Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop een maxi cosi iora air co-sleeper. Zo goed als nieuw, vlekvrij, rookvrij huis. Ophalen in Nijmegen.

Bij interesse maak ik uiteraard foto’s!

3 likes

image

Ik verkoop de Snuzpod 4, heel fijn bedje geweest en acht maanden intensief gebruikt (baby past nu echt niet meer haha), maar geen beschadigingen of gebruikssporen. Bij interesse maak ik foto’s, ik wil nog even het beddengoed wassen voordat ik dat doe.

Komt inclusief extra hoeslakens. Ik vraag er 150 euro voor, ophalen in Utrecht.

1 like

Deze twee op vinted gezet, bij belangstelling graag een pb

JASJE IS VERKOCHT

2 likes

Leuk jasje, helaas in de lente alweer te klein voor mijn baby. Waar is ie van?

2 likes

Het is een zelfgemaakt jasje.

4 likes

Wilt iemand 8 dozen van deze pap overnemen? Mn kind moet het niet (ondankbaar :joy: ) en kan het niet meer terugsturen. Of weet iemand welke stichting of goed doel dit goed kan gebruiken? Ik hoef er verder niks voor, we hebben het goed.

Ophalen in t gooi

De voedselbank is altijd goed toch?

3 likes

Kan alleen samen met andere als een soort actie of als bedrijf zag ik. Niet als particulier!

1 like

Ik weet niet beter dan dat dit gewoon kan als particulier

2 likes

Bij ons is er een kringloop die het aanneemt, die zetten het apart en kennen de gezinnen wel die het kunnen gebruiken dus het wordt dan niet verkocht…

2 likes

Hahah waarom heb je dan gelijk 8 dozen gekocht? Of lustte hij het eerst wel?

1 like

Hahah lach niet!!!

Hij dronk eerst andere, die is niet meer te krijgen. Dit is de vervanger dus ik dacht dat wilt hij wel! Niet dus. Moet ook zeggen dat ik hem vooral voor de makkelijkheid sochtends als ontbijt pap gaf en savonds als hij niet goed gegeten had, maar dat laatste is nu een cracker geworden :joy:

Joe ik heb verkeerd gelezen! Ga morgen de lokale voedselbank even bellen, tenzij iemand het van hier wilt hebben natuurlijk.

2 likes

Mozesmandje met onderstel

Wipstoeltje

Babynestje

Stokke triptrap newborn set

Philips Avent Flessensterilisator

1 like

Ik verkoop deze voedingsjurk van h&m in maat XXL, nieuw met kaartjes er nog aan. Gekocht in de zwangerschap maar eenmaal bevallen ben ik toch iets te onzeker over m’n buik in zo’n aansluitende jurk.
Hij staat voor €6,50 op Vinted en ik kan eigen foto’s sturen

1 like

Edit: verkocht.

3 likes

Edit: alles verkocht

8 likes

Die pyjama zou ik wel graag willen :smiling_face_with_three_hearts: En de onderste romper van de bovenste foto, maar als je die liever allemaal tegelijk weg doet is dat ook oké hoor! Ik stuur je een berichtje.

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de rompers maat 74/80 :slight_smile: ik zal je ook een berichtje sturen!

Hoi, wat vraag je voor de voetenzak maxi cosi?