Waar af te halen? En welke maxicosi?
Dit wil ik ook wel weten @Kiwi! Als het voor Bieber (ook) in de buurt is gaat zij uiteraard voor. Heel mooi ding
@the.rebel.club ik had al helemaal meteen 2 dms die ner wat eerder waren. De leertoren is is inmiddels ook verkocht. Ik ga even snel een foto maken van de maxicozi en even kijken welke het is!
Haha ik ook! Precies zoiets zelfs, want wilde per se inklapbaar. @Kiwi heeft geluk met zo’n handige vader Nieuwe eigenaar zal er vast blij mee zijn
Het is een maxicozi cabriofix in Nomad Grey. Kleur bestaat volgens mij inmiddels niet meer. Kan met een isofix (als diegene voor deze maxicozi nog bestaat) maar ook met gordels. De verkleiner zit er nu niet goed in, en heel eerlijk vond de kat het ook fijn om er in te zitten, maar heb hem natuurlijk wel schoongemaakt.
Hij heeft er ook 1 voor mijn zus gemaakt, maar die heeft nog een kleiner kind die hem denk ook nog wel wilt gebruiken.
Ik heb wat dingen op vinted gezet, hoop dat ik de motivatie vind om nog meer erop te zetten
Voetbal schoenen maat 30
Shoeby jas 122/128 maar valt als 116
Nike jas 110/116
Scotch en soda truien 104
Napapijri trui 110/116
Alles uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.
Heb je deze nog?
Ik heb een Medela handsfree kolf in de aanbieding. Heb hem amper gebruikt, in zeer goede staat.
Heb ook nog borstschilden maat 21 mm en 24 mm van Medela, ook amper gebruikt.
Ik heb weer wat dingen op Vinted gezet.
Arket, Mini Rodini, Marmar Copenhagen, Zara, Tinycottons. Babykleding vooral maat 56 tm 68 en wat peuterkleding in maat 92-98
Linkje naar profiel.
Nee sorry!
Is er toevallig iemand die nog leuke Loco Bambino boekjes te koop heeft?
Verkoopt er iemand een carnavalspakje maat 86 voor een jongen? Op het kdv mogen de kindjes verkleed komen, maar bij ons thuis is carnaval niet echt een ding
Heb je wellicht iets van gewone kleding waarmee je hem kan verkleden? denk aan gestreept pakje met een zwart mutsje en dan een sticker op de borst met ‘boevencode’, of een donkerblauw truitje met een rode boerenzakdoek om zijn nek of iets in die richting?
Ik ken ook iemand die gaten in een geel T-shirt had geknipt en een muisje op de schouder had geplakt en toen was het kind verkleed als gatenkaas vond ik vrij briljant gevonden
Ik kan je niet echt helpen aan een kostuum maar vind t leuk om ideen op te doen.
Hierbij wat hendige pekskes:
Aah we hebben nog wel een gestreepte pyjama liggen dus het wordt een boevenpakje haha
Ik verkoop op mijn Vinted de Fedde & Kees Nunki lakentjes in donkergroen. Zowel de wieg- als de ledikantversie.
Heeft er iemand een positiebadpak te koop in maar XL?
Ik zit tegen mijn verlof aan en wil een keer gaan zwemmen, maar vind het zo zonde om daar een nieuw badpak voor te halen.