Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Interesse! Ik stuur je een berichtje

2 likes

Verkoopt iemand toevallig deze ? Van de blokker. Zat in zo’n kado doos

Ik verkoop weer wat kleding van mijn dochtertje, vooral maat 68 en 74. O.a. H&M, Zara, Maed for Mini, Ammehoela, Hema en Stella McCartney kids. Hieronder een greep:

Ik verkoop ook een hele fijne rekbare bamboe draagdoek van Bam&Boe voor een klein prijsje. Heel makkelijk te knopen, heeft mij echt gered de eerste weken.

Vinted link.

2 likes

Verkocht

5 likes

Is er iemand geïnteresseerd in een Uppababy Vista 2 duowagen? Dus met 1 wieg en 2 zitjes.
Gekocht omdat de oudste 1 jaar en 9 maanden was toen de jongste werd geboren.
De oudste is nu 3,5 jaar, en we zijn klaar mee.
Hij is groen. Hele fijne wagen.

2 likes

Ik heb een tijdje terug kaartjes gekocht voor twee voorstellingen en nu kunnen we niet meer.

De eerste is Be Kind op zondag 8 september om 1 uur in Stadsschouwburg Utrecht.
De andere BB op zondag 29 september om 10 uur in Tivoli Vredenburg. Deze voorstelling is nu uitverkocht. Ik ben al eerder geweest en het is echt heel leuk.

Allebei voor een volwassene en kind en ze mogen per voorstelling weg voor 15 euro (heb er iets meer voor betaald).

5 likes

Ik ben geïnteresseerd in deze! Hoe wil je ze verkopen, gewoon via de mail oid?

3 likes

Stuur maar even een DM! Dan kan ik kijken of het een optie is om via daar een pdf te sturen.

Ik verkoop 3 Dilling rompers met korte mouw.

• 2x maat 56
  • 1x maat 62 (wit, net als de maat 56)
    Als je ze wil overnemen, stuur me dan een dm. Stuur ik een linkje naar mijn vinted ivm lagere verzendkosten!

1 like

Ik heb te koop:
-voedingskussen met 2 hoezen
-bopita witte box met lade, incl. matrasje
-twee boxkleden
-mobile met muziekje voor boven box/bedje
-mozesmandje/wiegje met standaard

Bij interesse kan ik de linkjes naar je sturen.
Prijs in overleg.
Ophalen vlak bij Leeuwarden.

Heeft iemand toevallig precies deze po knuffel van de kruidvat? Ik heb m denk ik ruim een jaar geleden gekocht en het is mijn zoon zn lievelings. Just my luck. Het moet ook precies deze zijn, had een po op bol besteld maar dat was “nee nee po”. :weary: Ik heb kruidvat er al over gesproken maar ze hebben niks meer helaas.
Ik heb nu geen reserve dus mocht iemand hem hebben liggen neem ik hem graag over

Wij wonen in t gooi maar wil er best een eindje voor rijden, eventueel opsturen dan betaal ik natuurlijk de verzendkosten en heb familie in brabant wonen!

2 likes

Hahahah wat een lelijk ding. Zo herkenbaar. Die van mij heeft ook de lelijkste knuffel van allemaal als favoriet

8 likes

Jaaa joh klote zooi! Had zoveel “mooie” knuffel gekocht en gekregen maar po is het helemaal. Hij zingt er zelfs een liedje over “mimi (zijn speen met knuffeldoekje” poooo, mimi poooo, mimi po lalalalaaaaa”

@anon44064118 yes top bedankt was dat even vergeten idd. Heb een bericht naar 1 gestuurd. Gaat eigenlijk tegen mn principes in om een knuffel van vinted te kopen (goooor) maar zal moeten :joy:. Daarom vroeg ik het ook hier, voelt alsof ik jullie “ken”.

7 likes

Je wast dat ding gewoon op 60 graden en dan is er niks aan de hand?
Speelgoed in een speelhoek of binnenspeeltuin is echt minstens net zo ranzig

3 likes

Denk zelfs ranziger want daar zitten ik weet niet hoeveel gore kinderen met hun gore snottengels aan. Deze knuffel heeft waarschijnlijk gewoon bij een gezin in huis gelegen en gooi je idd even in de was.

Ook nog
VTech blabla blocks speelhuis
Yogabal 75 cm
Maxocosi met zonneklep, base met Isofix
Meerijdstoeltje voor aan de kinderwagen voor dreumes/peuter.
Maxicosi drager voor in de bakfiets

Op te halen vlak bij Leeuwarden

Ik heb de dipsy hiervan met Koningsdag gekocht. Er waren ook heeel po’s! Dus heb echt goede hoop dat je hem nog wel ergens vindt haha

1 like

Heb er twee via vinted gekocht die hetzelfde zijn. Hopen dat de koning ermee akkoord gaat :joy:

1 like

Verkoopt hier iemand nog een mooi uv pakje in maat 50/56 ?
Geen heftige kleuren :joy:🫢

Ik verkoop via m’n insta @paperwhaleplay een complete kit voor een bouwplaats speelbak. (Vanaf morgen te bestellen). Mocht er iemand hier interesse hebben, weet je me te vinden :relaxed:

Meer info:

Verdere info vind je op m’n Instagram!

17 likes