Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb wat grotere maten te koop gezet. 128/140/152
Vooral jongens kleding van Tommy hilfiger

2 likes

Heb je de loco boekjes nog?

Nee sorry die is verkocht. Wilde net de foto’s weghalen van dat wat is verkocht.

Ik heb wel interesse in maat 128

1 like

Ik heb vorige week twee keer het Sinterklaas boek van Charlotte Dematons ontvangen, maar hoef hem maar 1 keer. Misschien zoekt iemand hier hem nog? Verkoop hem voor de normale prijs (17,99), maar ik moet even kijken of het in de brievenbus past of een pakketje wordt. Hij kan ook opgehaald worden in Utrecht.

Ja, ik, heel graag! Geen probleem als het een pakketje zou worden.

Maxi-Cosi Tobifix autostoel. Gebruikt maar op de vlek in de hoes van de hoofdsteun na nog in nette staat. Geprobeerd om de vlek te verwijderen maar dat is helaas niet gelukt. Het is een bleekvlek. Er zijn geen ongelukken gebeurd met de stoel en er is altijd netjes mee omgegaan.

1 like

Ik verkoop mijn mamalicious zwangerschapsjas in maat XS. Ik heb hem 2 zwangerschappen gedragen. De eerste zwangerschap was ik in maart uitgerekend dus vrijwel de hele winter gedragen. De tweede zwangerschap in december uitgerekend dus zo’n 2 maanden gedragen.

Ik zou er graag rond de €15 (excl verzenden, kan via Vinted) voor willen hebben. Hij is verder nog helemaal netjes.

Hij wordt in andere kleuren ook nog op de site verkocht: Zwangerschaps-jas | Midden Rood | MAMA.LICIOUS®

Ik heb alleen dat bontrandje niet meer.

2 likes

Maar waarom wil je niet electrisch? Vrienden van ons hadden een non-electrische maar zijn heel gauw toch overgestapt :sweat_smile:

Denk dat een driewieler dan wel een goede keuze is. Maar vaak zijn ze toch wel best zwaar/log (ook exclusief kleuter) en dan is zelfs 10 minuten best pittig.

Maar mocht je een non-elektrische op de kop tikken en het valt toch tegen, je kunt ze ook alsnog naar elektrisch laten ‘ombouwen’.

4 likes

Dat kan niet bij elke helaas. Wij hebben een niet elektrische en heb het nagevraagd, maar in ons geval was het niet mogelijk.

1 like

Is er iemand die deze feetje pyjama in 104 of 110 verkoopt? Kan hem online helaas niet meer vinden in die maat🥹

1 like

Heb je de verkoper ermee geconfronteerd?

1 like

Heeft iemand interesse in deze 6 Bonds Wondersuits? 2x maat 0-3 maanden en 4x maat 3-6 maanden. 1 stofje is vrij dun, wel meer voor de zomer, 1 met ribachtige stof, de rest gewoon normaal, katoen met elastaan. Zijn heel fijne pakjes! En je kunt de mouwtjes en pijpjes omslaan als wantjes en sokjes.

20 euro exclusief verzenden voor alle 6, maar bieden mag.

2 likes

Voor iedereen die twijfelt dit is echt een heel mooie prijs voor 6 pakjes met rits :heart_eyes:

2 likes

Denk dat ze te klein zijn voor mijn mini, maar zulke fijne pakken van bonds!

Ja heerlijk hè. Ik vind de printjes niet altijd even leuk maar ze zijn zo fijn. Ik heb ze ook al in de volgende maat!

1 like

Ja, ik neem ze graag over!

@Nefertiti brutale vraag maar wil jij allebei de maten? Zo nee dan hou ik me aanbevolen voor de grotere maat!
Tenminste, mijn zoontje zit nu net in 68 neem aan dat dat past

Ik verkoop de baby Björn. Beste baby aankoop die er is als je het mij vraagt. Dus misschien dat iemand hier interesse heeft?
Heb er ook een Ukje hoes bij maar daar zitten 2kleine gaatjes in. Daarom dacht ik bij elkaar voor €75
Ophalen in Gouda.

4 likes