15 euro excl. verzenden?
Leuk! Heb wel interesse in het Lindex pakje
Stuur maar PB
Heb weer drie grotere items klaar gemaakt om verkocht te worden. Ophalen in De Meern (Utrecht).
Rekbare draagdoek Pure Baby Love - verkocht
Babynestje kleine keutel €40
Kleine Keutel babynestje (heet nu Yumi Baby). Maten ongeveer 50x90. Inclusief extra hoes. Hoezen zijn met ritsjes eraf te halen en te wassen. Net beide gewassen met Neutral wasmiddel. Gebruikt maar nog zo goed als nieuw. Zit een stevig matrasje in het nestje. Is verder altijd in de bijbehorende hoes opgeborgen geweest tegen het stof.
Box Kidsriver met lade, afmetingen buitenkant 77x98cm €25
Afmetingen zonder handvat van lade gemeten. Verf aan de bovenste randen heeft wat beschadigingen. Met likje verf weer zo goed als nieuw.
Zijn de baby Björn wipstoelen het geld echt waard ?
Op marktplaats vragen ze de hoofdprijs
Ik vind hem wel heel fijn! Ook omdat hij zo plat kan, kan je hem makkelijk meenemen
Ik zeg nee. Wij hadden er eentje geleend, maar mijn zoon vond er niet zoveel aan. Heeft erin gezeten, mja had elke andere wipstoel kunnen zijn. Enige voordeel is het opklappen ervan en makkelijk ergens opbergen (onder bank bijv)
Ik had er een voor 40 euro op mp. Die was wel flink verkleurd. Met een nieuwe hoes uit de sale weer zo goed als nieuw. Wij hebben er veel plezier van gehad en heb hem voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen.
100% ja
heb hem voor 2 kinderen gebruikt (ook op MP gekocht toch, wel voor een goede prijs en de hoes was lelijk maar boeiend) en zou het iedereen aanraden
ze kunnen er al snel zelf in wippen, wat ze superleuk vonden, hij kan makkelijk plat mee (als je ergens anders gaat eten ofzo kan hij ook op tafel) en ik vond het echt een uitkomst als ze liggen/spelen even zat waren
een normale wipstoel wipt toch wat beschaafd, hier kunnen ze wel keihard mee haha
Ik heb de Qute Q-bouncer en ik kan me niet voorstellen dat m’n leven veel beter was geweest als ik het driedubbele had betaald voor de Baby Bjorn stoel. Sowieso moet je dat ding niet te veel gebruiken, dus ik had het echt zonde gevonden van het geld.
Maar goed, ik heb geen ervaring met de Baby Bjorn dus 100% zeker kan ik het niet zeggen, maar de voordelen die altijd benoemd worden zie ik ook bij deze.
Ik heb er geen gehad en hem niet gemist. Ik heb een (schommel)stoeltje van Fisher Price waar ze van baby tot geloof ik 15 kilo in kunnen. Daar heb ik wel ruim een jaar heel veel plezier van gehad en ze gaat er nog steeds wel eens in zitten. Die kun je echter niet plat vouwen, maar we hebben hem wel altijd overal mee naartoe genomen.
Ik vind van wel! Dochter van 1,5 zit er al vanaf 2 maanden elke dag in. En idd heel makkelijk mee te nemen. Je kunt de hoes ook wassen en die droogt heel snel.
Kan ik iemand blij maken met een merino wollen romper van Dilling? Het wás maat 68, maar hij is per ongeluk in de wasdroger beland. Ik weet niet wat het nu is, gok 56 ofzo?
Edit: hoef er uiteraard niks voor te hebben na de wasfout, maar vind het ook zo zonde om een verder goede romper weg te doen…
Ik wil hem wel hebben voor verzendkosten!
Prima, stuur je gegevens maar in een pb!
Heeft iemand interesse in een witte ette tete leertoren? Er zit een kleine beschadiging bij het schroefgat. Ik kan daar nog een foto van maken. Ik dacht zelf aan €50. Ophalen omgeving Rotterdam.
Samenvatting
Edit: verkocht
Iemand toevallig een autostoel groep 2/3 (ong 15-35 kilo, voor kindje van 4 jaar) te koop? Ik zoek er nog eentje voor bij mijn moeder in de auto die mijn zoontje op een vaste dag bij school komt ophalen. Ik woon in het midden van het land.
Hoi, misschien! Is het een fijne leertoren? En kun je een fyot vAn de beschadiging maken?
Ik ben niet @Pythagoras maar het is echt een super fijne leertoren. Helpen in de keuken, uren kleien aan de tafel e.d. mijn dochter heeft hem thuis en bij opa en oma. Echt een aanrader.