Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Dat kan niet bij elke helaas. Wij hebben een niet elektrische en heb het nagevraagd, maar in ons geval was het niet mogelijk.

1 like

Is er iemand die deze feetje pyjama in 104 of 110 verkoopt? Kan hem online helaas niet meer vinden in die maat🥹

1 like

Heb je de verkoper ermee geconfronteerd?

1 like

Heeft iemand interesse in deze 6 Bonds Wondersuits? 2x maat 0-3 maanden en 4x maat 3-6 maanden. 1 stofje is vrij dun, wel meer voor de zomer, 1 met ribachtige stof, de rest gewoon normaal, katoen met elastaan. Zijn heel fijne pakjes! En je kunt de mouwtjes en pijpjes omslaan als wantjes en sokjes.

20 euro exclusief verzenden voor alle 6, maar bieden mag.

2 likes

Voor iedereen die twijfelt dit is echt een heel mooie prijs voor 6 pakjes met rits :heart_eyes:

2 likes

Denk dat ze te klein zijn voor mijn mini, maar zulke fijne pakken van bonds!

Ja heerlijk hè. Ik vind de printjes niet altijd even leuk maar ze zijn zo fijn. Ik heb ze ook al in de volgende maat!

1 like

Ja, ik neem ze graag over!

@Nefertiti brutale vraag maar wil jij allebei de maten? Zo nee dan hou ik me aanbevolen voor de grotere maat!
Tenminste, mijn zoontje zit nu net in 68 neem aan dat dat past

Ik verkoop de baby Björn. Beste baby aankoop die er is als je het mij vraagt. Dus misschien dat iemand hier interesse heeft?
Heb er ook een Ukje hoes bij maar daar zitten 2kleine gaatjes in. Daarom dacht ik bij elkaar voor €75
Ophalen in Gouda.

4 likes

Hoi! Is de baby Bjorn hoes wel nog netjes?

Ja daar is niks mis mee. Heb altijd die ukje hoes eromheen gehad.

1 like

Bedankt voor je reactie, sorry toch niet geïnteresseerd, zie in mn eigen woonplaats voor zelfde bedrag op marktplaats staan :slight_smile:

Iemand geïnteresseerd in een pakket wasbare luiers van totsbots maat 2 ? We hebben ze gebruikt, maar niet heel erg intensief ze zijn nog in goede staat, we zijn er zeer zuinig mee omgegaan, nooit in droogkast etc. Stuur maar een berichtje bij interesse

1 like

Ik verkoop onze Kidkraft treintafel met allerlei accessoires en voertuigen. Een jaar lang intensief mee gespeeld maar de fascinatie voor treinen is voorbij en hij staat hier stof te vergaren.
De kleuren van de onderplaten zijn wat vergeeld en een paar onderdelen zijn beschadigd, maar overall verkeert alles in goede staat. Er zitten 2 opbergbakken onder met extra onderdelen en de tafel kan in zijn geheel ingeklapt worden (maar is te groot om te verzenden).
Voor 50 euro mag hij opgehaald worden in omgeving Haarlem, pb me maar bij interesse of voor meer informatie

15 likes

Wow, het is dat mijn zoontje al een uitgebreide duplo treinset heeft, dit zou hij geweldig vinden. Wordt een nieuw kindje vast gelukkig van.

2 likes

Oh wauw, dit is geweldig! Mocht Antwerpen niet zo ver uit de buurt zijn, direct. Zal idd een ander kindje heel blij mee zijn, en ik ga eens dichterbij op zoek.

1 like

Wauw wat een cool ding! Ik heb wel interesse, ga je een pb sturen.

1 like

Ik wat dingen op mn vinted gezet. Oa luieremmer, boekjes, badzitje en een doppler.

1 like

Ik verkoop dit babynestje van Done by Deer. Amper gebruikt (misschien een of twee keer) want toen ik ‘m kocht paste m’n baby er al bijna niet meer in. Te lui geweest om ‘m terug te sturen helaas. Echt zo goed als nieuw.

Bij Babypark te koop voor €96 (in de sale). Ik dacht aan €50.

En ik verkoop m’n stretchy draagdoek van ByKay in de kleur mint.
Beetje lastig om mooi op de foto te krijgen, maar:

Wel gebruikt maar nog in hele nette staat. €25. Nieuwprijs €80.