Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Rookvrij ja! Ik kan foto’s voor je maken (was misschien handig om even eerst te doen, lol)

1 like

2 likes

Tuigje is 20 euro trouwens, nieuw is die 50 (deze is zgan)

1 like

Sorry mega off topic maar ik begrijp echt niet dat ze dit tuigje in zo’n vieze kleur maken. Lijkt echt alsof het wit hoort en mega smerig is.

11 likes

Haha helemaal mee eens. Mijn esthetische oog heeft ook heel hard moeten huilen toen dit vieze tuigje om onze zwarte stokke stoel moest 🥹
(En ja ik weet dat je ook een zwarte van een algemeen merk kan kopen, maar had geen zin in het uitzoeken en extra gefrunnik)

1 like

Hahaha ik snap je helemaal :rofl::rofl:

8 likes

Thanks! Ik overleg zo thuis even en stuur je dan een pb :slightly_smiling_face:

2 likes

Jaaa vind dat ook en ook die trays zijn maar in een heel beperkt aantal kleuren volgens mij

1 like

Is prima!

2 likes

Ik heb ook 2 van deze Stokke babysets + tray in zwart te koop! (Geen tuigje)

1 like

Helaas alweer veel te klein maar i love Petit Bateau! Inderdaad top kwaliteit.

1 like

In de aanbieding: De Melia peuterschaal Four Seasons. Evt met Dolly bevestigingsset.

Peuterschaal is een misleidende term, ik zou het een dreumesschaal noemen. Wij hebben de hoes nooit gebruikt, dus die is helemaal in nieuwstaat.

De schaal zelf heeft wat oppervlakkige beschadigingen, maar daar zie je met de hoes dus niets meer van. (Kan ik een foto van sturen :slight_smile: )

Vond het echt een topding!

Heb je een Dolly bakfiets dan krijg je ook de bevestigingsset van zo’n 30 euro erbij. Heb je een ander merk dan kun je op de site van Melia kijken welke set jij nodig hebt.

Richtprijs: 60 euro

Hier ben ik toevallig naar op zoek! Wil je hem opsturen of liever ophalen, en indien het laatste, waar?

2 likes

Ophalen is in Rotterdam. Als ik een doos vind die groot genoeg is om 'm te versturen kan dat ook :slight_smile:

1 like

Verkoop je ook eventueel alleen de tray los?

Ik heb er een keer iets te fanatiek aan getrokken toen ik hem niet los kreeg waardoor er iets afbrak :see_no_evil:

1 like

Ik heb een SnuzPod te koop. Foto’s kan ik uiteraard maken, maar eerst even hier peilen of er interesse is. Het is een witte.

1 like

Hm met verzenden wordt het denk ik wel een beetje duur, dus hopelijk heeft iemand anders interesse!

Ik weet niet of je bedoelt dat een tuigje an sich niet nodig is of dat het niet bij iedereen nodig is.
Met het 2e ben ik het eens, maar voor ons zou dat geen optie zijn. Onze keuken zit niet aan de woon/eetkamer, dus ik kan haar niet in de gaten houden als ik nog even snel iets uit de keuken moet pakken zoals een vergeten slab, mes, drinken, extra komkommer etc. En ik vind het een fijner idee dat ze dan vast zit (en ik haar niet uit de stoel hoef te halen om mee te nemen)
Maar moet ieder voor zich weten uiteraard.

4 likes

Pff met kinderen zoals die van mij heb je echt wel die tuigjes nodig. Zelfs tijdens het eten als ze ongeduldig waren hadden ze de neiging zichzelf te lanceren uit de stoel.

Echt twee hyperbommetjes, hahahaha.
Overigens heb ik er nog eentje te koop :wink:

2 likes

Een kind?:joy:

12 likes