Ik ben in de laatste weken van mijn verlof flink aan het opruimen, nu ons kindje ook wat groter is kan de eerste golf aan spullen weg. Ik heb nog een hele stapel kleren liggen waar ik nog geen foto’s van heb gemaakt, dus mocht je iets zien wat je wil maar je wil wellicht bundelen / meer tegelijk: stuur even berichtje.
Kleren kunnen eventueel via Vinted of ophalen in Utrecht. Heb het er nog niet opgezet want kan mij er nog even niet toe zetten al die advertenties te maken 
Cosleeper Neobaby (verkocht)
Puckababy katoenen slaapzak piep en mini
Puckababy piep, €15 per stuk
Puckababy mini, €25 per stuk. Ik moet ergens nog een grijze hebben liggen. Als iemand voor die of beide interesse heeft ga ik die nog even zoeken.
Dit zijn onze favo wollen rompers geweest, heerlijk zacht, konden lang gedragen worden qua maat, bleef goed warm en ook mooi in de was gebleven.
Rompers Jetpaq wol en Hema 50/56
Let op, door het verf proces van Jetpaq hebben sommige gekleurde vlekken. Dit hoort hij het proces en de stof.
Jetpaq overslag maat 50, verkocht
Jetpaq gewone lange mouwen maat 50, €15 per stuk of €50 voor 4. Dubbele rij drukkers voor wasbare luiers, of langer qua maat te dragen.
Jetpaq zonder mouw maat 56, ongedragen €13 per stuk of €20 voor beide
Jetpaq legging maat 50, verkocht
Hema maat 50/56, €5 totaal
C&A setjes maat 62, valt klein
Setjes per foto €3
Meer kleding los
H&M 56, €2
Dirkje vestje 56, €5 bijna niet gedragen
Noppies shirt 56, €2, bijna niet gedragen
Dirkje broek 56, €2
Dirkje bolero donker blauw 68, €3
box pakjes
Box pakje met kaartje Zara 62 €10
Name it, 56, €3
Prenatal, 56, €2
Edit: ook nog een Hvid Cocoon te koop, heel fijn wollen coconnetje voor een pasgeboren baby. €50
Hvid