Verkocht
Gewoon uit interesse maar waar is dit voor? Een huisdier? Waarom heet het een slaaphuis?
Het is een huisje om buiten te slapen voor baby’s/kleine kinderen.
Bij ons hebben ze die ook op de opvang.
Ohh goh ken ik helemaal niet! Snap wel dat het fijn kan zijn, mijn baby slaapt altijd uren extra buiten
Heeft iemand toevallig een deryan babytentje te koop?
Ja! Moet even checken of het idd de babyvariant is, maar weet het bijna zeker. Kind heeft er tot anderhalf jaar in gelegen, dus lijkt me dan de baby.
Edit: is idd de babyvariant! Stuur maar een pb dan kunnen we verder overleggen als je hem wil.
Ik heb er eventueel ook nog 1 liggen. Of als iemand anders wil natuurlijk.
Iemand toevallig shoesme schoentjes maat 19 te koop? Eventueel omgeving Utrecht? Hoeven niet eens leuk of unisex te zijn, onze zoon draagt nu alles
Ik verkoop deze. Staan er genoeg van op Marktplaats maar mijn USP is dat het telefoontje er nog bij zit, haha.
20 euro, ophalen in Utrecht. Eventueel kan ik het verzenden maar dan wel in een plastic tas, dus geen stevige doos eromheen, dus op eigen risico.
Iemand interesse in een baby autostoel cybex aton 5?
Altijd voorzichtig mee gedaan en geen ongelukken gehad uiteraard.
Mag weg voor €30
Ik heb nog steeds de kaartjes voor BB in Utrecht op 29 september! Echt een aanrader, superleuke voorstelling waarbij de kindjes kunnen participeren en lekker mee mogen dansen.
Ik ben misschien wel geïnteresseerd! Is dit ook nog leuk voor een kind van bijna 2 (omg how did that happen )?
Mijn destijds 3-jarige vond het ook heel leuk, die was mee met z’n broertje. En er waren meer kindjes die wat ouder waren. Dus ja ik denk het wel!
Thanks! Ik PB je.
Voordat ik dit op Vinted zet, even hier. Verzenden kan uiteraard wel eventueel via Vinted (ivm verzendkosten). Ze zijn allemaal gisteren gewassen
Een heleboel rompers, meeste van de Hema.
Maat 56
1x paars
1x grijs, overslag met extra rij drukkers
1x geel, overslag met extra rij drukkers
Maat 62/68
3x lange mouw
2x korte mouw
2x geen mouw
Maat 74/80
1x name it maat 74
1x hema maat 74/80
Maat 86
1x name it
Maat 86/92
2x lange mouw
7x korte mouw
Maat 98/104
6x korte mouw
1x lange mouw
1x geen mouw
Ook nog in de aanbieding. Overigens mini prijsjes (1 euro per stuk ofzo, meerdere voor een rond bedrag?), ook de rompers hierboven. En kunnen ook gewoon los, hoeft niet in de combinatie op de foto.
Maat 56
Vestje prenatal
Maat 62
Setje prenatal
Broek Prenatal
5 Broekjes/Leggings van H&M/Prenatal
Maat 68
Maat 74
5 Broekjes/Leggings van H&M/Lindex
Maat 92
3 Leggings Zara
Is er toevallig iemand die hun joolz aer+ buggy verkoopt?
Ik heb weer wat op Vinted gezet. Kleding met maten 104-110-116 en schoenen maat 23-24-25. Er staan ook nog wat kleinere maatjes op. Van bijna nooit gedragen tot gedragen.
https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21
Iemand geïnteresseerd in Mingo winterleggings maat 1-2 jaar? Staan op m’n Vinted, echt ideaal voor het najaar. Helaas te klein voor mn tweede kindje.Linkje leggings