Verkoop- en weggeeftopic zw/k

@Livre @Geranium aah dankjewel beide! Ik ga even een berichtje sturen

1 like

Mijn dochter 23/24 en bijna 2

3 likes

Mijn zoontje is 1 jaar en 2 maand en zit nu in maat 22. Hij heeft wel grote voeten

2 likes

Is echt lastig in te schatten, mijne droeg maat 22 al met 14 maanden. En is geen extreem groot kindje verder…

2 likes

Mijn dochter van 2,5 heeft 25/26

2 likes

Het verschilt ook wel per merk hoe de schoentjes vallen… Heb wel eens verschillende schoentjes in een zelfde maat gehad, waarbij 1 paar te groot was en 1 paar wel pastte (bijv Nike / H&M)

2 likes

Hier ook al maat 22 met 14 a 15 maanden (meisje) dus niet te voorspellen denk ik. En inderdaad voetjes en schoenen goed meten, bv met meetmaatje, want veel kindjes dragen te kleine schoenen.

2 likes

Mijn oudste dochter begon heel keurig met maat 19/20.

Mijn jongste dochter zat echter direct in 22 :joy: dus als je echt op safe wil zou ik eerder maat 24 ofzo kopen.

1 like

Ik heb o.a. twee merinowollen rompers van lil atelier en dilling te koop in 56/62
Ook warme schoentjes van konges slojd maat 20

Staan op vinted

5 likes

Iemand interesse in 2 fijne slaapzakken en een mooi winter/ski pak voor baby’s?

Winterpak is maat 74

Slaapzak maat 90

Slaapzak maat 68/80

Staat ook op Vinted.

1 like

Ik heb interesse in alledrie. Heb je een linkje?

Ik verkoop mijn Medela kolf! Hij is dubbelzijdig en oplaadbaar, dus ook chill als je geen stopcontact in de buurt hebt.

Ik heb er in totaal 6 maanden mee gekolfd, parttime op werk, dus denk dat ie zeker een tweede ronde goed mee kan!

Heb ook borstschilden, flesjes, koeltas enz.

Nieuwprijs is 200 euro, ik wil er graag 50 euro voor en ophalen in Amsterdam :slight_smile:

Ik heb interesse! Zou je hem ook willen verzenden?

De HEMA slaapzak is net verkocht zie ik. Wil je de andere evt? Heb ze even op verborgen gezet

Het ging mij vooral om die slaapzak en dat winterpakje, maar dan laat ik het voorbijgaan!

2 likes

Ik heb (o.a.) een serie jurkjes net op Vinted gezet, maat 104 allemaal, ook nog wat baby kleding 62-68 (name-it, sproet&sprout, Zara, zeeman - van alles haha).

IMG-8988

Vinted linkje kan ik via pb effe geven als er interesse is :blush:

4 likes

Deryan tentje. 1x opgezet, nooit in geslapen

2 likes

Lodger mini bunker maxi cosi voetenzak

3 likes

Daar heb ik wel interesse in. Zijn ze er nog en zou je je Vinted dan willen pb’en?

1 like

Verkoopt er nog iemand wollen rompers maat
62/68 unisex of meisje !