Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik ben een beetje overweldigd door de hoeveelheid kleren (in kleine maten) van twee kinderen die de deur uit kunnen. Daarom bedacht dat ik telkens een stukje uitzoek en te koop zet of doneer of meeneem naar kledingruil. Ik heb mijn Vinted aangevuld met wat (warme) items voor meisjes en jongens/unisex. H&M, Hema, prenatal, Noppies Zara. Bundelkorting staat aan. Als je een bundel koopt zeg dan even dat je van het forum bent dan komen we tot een nog mooier prijsje :blush:

https://www.vinted.nl/member/69549269-vivianneyiwei

2 likes

Bij mij werkt de link niet echt!

1 like

Heb hem iets aangepast hopelijk werkt het nu wel!

1 like

Ik verkoop de bugaboo fox 2 kinderwagen met wieg en accessoires
Ophalen regio Rotterdam
Bericht bij interesse

1 like

Heb je de draagdoek nog? Zou hem graag overnemen via vinted

Ja! hij staat op mijn Vinted, linkje vier posts hierboven. Op Vinted staat hij voor iets meer, als je een bod doet zal ik die direct accepteren :blush:

1 like

Oeps, niet verder gekeken. Heb een bod gedaan :blush:

Weer een volgende batch kleding geüpload op Vinted: https://www.vinted.nl/member/69549269-vivianneyiwei

korte video impressie items

Edit: Noppies, H&M, c&a, Dirkje, meisjes en jongens, vooral kleinste maatjes. Bundelkorting en als je aangeeft dat je van hier komt komen we een mooiere prijs overeen :blush: ophalen kan ook in de Meern (Utrecht).

Ik verkoop de leertoren die mijn vader destijds zelf heeft gemaakt. Hij is inklapbaar. Verkocht

meer foto's

Af te halen voor 30 euro.

(Binnenkort ga ik ook nog foto’s maken van een maxicozi en kinderwagen, dus als je daar (ook) interesse in hebt, dan kun je om foto’s vragen)

12 likes

Woow wat een koopje voor een handgemaakte inklapbare leertoren! Baal gewoon dat ik er al 1 heb.

1 like

Waar af te halen? En welke maxicosi?

5 likes

Dit wil ik ook wel weten @Kiwi! Als het voor Bieber (ook) in de buurt is gaat zij uiteraard voor. Heel mooi ding :heart_eyes:

2 likes

@the.rebel.club ik had al helemaal meteen 2 dms die ner wat eerder waren. De leertoren is is inmiddels ook verkocht. Ik ga even snel een foto maken van de maxicozi en even kijken welke het is!

3 likes

Haha ik ook! Precies zoiets zelfs, want wilde per se inklapbaar. @Kiwi heeft geluk met zo’n handige vader :slight_smile: Nieuwe eigenaar zal er vast blij mee zijn

2 likes

Het is een maxicozi cabriofix in Nomad Grey. Kleur bestaat volgens mij inmiddels niet meer. Kan met een isofix (als diegene voor deze maxicozi nog bestaat) maar ook met gordels. De verkleiner zit er nu niet goed in, en heel eerlijk vond de kat het ook fijn om er in te zitten, maar heb hem natuurlijk wel schoongemaakt.

4 likes

Hij heeft er ook 1 voor mijn zus gemaakt, maar die heeft nog een kleiner kind die hem denk ook nog wel wilt gebruiken.

3 likes

Ik heb wat dingen op vinted gezet, hoop dat ik de motivatie vind om nog meer erop te zetten

https://www.vinted.nl/member/28934159

1 like

Voetbal schoenen maat 30
Shoeby jas 122/128 maar valt als 116
Nike jas 110/116

Scotch en soda truien 104

Napapijri trui 110/116

Alles uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

1 like

Heb je deze nog?

1 like

Ik heb een Medela handsfree kolf in de aanbieding. Heb hem amper gebruikt, in zeer goede staat.

Heb ook nog borstschilden maat 21 mm en 24 mm van Medela, ook amper gebruikt.

2 likes