Iemand interesse in 2 fijne slaapzakken en een mooi winter/ski pak voor baby’s?
Winterpak is maat 74
Slaapzak maat 90
Slaapzak maat 68/80
Staat ook op Vinted.
Iemand interesse in 2 fijne slaapzakken en een mooi winter/ski pak voor baby’s?
Winterpak is maat 74
Slaapzak maat 90
Slaapzak maat 68/80
Staat ook op Vinted.
Ik heb interesse in alledrie. Heb je een linkje?
Ik verkoop mijn Medela kolf! Hij is dubbelzijdig en oplaadbaar, dus ook chill als je geen stopcontact in de buurt hebt.
Ik heb er in totaal 6 maanden mee gekolfd, parttime op werk, dus denk dat ie zeker een tweede ronde goed mee kan!
Heb ook borstschilden, flesjes, koeltas enz.
Nieuwprijs is 200 euro, ik wil er graag 50 euro voor en ophalen in Amsterdam ![]()
Ik heb interesse! Zou je hem ook willen verzenden?
De HEMA slaapzak is net verkocht zie ik. Wil je de andere evt? Heb ze even op verborgen gezet
Het ging mij vooral om die slaapzak en dat winterpakje, maar dan laat ik het voorbijgaan!
Ik heb (o.a.) een serie jurkjes net op Vinted gezet, maat 104 allemaal, ook nog wat baby kleding 62-68 (name-it, sproet&sprout, Zara, zeeman - van alles haha).
Vinted linkje kan ik via pb effe geven als er interesse is ![]()
Daar heb ik wel interesse in. Zijn ze er nog en zou je je Vinted dan willen pb’en?
Verkoopt er nog iemand wollen rompers maat
62/68 unisex of meisje !
Volgens mij heb ik er nog 1 van Dilling, een roze. Zal even voor je kijken.
In aanloop naar december heb ik alvast de speelgoedkast opgeruimd en vooral veel (educatieve) spellen op Vinted gezet voor een klein prijsje.
Hieronder een deel, stuur me een pb voor mijn Vinted profiel!
Heb je die van Paw Patrol nog?
Ja!
Nog steeds wat Duplo te koop!
https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21
De laatste twee foto’s zijn één set.
Vinted gevuld met kleding van onze jongste. Unisex/jongenskleding variërend van maat 50-86. Veel Zara, HEMA en H&M. Sommige merken zoals Play Up, Nixnut en Mini Rodini. Hieronder een kleine greep:
Er staat ook nog een zwarte Tripp Trapp babyset op en een waterbak van Plan Toys.
Stuur me maar een pb voor mijn Vinted!
Nu hopelijk ooit nog tijd vinden om de kleding van mijn dochter uit te zoeken😅.
Heeft er iemand interesse in deze jas? Het is een zwangerschapsjas, maar er zit niet heel veel extra ruimte. Dus niet geschikt voor de laatste weken / laatste trimester, denk ik. Mag weg tegen verzendkosten.
Hoeveel vraag je voor de Ariël en het poppenhuis?
Ariël 15 en poppenhuis 40.