Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Volgens mij heb ik er nog 1 van Dilling, een roze. Zal even voor je kijken.

3 likes

In aanloop naar december heb ik alvast de speelgoedkast opgeruimd en vooral veel (educatieve) spellen op Vinted gezet voor een klein prijsje.
Hieronder een deel, stuur me een pb voor mijn Vinted profiel!

3 likes

Heb je die van Paw Patrol nog?

Ja!

3 likes

Nog steeds wat Duplo te koop!
https://www.vinted.nl/member/66508430-rjhl21

De laatste twee foto’s zijn één set.

1 like

Vinted gevuld met kleding van onze jongste. Unisex/jongenskleding variërend van maat 50-86. Veel Zara, HEMA en H&M. Sommige merken zoals Play Up, Nixnut en Mini Rodini. Hieronder een kleine greep:

Er staat ook nog een zwarte Tripp Trapp babyset op en een waterbak van Plan Toys.

Stuur me maar een pb voor mijn Vinted!

Nu hopelijk ooit nog tijd vinden om de kleding van mijn dochter uit te zoeken😅.

Heeft er iemand interesse in deze jas? Het is een zwangerschapsjas, maar er zit niet heel veel extra ruimte. Dus niet geschikt voor de laatste weken / laatste trimester, denk ik. Mag weg tegen verzendkosten.

3 likes

Hoeveel vraag je voor de Ariël en het poppenhuis?

Ariël 15 en poppenhuis 40.

1 like

Tegen elk aannemelijk bod

Een 3-in-1 draagvest in behoorlijk uitgesproken print. Maat S. Bevat 2 ritsen dus je kan 'm gebruiken om te dragen (buik en rug), in je zwangerschap en dus ook erna. Ik heb 'm minder dan 5x gedragen (gekocht bij 2e kind en die was niet zo van het dragen) dus in perfecte staat.

Screenshot_20241030_110840_Samsung Internet
Screenshot_20241030_110910_Samsung Internet
Screenshot_20241030_110956_Samsung Internet
Screenshot_20241030_110931_Samsung Internet

Ophalen in Rotterdam of verzenden.

Alle info op https://greyse.com/en/babywearing-sweatshirts/270-babywearing-and-maternity-sweatshirt-5-in-1-blue-monstera.html

2 likes

Ok, is buiten m’n budget dus dan laat ik het gaan :blush:

1 like

Je hebt m’n favoriete pakje (rechts onderin 2e foto) van onze dochter in een mini maat voor baby 2😍 dus ik heb ‘m direct gekocht.

2 likes

Ah leuk! Ik ga deze ook weer in een grotere maat kopen. Zo een leuk pakje :smile:

1 like

Je zit wel in verkooptopic zwanger / kinderen, wist je dat?

3 likes

Hahaha voor de fancy toddlers :rofl:

5 likes

Ooh hahahahaha. Ik ga ‘m ff verplaatsen :joy: mocht iemand ‘m voor z’n kind willen mag je alsnog dm’en :joy:

4 likes

Iemand die deze winter kleding wil?
Witte pakje maat 74, grijze ook, jas is 80.

3 likes

Ik verkoop de stokke babyset + blad in het zwart. Het heeft lichte gebruikerssporen. Voor meer foto’s, pb! Doe een leuk bod

En de Marble rush ultimate set. Compleet €30

2 likes

Markplaats link:

1 like

Wat wil je voor de babyset?