Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand interesse in een baby autostoel cybex aton 5?
Altijd voorzichtig mee gedaan en geen ongelukken gehad uiteraard.

Mag weg voor €30

Ik heb nog steeds de kaartjes voor BB in Utrecht op 29 september! Echt een aanrader, superleuke voorstelling waarbij de kindjes kunnen participeren en lekker mee mogen dansen.

1 like

Ik ben misschien wel geïnteresseerd! Is dit ook nog leuk voor een kind van bijna 2 (omg how did that happen :smile:)?

Mijn destijds 3-jarige vond het ook heel leuk, die was mee met z’n broertje. En er waren meer kindjes die wat ouder waren. Dus ja ik denk het wel!

2 likes

Thanks! Ik PB je.

2 likes

Voordat ik dit op Vinted zet, even hier. Verzenden kan uiteraard wel eventueel via Vinted (ivm verzendkosten). Ze zijn allemaal gisteren gewassen :blush:
Een heleboel rompers, meeste van de Hema.

Maat 56

1x paars
1x grijs, overslag met extra rij drukkers
1x geel, overslag met extra rij drukkers

Maat 62/68

3x lange mouw
2x korte mouw
2x geen mouw

Maat 74/80

1x name it maat 74
1x hema maat 74/80

Maat 86

1x name it

Maat 86/92

2x lange mouw
7x korte mouw

Maat 98/104

6x korte mouw
1x lange mouw
1x geen mouw

5 likes

Ook nog in de aanbieding. Overigens mini prijsjes (1 euro per stuk ofzo, meerdere voor een rond bedrag?), ook de rompers hierboven. En kunnen ook gewoon los, hoeft niet in de combinatie op de foto.

Maat 56

Vestje prenatal

Maat 62

Setje prenatal

Broek Prenatal

5 Broekjes/Leggings van H&M/Prenatal

Maat 68

Maat 74

5 Broekjes/Leggings van H&M/Lindex

Maat 92

3 Leggings Zara

2 likes

Is er toevallig iemand die hun joolz aer+ buggy verkoopt?

Ik heb weer wat op Vinted gezet. Kleding met maten 104-110-116 en schoenen maat 23-24-25. Er staan ook nog wat kleinere maatjes op. Van bijna nooit gedragen tot gedragen.

https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

Iemand geïnteresseerd in Mingo winterleggings maat 1-2 jaar? Staan op m’n Vinted, echt ideaal voor het najaar. Helaas te klein voor mn tweede kindje.Linkje leggings

Hoe elastisch zijn deze? Mijn dochter is wat breder/dikker dan gemiddeld namelijk!

1 like

Ik heb wat Dilling en Cosilana (allemaal wol) op mn vinted gezet. Rompers vraag ik op Vinted 10 euro voor, maar ik sta open voor een goed bod, zeker als je er meerdere koopt. Oa deze, en nog wat andere kleuren en maten.

Maat 62

https://www.vinted.nl/member/36286725-noortjeleonie

1 like

Goede vraag, m’n oudste was wel echt vrij slank en haar zaten deze broekjes heel mooi (en sowieso alles van Mingo). Maar vind het geen stijve broekjes, ze zijn wel rekbaar en sluiten mooi aan.

2 likes

Vinted bijgewerkt met herfst & winter kleding

1 like

Ik ga mijn draagzak van ByKay op vinted zetten. Het is de tiny click carrier

Ik heb hem niet veel gebruikt ondanks dat het een heel fijne draagzak is.

Als je interesse hebt, stuur me een dm. Dan heb ik eigen foto’s

2 likes

Ik heb een bakfietszitje van Melia voor peuters, die dus echt veel te klein is voor peuters maar wel gebruikt kan worden voor baby’s/dreumessen. Het schuim van de stoel is kapot, ik gebruik het nog wel maar ik kan me voorstellen dat je het liever vervangt, dit is los te krijgen voor 25 euro.

Verder zit erbij:

• Dolly bevestigingsset
  • Plus 4s bekleding
  • Verkleiners

Omdat het kapot is geef ik het gratis weg, ophalen in Utrecht.

Ik had onderstaande legging besteld voor mijn dochter, maar ze past hem helaas niet. Ik ben te laat met terugsturen, dus wellicht kan ik er hier iemand blij mee maken? Het is een maat 110 maar ik vind hem vrij smal/klein vallen.
image

3 likes

Ik vind deze heel leuk! Ik stuur je een dm

2 likes

Hoeveel wou je ervoor hebben?

1 like

Ik dacht om hem voor 80 op vinted te zetten. Maar 75 zou ik ook ok vinden.