Hahah waarom heb je dan gelijk 8 dozen gekocht? Of lustte hij het eerst wel?
Hahah lach niet!!!
Hij dronk eerst andere, die is niet meer te krijgen. Dit is de vervanger dus ik dacht dat wilt hij wel! Niet dus. Moet ook zeggen dat ik hem vooral voor de makkelijkheid sochtends als ontbijt pap gaf en savonds als hij niet goed gegeten had, maar dat laatste is nu een cracker geworden
Joe ik heb verkeerd gelezen! Ga morgen de lokale voedselbank even bellen, tenzij iemand het van hier wilt hebben natuurlijk.
Mozesmandje met onderstel
Wipstoeltje
Babynestje
Stokke triptrap newborn set
Philips Avent Flessensterilisator
Ik verkoop deze voedingsjurk van h&m in maat XXL, nieuw met kaartjes er nog aan. Gekocht in de zwangerschap maar eenmaal bevallen ben ik toch iets te onzeker over m’n buik in zo’n aansluitende jurk.
Hij staat voor €6,50 op Vinted en ik kan eigen foto’s sturen
Edit: verkocht.
Edit: alles verkocht
Die pyjama zou ik wel graag willen En de onderste romper van de bovenste foto, maar als je die liever allemaal tegelijk weg doet is dat ook oké hoor! Ik stuur je een berichtje.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de rompers maat 74/80 ik zal je ook een berichtje sturen!
Hoi, wat vraag je voor de voetenzak maxi cosi?
15 euro excl. verzenden?
Leuk! Heb wel interesse in het Lindex pakje
Stuur maar PB
Heb weer drie grotere items klaar gemaakt om verkocht te worden. Ophalen in De Meern (Utrecht).
Rekbare draagdoek Pure Baby Love - verkocht
Babynestje kleine keutel €40
Kleine Keutel babynestje (heet nu Yumi Baby). Maten ongeveer 50x90. Inclusief extra hoes. Hoezen zijn met ritsjes eraf te halen en te wassen. Net beide gewassen met Neutral wasmiddel. Gebruikt maar nog zo goed als nieuw. Zit een stevig matrasje in het nestje. Is verder altijd in de bijbehorende hoes opgeborgen geweest tegen het stof.
Box Kidsriver met lade, afmetingen buitenkant 77x98cm €25
Afmetingen zonder handvat van lade gemeten. Verf aan de bovenste randen heeft wat beschadigingen. Met likje verf weer zo goed als nieuw.
Zijn de baby Björn wipstoelen het geld echt waard ?
Op marktplaats vragen ze de hoofdprijs
Ik vind hem wel heel fijn! Ook omdat hij zo plat kan, kan je hem makkelijk meenemen
Ik zeg nee. Wij hadden er eentje geleend, maar mijn zoon vond er niet zoveel aan. Heeft erin gezeten, mja had elke andere wipstoel kunnen zijn. Enige voordeel is het opklappen ervan en makkelijk ergens opbergen (onder bank bijv)
Ik had er een voor 40 euro op mp. Die was wel flink verkleurd. Met een nieuwe hoes uit de sale weer zo goed als nieuw. Wij hebben er veel plezier van gehad en heb hem voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen.
100% ja
heb hem voor 2 kinderen gebruikt (ook op MP gekocht toch, wel voor een goede prijs en de hoes was lelijk maar boeiend) en zou het iedereen aanraden
ze kunnen er al snel zelf in wippen, wat ze superleuk vonden, hij kan makkelijk plat mee (als je ergens anders gaat eten ofzo kan hij ook op tafel) en ik vond het echt een uitkomst als ze liggen/spelen even zat waren
een normale wipstoel wipt toch wat beschaafd, hier kunnen ze wel keihard mee haha