Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik stuur je een pm!

Oooo ik vind de stoffen van Eva Mouton zo leuk. Helaas niet de goede maat, maar echt tof

1 like

Mocht je eventueel iets in een kleinere maat willen, heb ik nog wel stof voor

Een step en nog een setje duplo. De step kan opgehaald worden in Rotterdam. De duplo staat op vinted. Link Vinted: https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

2 likes

Ik verkoop de Stokke Trailz. Het is inclusief wiegbak, maxi cosi en een stoel?/bak die je vanaf 6/8 maanden gebruikt + regenhoes.
Het is ideaal voor lange mensen en voor als je ook bijvoorbeeld in de bossen wilt wandelen.
Hij ziet er nog goed uit, alleen de banden moeten worden opgepompt. Ik heb uiteraard nog meer foto’s die kan ik sturen in een privebericht.

Ophalen in Rotterdam.

Ik kwam bij het opruimen nog 2 bakken met te kleine kinderkleding en schoenen tegen.

Meisjeskleding in maat 68 t/m 92 en schoenen in maat 22. Ook veel ertussen met prijskaartje er nog aan.

Mocht iemand interesse hebben:
https://www.vinted.nl/member/232349888-gn1921

Prijzen kunnen nog wat lager, aangezien iedereen op vinted altijd lager wil bieden😂

Die zwart-roze Nikes zijn echt te leuk (zou willen dat die in mijn maat waren! Haha)

2 likes

Een hele domme vraag misschien maar hoe oud zijn kindjes ongeveer als ze maat 22 in schoenen hebben?

Ik ben in verwachting van een jongetje maar vind zowel de beige en cognac schoenen van de Zara én de zwart-roze van Nike echt geweldig :heart:

1 like

Heb mijn vinted aangevuld met herfst/winter items, stuur me een DM voor het linkje 🩷

De mijne is 2 en gaat nu langzaam naar 22, dus duurt nog wel even (tenzij m’n dochter hele kleine voeten heeft haha, dan vergeet maar wat ik gezegd heb)

1 like

Ik heb een zoontje van bijna 2 en die heeft nu maat 23.

1 like

@Livre @Geranium aah dankjewel beide! Ik ga even een berichtje sturen

1 like

Mijn dochter 23/24 en bijna 2

3 likes

Mijn zoontje is 1 jaar en 2 maand en zit nu in maat 22. Hij heeft wel grote voeten

2 likes

Is echt lastig in te schatten, mijne droeg maat 22 al met 14 maanden. En is geen extreem groot kindje verder…

2 likes

Mijn dochter van 2,5 heeft 25/26

2 likes

Het verschilt ook wel per merk hoe de schoentjes vallen… Heb wel eens verschillende schoentjes in een zelfde maat gehad, waarbij 1 paar te groot was en 1 paar wel pastte (bijv Nike / H&M)

2 likes

Hier ook al maat 22 met 14 a 15 maanden (meisje) dus niet te voorspellen denk ik. En inderdaad voetjes en schoenen goed meten, bv met meetmaatje, want veel kindjes dragen te kleine schoenen.

2 likes

Mijn oudste dochter begon heel keurig met maat 19/20.

Mijn jongste dochter zat echter direct in 22 :joy: dus als je echt op safe wil zou ik eerder maat 24 ofzo kopen.

1 like

Ik heb o.a. twee merinowollen rompers van lil atelier en dilling te koop in 56/62
Ook warme schoentjes van konges slojd maat 20

Staan op vinted

5 likes