Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb mijn vinted weer wat gevuld, voornamelijk meisjeskleding maat 98-104-110
https://www.vinted.nl/member/40708690-faloth

Edit: ik heb ook nog 2 schapenwekkers. Een ouder model grijs met knoppen en een nieuwere beige met tiptoetsen. Bij interesse kan ik foto’s maken.

2 likes

Kan iemand tegen verzendkosten een stuk of 60 zoog kompressen gebruiken? Van Kruidvat en van ander merk.

1 like

Edit: Voedingskussen verkocht.

Heel graag! Ik stuur je een DM

2 likes

Vinted weer volgegooid! Mini rodini, marmar Copenhagen en lindex in vooral 80/86 en 92/98. Hierrr

Kan ik iemand blij maken met 2 spijkerbroekjes van Hema, maat 62? Ze staan op Vinted, ik kan ze eventueel via daar verzenden. Alleen verzendkosten is voor mij prima.

https://www.vinted.nl/items/3823897565-hema-spijkerbroek-maat-62-grijs

https://www.vinted.nl/items/3823883847-hema-spijkerbroek-maat-62

Edit: ze zijn vergeven!

1 like

Ik ben in de laatste weken van mijn verlof flink aan het opruimen, nu ons kindje ook wat groter is kan de eerste golf aan spullen weg. Ik heb nog een hele stapel kleren liggen waar ik nog geen foto’s van heb gemaakt, dus mocht je iets zien wat je wil maar je wil wellicht bundelen / meer tegelijk: stuur even berichtje.

Kleren kunnen eventueel via Vinted of ophalen in Utrecht. Heb het er nog niet opgezet want kan mij er nog even niet toe zetten al die advertenties te maken :smile:

Cosleeper Neobaby (verkocht)

Puckababy katoenen slaapzak piep en mini

Puckababy piep, €15 per stuk

Puckababy mini, €25 per stuk. Ik moet ergens nog een grijze hebben liggen. Als iemand voor die of beide interesse heeft ga ik die nog even zoeken.

Dit zijn onze favo wollen rompers geweest, heerlijk zacht, konden lang gedragen worden qua maat, bleef goed warm en ook mooi in de was gebleven.

Rompers Jetpaq wol en Hema 50/56

Let op, door het verf proces van Jetpaq hebben sommige gekleurde vlekken. Dit hoort hij het proces en de stof.

Jetpaq overslag maat 50, verkocht

Jetpaq gewone lange mouwen maat 50, €15 per stuk of €50 voor 4. Dubbele rij drukkers voor wasbare luiers, of langer qua maat te dragen.

Jetpaq zonder mouw maat 56, ongedragen €13 per stuk of €20 voor beide
Jetpaq legging maat 50, verkocht

Hema maat 50/56, €5 totaal

C&A setjes maat 62, valt klein

Setjes per foto €3

Meer kleding los

H&M 56, €2

Dirkje vestje 56, €5 bijna niet gedragen

Noppies shirt 56, €2, bijna niet gedragen

Dirkje broek 56, €2

Dirkje bolero donker blauw 68, €3

box pakjes

Box pakje met kaartje Zara 62 €10

Name it, 56, €3

Prenatal, 56, €2

Edit: ook nog een Hvid Cocoon te koop, heel fijn wollen coconnetje voor een pasgeboren baby. €50

Hvid

4 likes

Ik heb het eindelijk over mn hart kunnen verkrijgen om de kleinere maatjes ook uit te zoeken, dus mijn vinted weer aangevuld. Ik heb bijna alles als bundel per maat erop staan.

Kleine maatjes zijn redelijk unisex, daarna meisje.

Link

1 like

Is er nog iemand op zoek naar een newborn kuipje van Stokke? Bij interesse maak ik foto’s, de originele hoes zit er bij + 2 andere hoezen.

2 likes

Met relatief veel pijn in mn hart doe ik mijn draagzak weg. De ByKay click carrier classic in ribbed velvet dark blue. Is heel goed mee om gegaan en maar kort gebruikt. Zat te denken aan €50. (Goed om te weten misschien is dat wij wel katten in huis hebben. Mijn draagzak lag altijd goed opgeborgen, maar toch.)

1 like

Ja graag, als je ze nog hebt! Ik dm je

Vinted aangevuld met voornamelijk maat 92 kleding

3 likes

Jasje van 1+ in the family, maat 1 jaar. Valt op maat tot ruim. Ongedragen, 30 euro

Komt uit een rookvrij huis. We hebben wel een kat, maar die heeft het jasje nooit aangehad.

3 likes

Ik heb dit joggingpak van Seraphine. Ik had hem gekocht met het idee om aan te trekken als ik uit het ziekenhuis zou komen (nooit gehaald :sweat_smile:) en in mijn kraamperiode. Maar vond het toen te warm dus echt maar een paar keer gedragen. Best zonde want het is een fijn pak. Maat xs maar s past ook wel denk ik. Dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken voor een leuk prijsje?

1 like

Wat zou je hiervoor willen hebben en heb je hem ook op vinted staan?

1 like

Ik heb interesse in het Engel jasje! Wat is de staat van het jasje? Komt het uit een rookvrij huis en heb je het gewassen (met wasmiddel met geur)?

Tijdens een opruimactie kwam ik onderstaand vestje van Nixnut tegen. Is een kraamcadeau voor mijn jongste geweest maar nooit gedragen. Ik had 'm opzij gelegd tot ze erin zou passen, maar vervolgens helemaal vergeten.

Ik denk dat het dit model is, en origineel 80 euro? :open_mouth:

Kan ik iemand er voor 20 euro + verzenden (of ophalen Rotterdam) blij mee maken?

Maat is 18-24 maanden maar online lees ik dat ie iets ruim zou vallen.

5 likes

Totaal off topic maar ik vind dat jij je spullen altijd voor zulke schappelijke prijzen aanbiedt. Wilde ik toch even zeggen. :smiley:

Nog steeds blij ook met de loopwagen die ik voor een klein prijsje bij je heb opgehaald :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ah lief dat je dat zegt :blush:

2 likes

Hij is al verkocht! Ik pas m even aan