Hoi! Is de baby Bjorn hoes wel nog netjes?
Bedankt voor je reactie, sorry toch niet geïnteresseerd, zie in mn eigen woonplaats voor zelfde bedrag op marktplaats staan
Iemand geïnteresseerd in een pakket wasbare luiers van totsbots maat 2 ? We hebben ze gebruikt, maar niet heel erg intensief ze zijn nog in goede staat, we zijn er zeer zuinig mee omgegaan, nooit in droogkast etc. Stuur maar een berichtje bij interesse
Ik verkoop onze Kidkraft treintafel met allerlei accessoires en voertuigen. Een jaar lang intensief mee gespeeld maar de fascinatie voor treinen is voorbij en hij staat hier stof te vergaren.
De kleuren van de onderplaten zijn wat vergeeld en een paar onderdelen zijn beschadigd, maar overall verkeert alles in goede staat. Er zitten 2 opbergbakken onder met extra onderdelen en de tafel kan in zijn geheel ingeklapt worden (maar is te groot om te verzenden).
Voor 50 euro mag hij opgehaald worden in omgeving Haarlem, pb me maar bij interesse of voor meer informatie
Wow, het is dat mijn zoontje al een uitgebreide duplo treinset heeft, dit zou hij geweldig vinden. Wordt een nieuw kindje vast gelukkig van.
Oh wauw, dit is geweldig! Mocht Antwerpen niet zo ver uit de buurt zijn, direct. Zal idd een ander kindje heel blij mee zijn, en ik ga eens dichterbij op zoek.
Wauw wat een cool ding! Ik heb wel interesse, ga je een pb sturen.
Ik verkoop dit babynestje van Done by Deer. Amper gebruikt (misschien een of twee keer) want toen ik ‘m kocht paste m’n baby er al bijna niet meer in. Te lui geweest om ‘m terug te sturen helaas. Echt zo goed als nieuw.
Bij Babypark te koop voor €96 (in de sale). Ik dacht aan €50.
En ik verkoop m’n stretchy draagdoek van ByKay in de kleur mint.
Beetje lastig om mooi op de foto te krijgen, maar:
Wel gebruikt maar nog in hele nette staat. €25. Nieuwprijs €80.
Ik heb net weer een boel kinderkleding op Vinted gezet. Voornamelijk meisjeskleding maat 92-98 (maar er staat ook nog genoeg in kleinere maten en ook jongenskleding tm 92), onder andere de dingen hieronder. Stuur gerust een pb voor mijn profiellink!
Ik heb ook m’n vinted weer aangevuld.
Het meeste is 80/86. Soms is iets maat 92 maar dan valt het kleiner.
Als je de link naar m’n profiel wil dan mag je me een bericht sturen.
Bericht sturen lukt niet vanaf mijn telefoon, maar ik ben wel heel benieuwd!
Als je reageert op haar post en je drukt dan op het reply pijltje linksboven dan kan je ook kiezen voor nieuw bericht.
Oh top! Ik denk dat het gelukt is. Dankje!
Ik heb deze jas in maat S. Er is een knoop af aan de zijkant (om de jas te verstellen), maar er is nog een reserveknoop die je erop kan zetten.
De jas is niet superwarm, maar ik heb hem eind vorige winter (februari/ begin maart) gewoon kunnen dragen. Voor hoogzwanger of een grote buik vind ik hem niet geschikt, tot week 30 oid moet het prima lukken, denk ik.
- al verkocht -
Ik hen nog wat meisjeskleding en unisex items aan Vinted toegevoegd. Maat 56/62. O.a van Z8, Feetje, Hema en Wibra. En een dubbele automatische kolf van Ardo (eventueel ook via MP)
Speelgoedkist met plank van Ikea. De kist heeft wieltjes. 60 cm breed, 51 cm diep, 66 cm hoog.
Mag voor zacht prijsje naar een nieuwe eigenaar. Is nog in hele goede staat! €10 of gratis als je hem deze week nog kan ophalen (hij staat in de weg) Ophalen in de Meern (Utrecht).
Edit: verkocht
Ik ga even thuis overleggen, mij lijkt het wel wat (en kan m deze week ophalen)