Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heeft iemand toevallig precies deze po knuffel van de kruidvat? Ik heb m denk ik ruim een jaar geleden gekocht en het is mijn zoon zn lievelings. Just my luck. Het moet ook precies deze zijn, had een po op bol besteld maar dat was “nee nee po”. :weary: Ik heb kruidvat er al over gesproken maar ze hebben niks meer helaas.
Ik heb nu geen reserve dus mocht iemand hem hebben liggen neem ik hem graag over

Wij wonen in t gooi maar wil er best een eindje voor rijden, eventueel opsturen dan betaal ik natuurlijk de verzendkosten en heb familie in brabant wonen!

2 likes

Hahahah wat een lelijk ding. Zo herkenbaar. Die van mij heeft ook de lelijkste knuffel van allemaal als favoriet

8 likes

Jaaa joh klote zooi! Had zoveel “mooie” knuffel gekocht en gekregen maar po is het helemaal. Hij zingt er zelfs een liedje over “mimi (zijn speen met knuffeldoekje” poooo, mimi poooo, mimi po lalalalaaaaa”

@anon44064118 yes top bedankt was dat even vergeten idd. Heb een bericht naar 1 gestuurd. Gaat eigenlijk tegen mn principes in om een knuffel van vinted te kopen (goooor) maar zal moeten :joy:. Daarom vroeg ik het ook hier, voelt alsof ik jullie “ken”.

7 likes

Je wast dat ding gewoon op 60 graden en dan is er niks aan de hand?
Speelgoed in een speelhoek of binnenspeeltuin is echt minstens net zo ranzig

3 likes

Denk zelfs ranziger want daar zitten ik weet niet hoeveel gore kinderen met hun gore snottengels aan. Deze knuffel heeft waarschijnlijk gewoon bij een gezin in huis gelegen en gooi je idd even in de was.

Ook nog
VTech blabla blocks speelhuis
Yogabal 75 cm
Maxocosi met zonneklep, base met Isofix
Meerijdstoeltje voor aan de kinderwagen voor dreumes/peuter.
Maxicosi drager voor in de bakfiets

Op te halen vlak bij Leeuwarden

Ik heb de dipsy hiervan met Koningsdag gekocht. Er waren ook heeel po’s! Dus heb echt goede hoop dat je hem nog wel ergens vindt haha

1 like

Heb er twee via vinted gekocht die hetzelfde zijn. Hopen dat de koning ermee akkoord gaat :joy:

1 like

Verkoopt hier iemand nog een mooi uv pakje in maat 50/56 ?
Geen heftige kleuren :joy:🫢

Ik verkoop via m’n insta @paperwhaleplay een complete kit voor een bouwplaats speelbak. (Vanaf morgen te bestellen). Mocht er iemand hier interesse hebben, weet je me te vinden :relaxed:

Meer info:

Verdere info vind je op m’n Instagram!

17 likes

Ik heb deze nog te koop staan!

Medela freestyle flex kolf
2x 2 maanden gebruikt
Inclusief magnetron sterilisatiezakken, borstschilden 21mm en 24mm en moedermelk bewaarzakjes
Mag weg voor €75 incl

1 like

Het is er momenteel te warm voor maar eerdaags wil ik deze nieuwe nazomer/herfst sweatertjes op vinted zetten. Gemaakt van een duurdere maar ook heel mooie french terry stof van family fabrics . Mocht hier iemand belangstelling hebben /meer info willen over afmetingen etc., graag een pb.

4 likes

Heeft iemand toevallig de Alecto slaaptrainer in tijgervorm te koop? Het scherm is kapot en dat is nu geen probleem want hij kan nog geen klok lezen en het licht werkt nog wel, maar we kunnen nooit meer de klok verzetten.

We hebben al eens een andere gekocht toen de tijger niet mee terug kwam van een logeerpartij, maar mijn peuter is er bang voor :’)

Ik dacht echt een hit te hebben met dit tentje, maar mijn kind vindt er niks aan.
Hebben het 1x opgebouwd op de camping en alleen de buurmeisjes hebben er naar om gekeken. De koepeltent hebben we niet eens opgezet, alleen de tunnel en tipi.

Kan ik er hier iemand blij mee maken? Zou er graag €15,- voor willen excl evt verzenden.

1 like

Ik heb de kolf waarschijnlijk verkocht maar diegene wilde de accessoires niet. Dus nu wil ik alles extra gratis weggeven, tegen verzendkosten of ophalen in Utrecht. Veel melkzakjes, extra flesjes, extra Medela schilden, handkolf, haakaa, wegwerpcompressen en herbruikbare compressen, sterilisatorzakken en volgens mij nog meer.

2 likes

Het is niet helemaal het seizoen om winterlaarsjes te verhandelen, maar probeer het toch.

Laarzen van En Fant maat 24. Donkerpaars met gouden glitters. Is de winter versie dus gevoerd met wol. Profiel op de zool is bij de hak iets versleten en er zit ook ergens een lichte beschadiging van het rubber, zie foto’s

Mogen weg voor 5 euro. Ophalen in Rotterdam of verzenden. Kan via Vinted als je er okee mee bent om DHL of PostNl te kiezen.

Ik heb wel interesse! Ik stuur je een pb

Iemand die blij wordt van deze borstvoedingsdoek? Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de verzendkosten :raising_hand_woman:t3:

Ik verkoop ook deze mommybag van Sannerose:

Vraagprijs 120€ (nieuwprijs 333,95€) of doe een goed bod. Hij is gebruikt, maar in topstaat. Voor vragen DM maar, ook voor meer foto’s :slight_smile: hij staat ook op Vinted!

1 like

Ik verkoop dit Aerosleep matrasje met bijbehorende matrasbeschermer. Wij hebben deze in de co-sleeper gebruikt. Nog netjes, geen vlekken. Maat 40x80. Nieuwprijs was € 85, mag weg voor € 45 incl verzenden.

2 likes