Ja graag, als je ze nog hebt! Ik dm je
Jasje van 1+ in the family, maat 1 jaar. Valt op maat tot ruim. Ongedragen, 30 euro
Komt uit een rookvrij huis. We hebben wel een kat, maar die heeft het jasje nooit aangehad.
Ik heb dit joggingpak van Seraphine. Ik had hem gekocht met het idee om aan te trekken als ik uit het ziekenhuis zou komen (nooit gehaald ) en in mijn kraamperiode. Maar vond het toen te warm dus echt maar een paar keer gedragen. Best zonde want het is een fijn pak. Maat xs maar s past ook wel denk ik. Dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken voor een leuk prijsje?
Wat zou je hiervoor willen hebben en heb je hem ook op vinted staan?
Ik heb interesse in het Engel jasje! Wat is de staat van het jasje? Komt het uit een rookvrij huis en heb je het gewassen (met wasmiddel met geur)?
Tijdens een opruimactie kwam ik onderstaand vestje van Nixnut tegen. Is een kraamcadeau voor mijn jongste geweest maar nooit gedragen. Ik had 'm opzij gelegd tot ze erin zou passen, maar vervolgens helemaal vergeten.
Ik denk dat het dit model is, en origineel 80 euro?
Kan ik iemand er voor 20 euro + verzenden (of ophalen Rotterdam) blij mee maken?
Maat is 18-24 maanden maar online lees ik dat ie iets ruim zou vallen.
Totaal off topic maar ik vind dat jij je spullen altijd voor zulke schappelijke prijzen aanbiedt. Wilde ik toch even zeggen.
Nog steeds blij ook met de loopwagen die ik voor een klein prijsje bij je heb opgehaald
Ah lief dat je dat zegt
Hij is al verkocht! Ik pas m even aan
Ik verkoop een maxi cosi iora air co-sleeper. Zo goed als nieuw, vlekvrij, rookvrij huis. Ophalen in Nijmegen.
Bij interesse maak ik uiteraard foto’s!
Ik verkoop de Snuzpod 4, heel fijn bedje geweest en acht maanden intensief gebruikt (baby past nu echt niet meer haha), maar geen beschadigingen of gebruikssporen. Bij interesse maak ik foto’s, ik wil nog even het beddengoed wassen voordat ik dat doe.
Komt inclusief extra hoeslakens. Ik vraag er 150 euro voor, ophalen in Utrecht.
Leuk jasje, helaas in de lente alweer te klein voor mijn baby. Waar is ie van?
Het is een zelfgemaakt jasje.
Wilt iemand 8 dozen van deze pap overnemen? Mn kind moet het niet (ondankbaar ) en kan het niet meer terugsturen. Of weet iemand welke stichting of goed doel dit goed kan gebruiken? Ik hoef er verder niks voor, we hebben het goed.
Ophalen in t gooi
De voedselbank is altijd goed toch?
Kan alleen samen met andere als een soort actie of als bedrijf zag ik. Niet als particulier!
Ik weet niet beter dan dat dit gewoon kan als particulier
Bij ons is er een kringloop die het aanneemt, die zetten het apart en kennen de gezinnen wel die het kunnen gebruiken dus het wordt dan niet verkocht…