Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Helaas alweer veel te klein maar i love Petit Bateau! Inderdaad top kwaliteit.

1 like

In de aanbieding: De Melia peuterschaal Four Seasons. Evt met Dolly bevestigingsset.

Peuterschaal is een misleidende term, ik zou het een dreumesschaal noemen. Wij hebben de hoes nooit gebruikt, dus die is helemaal in nieuwstaat.

De schaal zelf heeft wat oppervlakkige beschadigingen, maar daar zie je met de hoes dus niets meer van. (Kan ik een foto van sturen :slight_smile: )

Vond het echt een topding!

Heb je een Dolly bakfiets dan krijg je ook de bevestigingsset van zo’n 30 euro erbij. Heb je een ander merk dan kun je op de site van Melia kijken welke set jij nodig hebt.

Richtprijs: 60 euro

Hier ben ik toevallig naar op zoek! Wil je hem opsturen of liever ophalen, en indien het laatste, waar?

2 likes

Ophalen is in Rotterdam. Als ik een doos vind die groot genoeg is om 'm te versturen kan dat ook :slight_smile:

1 like

Verkoop je ook eventueel alleen de tray los?

Ik heb er een keer iets te fanatiek aan getrokken toen ik hem niet los kreeg waardoor er iets afbrak :see_no_evil:

1 like

Ik heb een SnuzPod te koop. Foto’s kan ik uiteraard maken, maar eerst even hier peilen of er interesse is. Het is een witte.

1 like

Hm met verzenden wordt het denk ik wel een beetje duur, dus hopelijk heeft iemand anders interesse!

Ik weet niet of je bedoelt dat een tuigje an sich niet nodig is of dat het niet bij iedereen nodig is.
Met het 2e ben ik het eens, maar voor ons zou dat geen optie zijn. Onze keuken zit niet aan de woon/eetkamer, dus ik kan haar niet in de gaten houden als ik nog even snel iets uit de keuken moet pakken zoals een vergeten slab, mes, drinken, extra komkommer etc. En ik vind het een fijner idee dat ze dan vast zit (en ik haar niet uit de stoel hoef te halen om mee te nemen)
Maar moet ieder voor zich weten uiteraard.

4 likes

Pff met kinderen zoals die van mij heb je echt wel die tuigjes nodig. Zelfs tijdens het eten als ze ongeduldig waren hadden ze de neiging zichzelf te lanceren uit de stoel.

Echt twee hyperbommetjes, hahahaha.
Overigens heb ik er nog eentje te koop :wink:

2 likes

Een kind?:joy:

12 likes

Ik heb mijn vinted weer wat gevuld, voornamelijk meisjeskleding maat 98-104-110
https://www.vinted.nl/member/40708690-faloth

Edit: ik heb ook nog 2 schapenwekkers. Een ouder model grijs met knoppen en een nieuwere beige met tiptoetsen. Bij interesse kan ik foto’s maken.

2 likes

Kan iemand tegen verzendkosten een stuk of 60 zoog kompressen gebruiken? Van Kruidvat en van ander merk.

1 like

Edit: Voedingskussen verkocht.

Heel graag! Ik stuur je een DM

2 likes

Vinted weer volgegooid! Mini rodini, marmar Copenhagen en lindex in vooral 80/86 en 92/98. Hierrr

Kan ik iemand blij maken met 2 spijkerbroekjes van Hema, maat 62? Ze staan op Vinted, ik kan ze eventueel via daar verzenden. Alleen verzendkosten is voor mij prima.

https://www.vinted.nl/items/3823897565-hema-spijkerbroek-maat-62-grijs

https://www.vinted.nl/items/3823883847-hema-spijkerbroek-maat-62

Edit: ze zijn vergeven!

1 like

Ik ben in de laatste weken van mijn verlof flink aan het opruimen, nu ons kindje ook wat groter is kan de eerste golf aan spullen weg. Ik heb nog een hele stapel kleren liggen waar ik nog geen foto’s van heb gemaakt, dus mocht je iets zien wat je wil maar je wil wellicht bundelen / meer tegelijk: stuur even berichtje.

Kleren kunnen eventueel via Vinted of ophalen in Utrecht. Heb het er nog niet opgezet want kan mij er nog even niet toe zetten al die advertenties te maken :smile:

Cosleeper Neobaby (verkocht)

Puckababy katoenen slaapzak piep en mini

Puckababy piep, €15 per stuk

Puckababy mini, €25 per stuk. Ik moet ergens nog een grijze hebben liggen. Als iemand voor die of beide interesse heeft ga ik die nog even zoeken.

Dit zijn onze favo wollen rompers geweest, heerlijk zacht, konden lang gedragen worden qua maat, bleef goed warm en ook mooi in de was gebleven.

Rompers Jetpaq wol en Hema 50/56

Let op, door het verf proces van Jetpaq hebben sommige gekleurde vlekken. Dit hoort hij het proces en de stof.

Jetpaq overslag maat 50, verkocht

Jetpaq gewone lange mouwen maat 50, €15 per stuk of €50 voor 4. Dubbele rij drukkers voor wasbare luiers, of langer qua maat te dragen.

Jetpaq zonder mouw maat 56, ongedragen €13 per stuk of €20 voor beide
Jetpaq legging maat 50, verkocht

Hema maat 50/56, €5 totaal

C&A setjes maat 62, valt klein

Setjes per foto €3

Meer kleding los

H&M 56, €2

Dirkje vestje 56, €5 bijna niet gedragen

Noppies shirt 56, €2, bijna niet gedragen

Dirkje broek 56, €2

Dirkje bolero donker blauw 68, €3

box pakjes

Box pakje met kaartje Zara 62 €10

Name it, 56, €3

Prenatal, 56, €2

Edit: ook nog een Hvid Cocoon te koop, heel fijn wollen coconnetje voor een pasgeboren baby. €50

Hvid

4 likes

Ik heb het eindelijk over mn hart kunnen verkrijgen om de kleinere maatjes ook uit te zoeken, dus mijn vinted weer aangevuld. Ik heb bijna alles als bundel per maat erop staan.

Kleine maatjes zijn redelijk unisex, daarna meisje.

Link

1 like

Is er nog iemand op zoek naar een newborn kuipje van Stokke? Bij interesse maak ik foto’s, de originele hoes zit er bij + 2 andere hoezen.

2 likes

Met relatief veel pijn in mn hart doe ik mijn draagzak weg. De ByKay click carrier classic in ribbed velvet dark blue. Is heel goed mee om gegaan en maar kort gebruikt. Zat te denken aan €50. (Goed om te weten misschien is dat wij wel katten in huis hebben. Mijn draagzak lag altijd goed opgeborgen, maar toch.)

1 like