Mooi! Ik stuur je een pb.
Ik heb 2 paar Lodger slofjes (stof, met klitteband) in maat 12-18 maanden liggen. In mintgroen en blauw.
Als iemand interesse heeft zal ik ze nog een keer goed wassen en foto’s maken. Mogen voor een klein bedrag (7,50 voor 2 paar) weg.
Ik heb wel interesse! Had zelf laatst die van 6-12 maanden gekocht voor mijn dochter van 5 maanden, maar ze zijn te klein. Dus als iemand interesse heeft in die (donkergrijs), laat het me weten!
Ik gooi ze morgen even in de was en stuur je een PB met foto’s als ze droog zijn. Mocht je ze dan nog steeds willen, zijn ze voor jou
Oh ik ben wel geinteresseerd in het lakentje!
Ja, ik!
Kan ik iemand blij maken met deze Lodger slofjes (3-6 maanden denk ik?, heb ze zelf ook gekregen, bij mijn kind van bijna een half jaar zitten ze nu wat krap)?
Graag
Voor ons helaas te klein. Maar zijn het fijne sloffen?
Wij hebben nu little riots sloffen die zijn heel fijn maar bijna te klein. Dus twijfel over dezelfde nog een keer of wat anders. Andere tips zijn ook welkom
Ik vind ze heel fijn, maar heb nooit wat andere gebruikt en dus geen vergelijkingsmateriaal.
@colalight: dm je adres maar, stuur ik ze op!
Ik wil deze wel als je m ook kunt verzenden met de post? Kan niet komen ophalen in Amsterdam helaaz
Ik heb zoveel petit bateau rompers zowel lang als korte mouw maat 62 en 68
In hele goede staat en blijven zo mooi met veel wassen
Link naar vinted kan per pm
Paar voorbeelden
Ik verkoop voor mijn broer de Tripp Trapp babyset plus blad. Zijn allebei zwart. Mogen weg voor 60 euro exclusief verzenden (verzenden kan ook via Vinted).
Is dat die newborn set, waar ze in kunnen liggen? Heb je eventueel fotootje?
Babyset is wat anders, is voor oudere baby’s die al zelfstandig kunnen zitten.
Ah oké, dan nevermind haha!
Als je het wel van plan bent te gaan halen kun je het evt wel doen, want ze kunnen vaak al vanaf een maand of 6 erin.
Snap ik, maar ik kan niet alles tegelijk aanschaffen liever eerst de newborn set. Maar zie er genoeg op marktplaats dus komt goed!
Hahaha het is dus inderdaad voor erna! Onze dochters zaten tot 9 maanden in het newbornkuipje, en daarna tot… 1,5 a 2 jaar? In de babyset met blad.
Ik heb interesse! Zijn ze nog helemaal goed? En komen ze uit een rookvrij huis?