Ik verkoop deze zoefzoef boomhut met 4 diertjes erbij. Gekocht (nieuw) in maart, nooit echt mee gespeeld.
Ophalen in Groningen of Leeuwarden of verzenden. Vraagprijs 25 euro, maar ik sta open voor een bod.
Ik verkoop deze zoefzoef boomhut met 4 diertjes erbij. Gekocht (nieuw) in maart, nooit echt mee gespeeld.
Ophalen in Groningen of Leeuwarden of verzenden. Vraagprijs 25 euro, maar ik sta open voor een bod.
Ik verkoop een aantal postpartum artikelen van o.a. Lansinoh, allemaal nog nooit gebruikt en in de verpakking. Het liefst verkoop ik het als 1 pakket voor €20 excl verzenden.
Ah dit doet gewoon pijn. Dit is echt de beste vriend van m’n dochter geweest… hoe durf je de beste vriend van je kind weg te doen? Voelt als verraad.
Ik heb een berichtje gestuurd!
Is deze al weg intussen?
Ik heb van de kolfset zelf ook even foto’s gemaakt. Ook kunnen er eventueel voedingstopjes en beha’s bij in maat L/XL. Zo niet, dan doneer ik die (ook als er iets anders bij zit wat je liever niet hebt).
Alles met de producten op de eerste foto’s in de post waar ik op antwoord samen voor 100 euro.
Is deze 60 of 70 breed?
60x120 is ie
helaas, ben opzoek naar 70!
Ja hij is weg!
Ik heb 2 slaapzakjes op vinted gezet.
Eentje van Jollein, zonder mouwen, 0,5 TOG, 70cm
En eentje van Koeka, met afritsbare mouwen, 0,9 TOG, 80cm.
Ze zijn nog in goede staat! Vooral die van Jollein want die was al snel te klein
Je weet maar nooit: heeft iemand nog een rugdrager (met frame) in de aanbieding?
Dat is natuurlijk ook een optie om een oproepje te doen idd @Fredje.
Hierbij mijn oproep: heeft er iemand een kinderfietsje van 14 inch die wij een jaartje kunnen lenen (of overnemen voor een lage prijs). Omgeving Groene Hart
Ik heb een aantal dingen die TEAB weg mogen:
Wanneer heb je hem nodig?
Vanaf augustus.
Ik verkoop een Engel jasje in ‘Rosewood’ in maat 50/56. Echt veel plezier van gehad, blijven mooie en chille jasjes.
Mijn Vinted
Wij zijn dan nog op vakantie, helaaasch.
Weg