Ik wil deze wel als je m ook kunt verzenden met de post? Kan niet komen ophalen in Amsterdam helaaz
Ik heb zoveel petit bateau rompers zowel lang als korte mouw maat 62 en 68
In hele goede staat en blijven zo mooi met veel wassen
Link naar vinted kan per pm
Paar voorbeelden
Ik verkoop voor mijn broer de Tripp Trapp babyset plus blad. Zijn allebei zwart. Mogen weg voor 60 euro exclusief verzenden (verzenden kan ook via Vinted).
Is dat die newborn set, waar ze in kunnen liggen? Heb je eventueel fotootje?
Babyset is wat anders, is voor oudere baby’s die al zelfstandig kunnen zitten.
Ah oké, dan nevermind haha!
Als je het wel van plan bent te gaan halen kun je het evt wel doen, want ze kunnen vaak al vanaf een maand of 6 erin.
Snap ik, maar ik kan niet alles tegelijk aanschaffen liever eerst de newborn set. Maar zie er genoeg op marktplaats dus komt goed!
Hahaha het is dus inderdaad voor erna! Onze dochters zaten tot 9 maanden in het newbornkuipje, en daarna tot… 1,5 a 2 jaar? In de babyset met blad.
Ik heb interesse! Zijn ze nog helemaal goed? En komen ze uit een rookvrij huis?
Rookvrij ja! Ik kan foto’s voor je maken (was misschien handig om even eerst te doen, lol)
Tuigje is 20 euro trouwens, nieuw is die 50 (deze is zgan)
Sorry mega off topic maar ik begrijp echt niet dat ze dit tuigje in zo’n vieze kleur maken. Lijkt echt alsof het wit hoort en mega smerig is.
Haha helemaal mee eens. Mijn esthetische oog heeft ook heel hard moeten huilen toen dit vieze tuigje om onze zwarte stokke stoel moest 🥹
(En ja ik weet dat je ook een zwarte van een algemeen merk kan kopen, maar had geen zin in het uitzoeken en extra gefrunnik)
Hahaha ik snap je helemaal
Thanks! Ik overleg zo thuis even en stuur je dan een pb
Jaaa vind dat ook en ook die trays zijn maar in een heel beperkt aantal kleuren volgens mij
Is prima!
Ik heb ook 2 van deze Stokke babysets + tray in zwart te koop! (Geen tuigje)