Ik heb net weer een boel kinderkleding op Vinted gezet. Voornamelijk meisjeskleding maat 92-98 (maar er staat ook nog genoeg in kleinere maten en ook jongenskleding tm 92), onder andere de dingen hieronder. Stuur gerust een pb voor mijn profiellink!
Ik heb ook m’n vinted weer aangevuld.
Het meeste is 80/86. Soms is iets maat 92 maar dan valt het kleiner.
Als je de link naar m’n profiel wil dan mag je me een bericht sturen.
Bericht sturen lukt niet vanaf mijn telefoon, maar ik ben wel heel benieuwd!
Als je reageert op haar post en je drukt dan op het reply pijltje linksboven dan kan je ook kiezen voor nieuw bericht.
Oh top! Ik denk dat het gelukt is. Dankje!
Ik heb deze jas in maat S. Er is een knoop af aan de zijkant (om de jas te verstellen), maar er is nog een reserveknoop die je erop kan zetten.
De jas is niet superwarm, maar ik heb hem eind vorige winter (februari/ begin maart) gewoon kunnen dragen. Voor hoogzwanger of een grote buik vind ik hem niet geschikt, tot week 30 oid moet het prima lukken, denk ik.
- al verkocht -
Ik hen nog wat meisjeskleding en unisex items aan Vinted toegevoegd. Maat 56/62. O.a van Z8, Feetje, Hema en Wibra. En een dubbele automatische kolf van Ardo (eventueel ook via MP)
Speelgoedkist met plank van Ikea. De kist heeft wieltjes. 60 cm breed, 51 cm diep, 66 cm hoog.
Mag voor zacht prijsje naar een nieuwe eigenaar. Is nog in hele goede staat! €10 of gratis als je hem deze week nog kan ophalen (hij staat in de weg) Ophalen in de Meern (Utrecht).
Edit: verkocht
Ik ga even thuis overleggen, mij lijkt het wel wat (en kan m deze week ophalen)
een dubbel cadeautje, hij krijgt deze ook van ons met naam erop. Nog niet gebruikt. Ik wil er graag een tientje voor, en kan ook via vinted.
Iemand interesse in deze winterlaarsjes in maat 22? Ze zijn gevoerd van binnen dus lekker warm! Mijn dochters voeten zijn net te groot, ze heeft ze daarom maar 1x aangehad. Nieuw waren ze €30,- maar wil ze wel voor €10,- wegdoen!
Ik heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij Asos, maar op de een of andere manier draag ik ze toch niet. Nieuw zonder kaartje dus. Allebei van joggingbroek-stof, dus wel heel comfortabel.
Deze zwarte broek met een opgestikte plooi in het midden. Ik ben 1.65m en bij mij valt de broek hetzelfde als op het model van het plaatje.
Een soort flared legging in donkerblauw, met hoge buikband.
Nieuwprijs resp. 68.- en 56.-, mogen samen weg voor 90.- Kan opgestuurd of opgehaald omg. Rotterdam.
Ik verkoop 2 iets te schattige verkleedpakjes, een bijtje en een lieveheersbeestje. Staat ‘2 jaar’ in maar mijn kinderen droegen ze tussen 1.5 en 3 jaar aangezien de armsgaten best wijd zijn en de lengte niet zo heel veel uitmaakt bij dit model.
In perfecte staat en superzacht. 10 euro ps, staan ook op Vinted.
Ik stuur je een pb voor het bijenpak.
Heeft iemand hier misschien een Tens te huur/te leen?
Van m’n laatste mooie bosdierenstofje gemaakt kan ook via vinted maar goedkoper via dhl naar servicepunt
Pb bij interesse
VERKOCHT
Prachtig!
dank je