Heel leuk, waar is deze van?
Zara!
Absoluut het verkeerde seizoen om te (ver)kopen maar ik heb 2 hydrofiele slaapzakken van Lodger in de aanbieding. Gebruikt en dat is aan de stof te zien (zwart is vaal geworden) maar geen gebreken en ook de rits werkt goed.
Dit is de dunste slaapzak die ik ben tegengekomen en heel geschikt voor warme dagen.
Maat is 86-98 maar ze vallen behoorlijk smal!
Prijs: 5 euro voor beide excl verzenden. Kan via Vinted. Graag wel enkel verzenden via DHL/PostNL. De rest zit te ver weg.
Deze zijn echt geweldig!
Ik ga eerdaags o.a. deze sweatertjes op vinted zetten, misschien is er hier ook een liefhebber voor. Gemaakt van een mooie french terry van family fabrics.
Deze zijn mt 80
Wat is je vinted?
Ja ik wil ook weten wat je Vinted is, die trui met egeltjes 🥹😍
Zo jammer dat mijn zoontje al in 98 zit! Super
Leuke truien
Ik heb de Koeka voetenzak, nieuw gekocht voor 60 euro voor in de maxicosi, maar was toch net te warm voor mijn kindje. Voor een aantal korte autoritten gebruikt.
Vraagprijs = 20 euro
Ophalen in amsterdam
Wat kosten ze per stuk en eventueel per 2?
Deze sweatertjes in deze maat €13,50 p.st bij 2 st. _ 10%. Het wolven/uilen sweatertje mag in deze maat voor €12,- , heb ik wat goedkoper in kunnen kopen
Heeft iemand toevallig een “echte” fiets 12 inch te koop (of gratisssss natuurlijk). Omgeving t gooi/amersfoort/almere etc
Is puur om te oefenen, we fietsen geen grote stukken of ergens naartoe dus vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Hij speelt veel met de buurmeisjes die ook een fiets hebben dus daarom lijkt het me leuk voor hem! Hij heeft al een loopfiets en een scoot & ride step, dus het is puur voor “erbij”.
Ik wil mijn Isara the one draagzak verkopen. Het is deze print: klik Ik zou er graag 80 euro voor krijgen maar prijs is bespreekbaar. Iemand interesse?
Lang verhaal
Ik heb hem in 2020 al gekocht maar mijn zoontje vond dragen verschrikkelijk dus slechts 3 keer gebruikt. Omdat ik het zo stom en zonde vond () telkens voor me uitgeschoven om te verkopen, maar nu moet het er toch maar van komen want hij past er helemaal niet meer in.
Toevallig wel, kind kan eindelijk op zijn nieuwe fiets. Moet alleen nog wel even de zijwieltjes vinden. Stuur me maar een berichtje, ik zal straks even foto’s maken. Omgeving ietsje verder uit de buurt wel.
Deze helm is bij ons overbodig. Amper gedragen omdat onze dochter deze absoluut niet wilde dragen. Is nooit gevallen en ziet er nog uit als nieuw.
Bobike maat xxs.
Ik zou er graag €7,50 exclusief verzenden voor willen hebben. Mag ook via Vinted.
Heeft iemand interesse in deze jurkjes/jumpsuit? Ik ben de kast van mijn dochter aan het opruimen.
Links is maat 80, rechts 86. 2x nieuw, 1x nieuw zonder prijskaartje. Helaas is ze er door het slechte voorjaar uitgegroeid voor de zon ging schijnen 3x zara, de zonnebloemen jurk is van Next.
Ik dacht aan €20 voor de vier (verkoop ze het liefst in 1x) verzenden kan via Vinted.
Heb je een pb gestuurd!