Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Kan ik iemand hier blij mee maken?

Is iets misgegaan met terugsturen en bol gaf aan dat we hem mochten houden.’

Ook heb ik wat babykleding in maat 44 die mijn dochter niet meer past kan ik hier iemand blij mee maken?

Tegen verzendkosten of gratis ophalen in Twente

5 likes

Heb je de klamboe nog? 🩷

2 likes

Ja hij is er nog!

2 likes

Kan ik hier nog iemand blij maken met een unieke sweaterdress gemaakt van een french terry designerstof van Eva Mouton? Nieuw met of zonder legging. Dit is een maat 104

Graag een pb bij belangstelling

5 likes

Ik heb nog een bruine veiligheidsbeugel van de joolz aer in de aanbieding. Eigenlijk bijna niet gebruikt. Wel van de normale variant, niet de + (geen idee of dat onderling past)

Ik heb een pakketje kleertjes maat 44. Onze dochter past het niet meer.
Kan ik iemand hier blij mee maken? Gratis ophalen Twente of tegen verzendkosten

Edit: pakketje is vergeven

23 likes

Wat lief dat je aanbiedt :smiling_face_with_three_hearts: misschien gek om te zeggen maar ik heb altijd twee pakjes 44 bewaard (niet gebruikt want 50 paste net) en die zijn twee keer goed van pas gekomen bij vriendinnen (2x langsgebracht in het ziekenhuis), mocht je twijfelen om iets te bewaren.

2 likes

Ah nee zeker niet gek, ik heb ook 2 pakjes bewaard (de 2 eerste pakjes)
Kan altijd handig zijn inderdaad, maar vond dit wel weer veel on te bewaren haha

1 like

Weg

Ik stuur je een pm!

Oooo ik vind de stoffen van Eva Mouton zo leuk. Helaas niet de goede maat, maar echt tof

1 like

Mocht je eventueel iets in een kleinere maat willen, heb ik nog wel stof voor

Een step en nog een setje duplo. De step kan opgehaald worden in Rotterdam. De duplo staat op vinted. Link Vinted: https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

2 likes

Ik verkoop de Stokke Trailz. Het is inclusief wiegbak, maxi cosi en een stoel?/bak die je vanaf 6/8 maanden gebruikt + regenhoes.
Het is ideaal voor lange mensen en voor als je ook bijvoorbeeld in de bossen wilt wandelen.
Hij ziet er nog goed uit, alleen de banden moeten worden opgepompt. Ik heb uiteraard nog meer foto’s die kan ik sturen in een privebericht.

Ophalen in Rotterdam.

Ik kwam bij het opruimen nog 2 bakken met te kleine kinderkleding en schoenen tegen.

Meisjeskleding in maat 68 t/m 92 en schoenen in maat 22. Ook veel ertussen met prijskaartje er nog aan.

Mocht iemand interesse hebben:
https://www.vinted.nl/member/232349888-gn1921

Prijzen kunnen nog wat lager, aangezien iedereen op vinted altijd lager wil bieden😂

Die zwart-roze Nikes zijn echt te leuk (zou willen dat die in mijn maat waren! Haha)

2 likes

Een hele domme vraag misschien maar hoe oud zijn kindjes ongeveer als ze maat 22 in schoenen hebben?

Ik ben in verwachting van een jongetje maar vind zowel de beige en cognac schoenen van de Zara én de zwart-roze van Nike echt geweldig :heart:

1 like

Heb mijn vinted aangevuld met herfst/winter items, stuur me een DM voor het linkje 🩷

De mijne is 2 en gaat nu langzaam naar 22, dus duurt nog wel even (tenzij m’n dochter hele kleine voeten heeft haha, dan vergeet maar wat ik gezegd heb)

1 like

Ik heb een zoontje van bijna 2 en die heeft nu maat 23.

1 like