Hoe elastisch zijn deze? Mijn dochter is wat breder/dikker dan gemiddeld namelijk!
Ik heb wat Dilling en Cosilana (allemaal wol) op mn vinted gezet. Rompers vraag ik op Vinted 10 euro voor, maar ik sta open voor een goed bod, zeker als je er meerdere koopt. Oa deze, en nog wat andere kleuren en maten.
Maat 62
Goede vraag, m’n oudste was wel echt vrij slank en haar zaten deze broekjes heel mooi (en sowieso alles van Mingo). Maar vind het geen stijve broekjes, ze zijn wel rekbaar en sluiten mooi aan.
Ik ga mijn draagzak van ByKay op vinted zetten. Het is de tiny click carrier
Ik heb hem niet veel gebruikt ondanks dat het een heel fijne draagzak is.
Als je interesse hebt, stuur me een dm. Dan heb ik eigen foto’s
Ik heb een bakfietszitje van Melia voor peuters, die dus echt veel te klein is voor peuters maar wel gebruikt kan worden voor baby’s/dreumessen. Het schuim van de stoel is kapot, ik gebruik het nog wel maar ik kan me voorstellen dat je het liever vervangt, dit is los te krijgen voor 25 euro.
Verder zit erbij:
- Dolly bevestigingsset
- Plus 4s bekleding
- Verkleiners
Omdat het kapot is geef ik het gratis weg, ophalen in Utrecht.
Ik had onderstaande legging besteld voor mijn dochter, maar ze past hem helaas niet. Ik ben te laat met terugsturen, dus wellicht kan ik er hier iemand blij mee maken? Het is een maat 110 maar ik vind hem vrij smal/klein vallen.
Ik vind deze heel leuk! Ik stuur je een dm
Hoeveel wou je ervoor hebben?
Ik dacht om hem voor 80 op vinted te zetten. Maar 75 zou ik ook ok vinden.
Heel leuk, waar is deze van?
Zara!
Absoluut het verkeerde seizoen om te (ver)kopen maar ik heb 2 hydrofiele slaapzakken van Lodger in de aanbieding. Gebruikt en dat is aan de stof te zien (zwart is vaal geworden) maar geen gebreken en ook de rits werkt goed.
Dit is de dunste slaapzak die ik ben tegengekomen en heel geschikt voor warme dagen.
Maat is 86-98 maar ze vallen behoorlijk smal!
Prijs: 5 euro voor beide excl verzenden. Kan via Vinted. Graag wel enkel verzenden via DHL/PostNL. De rest zit te ver weg.
Deze zijn echt geweldig!
Ik ga eerdaags o.a. deze sweatertjes op vinted zetten, misschien is er hier ook een liefhebber voor. Gemaakt van een mooie french terry van family fabrics.
Deze zijn mt 80
Wat is je vinted?
Ja ik wil ook weten wat je Vinted is, die trui met egeltjes 🥹😍
Zo jammer dat mijn zoontje al in 98 zit! Super
Leuke truien