Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Zwangerschapskleding. Mag weg tegen verzendkosten.

Vero Moda, maat S

Playsuit Vero Moda, maat S

Mamalicious, maat S

Queen Mum, maat S

Prénatal, maat M

2 likes

Kan zeker! Stuur je gegevens maar in een pb.

3 likes

hij valt echt wel ruim inderdaad, pak zit hem nu nog goed maar hij zal hier de winter niet mee doorkomen (en heb ook nog een skibroek en ielmpak die hij wel heel de winter past). Ik stuur je zo wel even een pb met aan foto’s.

De slofjes vallen ook best ruim vind ik, hij draagt nu schoenen maat 20 die krap worden en de kleinste maat slofjes past hem nog. Hij heeft alleen van zn zussen geleerd hoe hij klittenband bij sloffen open moet maken (en loopt ook steeds meer) dusja dat is niet handig haha. Kijk maar ff of je ze beiden wil of dat het grotere paar naar @Geranium kan.

Edit: @Geranium ik pb je straks ff na de avondspits hier :wink: heb ze even van vinted afgehaald iig.

1 like

Ik wil hem wel hebben! En de grotere slofjes mogen naar @Geranium :hugs:

3 likes

@Suikerklontje Wat fijn, dankjulliewel allebei! Ik denk alleen dat als de slofjes zo groot vallen ze mijn baby ook nog te groot zijn (die heeft nu 18-19 aan qua binnenslofjes), dus misschien wil jij ze dan toch wel @anon37686689? Omdat ze matchen bij het pak!

2 likes

Verkocht

Meteen ook maar even de rest:

Staat ook op m’n Vinted. Stuur maar een DM.

Sorry, weet niet hoe ik je een dm moet sturen, maar wat vraag je er voor?

3 likes

4 in 1 puzzel helemaal compleet en netjes. Rookvrij huis. €3,-
Puzzel staat op Vinted, ook meer foto’s van de complete puzzel. Link naar Vinted: rjhl21 - profiel lid - Vinted

Ik ga dit weekend ook verschillende Duplo erop zetten maar zal het dan ook hier delen.

2 likes

Iemand interesse in 3 slaapzakjes?

Niet gebruikt, alleen gewassen.

Meyco maat 60

Prenatal maat 56/62 met afritsbare mouwen

Prenatal maat 56/62

€6 voor allemaal.

Ik heb wat grotere maten te koop gezet. 128/140/152
Vooral jongens kleding van Tommy hilfiger

2 likes

Heb je de loco boekjes nog?

Nee sorry die is verkocht. Wilde net de foto’s weghalen van dat wat is verkocht.

Ik heb wel interesse in maat 128

1 like

Ik heb vorige week twee keer het Sinterklaas boek van Charlotte Dematons ontvangen, maar hoef hem maar 1 keer. Misschien zoekt iemand hier hem nog? Verkoop hem voor de normale prijs (17,99), maar ik moet even kijken of het in de brievenbus past of een pakketje wordt. Hij kan ook opgehaald worden in Utrecht.

Ja, ik, heel graag! Geen probleem als het een pakketje zou worden.

Maxi-Cosi Tobifix autostoel. Gebruikt maar op de vlek in de hoes van de hoofdsteun na nog in nette staat. Geprobeerd om de vlek te verwijderen maar dat is helaas niet gelukt. Het is een bleekvlek. Er zijn geen ongelukken gebeurd met de stoel en er is altijd netjes mee omgegaan.

1 like

Ik verkoop mijn mamalicious zwangerschapsjas in maat XS. Ik heb hem 2 zwangerschappen gedragen. De eerste zwangerschap was ik in maart uitgerekend dus vrijwel de hele winter gedragen. De tweede zwangerschap in december uitgerekend dus zo’n 2 maanden gedragen.

Ik zou er graag rond de €15 (excl verzenden, kan via Vinted) voor willen hebben. Hij is verder nog helemaal netjes.

Hij wordt in andere kleuren ook nog op de site verkocht: Zwangerschaps-jas | Midden Rood | MAMA.LICIOUS®

Ik heb alleen dat bontrandje niet meer.

2 likes

Maar waarom wil je niet electrisch? Vrienden van ons hadden een non-electrische maar zijn heel gauw toch overgestapt :sweat_smile:

Denk dat een driewieler dan wel een goede keuze is. Maar vaak zijn ze toch wel best zwaar/log (ook exclusief kleuter) en dan is zelfs 10 minuten best pittig.

Maar mocht je een non-elektrische op de kop tikken en het valt toch tegen, je kunt ze ook alsnog naar elektrisch laten ‘ombouwen’.

4 likes