Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb net zwangerschapskleding in maat XS/S op Vinted gezet, stuur me een dm voor het linkje als je interesse hebt!

Ik heb weer wat nieuwe dingetjes op Vinted gezet. O.a. Mini Rodini, Daily Brat, Name It etc. Vooral meisjesdingen dit keer, maat 62/68.

6 likes

Ik ben opzoek naar een babyset voor de stokke en eetblad. Toevallig iemand hier die er vanaf wilt? Het liefst zwart

1 like

Voor de triptrap of de steps? Ik heb er 1 voor de steps, wel zonder blad.

——-

Ik heb mijn vinted bijgewerkt. Veel merkjes: 1+ in the family, lil atelier, marmar. Maat 62-74 vooral
Verkoop ook een engel jasje in de kleur Sienna clay.

Hieronder wat voorbeelden. Prijzen zijn ter onderhandeling. Sets mogen evt ook los.

En wat nog niet op vinted staat:
3 pyjama pakjes met rits van Lindex 2x maat 80 en 1x 74

En deze kleertjes maat 12 maanden/80.

Pb bij interesse/linkje voor vinted :blush:

6 likes

Triptrap! Ben al voorzien van de babyset. Alleen nog een blad.

1 like

Wat wil je voor die 2 onderste linker broekjes en die groen wit gestreepte trui?

oooh die lindex pakjes zijn zo leuk maar te klein voor mijn kind

1 like

Heb je even een pb gestuurd!

En @Gelatelli, jaaa zo lief he :smiling_face_with_three_hearts:. Die dierenprint op die pamper billen is zo schattig.

1 like

Ik vond op zolder nog 2 Deryan universele klamboes voor op een ledikant of campingbedje. Ze hoeven dus niet op een Deryan product gebruikt te worden.
Wij hebben er jarenlang veel plezier van gehad door ze over de ledikantjes te gebruiken. Ze sluiten zowel de boven- als zijkanten af zodat muggen er niet onder kunnen.
2 stuks voor 25 euro of per stuk voor 14 euro.

3 likes

Ik ben ook mijn Vinted aan het bijwerken. Voornamelijk maat 62/68. We hebben een dochter dus sommige dingen zijn echt meisjes, maar ik heb ook wel wat neutralere kleding. Voorbeeld:

Stuur me een berichtje bij interesse.

2 likes

Ik verkoop deze zoefzoef boomhut met 4 diertjes erbij. Gekocht (nieuw) in maart, nooit echt mee gespeeld.

Ophalen in Groningen of Leeuwarden of verzenden. Vraagprijs 25 euro, maar ik sta open voor een bod.

2 likes

Ik verkoop een aantal postpartum artikelen van o.a. Lansinoh, allemaal nog nooit gebruikt en in de verpakking. Het liefst verkoop ik het als 1 pakket voor €20 excl verzenden.

• Lansinoh peribottle
  • Lansinoh koud/warm borstcompressen
  • Lansinoh koud/warm kraamverband
  • cordring
  • 1 netbroekje
  • 1 verpakking kamille (vond ik zelf fijn om mee te spoelen)
2 likes

Deze vrind en forumhit mag weg tegen verzendkosten!

5 likes

Ah dit doet gewoon pijn. Dit is echt de beste vriend van m’n dochter geweest… hoe durf je de beste vriend van je kind weg te doen? Voelt als verraad.

2 likes

Ik heb een berichtje gestuurd!

1 like

Is deze al weg intussen?

Ik heb van de kolfset zelf ook even foto’s gemaakt. Ook kunnen er eventueel voedingstopjes en beha’s bij in maat L/XL. Zo niet, dan doneer ik die (ook als er iets anders bij zit wat je liever niet hebt).

Alles met de producten op de eerste foto’s in de post waar ik op antwoord samen voor 100 euro.

1 like

Is deze 60 of 70 breed?

1 like

60x120 is ie

helaas, ben opzoek naar 70!