ja hoor ik heb ze nog, leuk ! Ik heb geprobeerd een pb te sturen maar dat lukt niet
Ik heb jou een pb gestuurd.
Ik wil deze wel van je overnemen!
Prima! Stuur me maar even een berichtje!
Wij verkopen ons Tripp Trapp kuipje. Het is de blauwe, gekocht eind 2020. Hoes is net helemaal schoon uit de was gekomen. Zit een extra hoes bij (roze/geel/rood van kleur), die deden wij eromheen ivm de katten. En zo’n stok om een speelgoedje aan op te hangen. Hoor het wel als iemand interesse heeft!
EDIT: Verkocht!
Ik verkoop mijn Medela Freestyle Flex incl. tas, koeltas, koelelement en 6 zelfgekochte extra PersonalFit Flex Connectoren met membranen en twee extra borstschilden maat 24.
Gekocht in nov '22 en tot ongeveer maart '23 gebruikt.
Alle originele onderdelen zitten er in behalve de kartonnen doos en handleiding, twee borstschilden maat 21 (weggegeven) en twee standaarden voor de flesjes die je in het pakket krijgt.
Zat te denken aan €130,-
PM voor interesse / foto’s!