Ah dat is idd wel heel ver weg.
Het is voor mij nu een beetje lastig om zo’n groot pakket te versturen. Maar als er niemand anders in de buurt interesse heeft, dan kan ik wel iemand vragen een pakket weg te brengen.
Ik hou je even in gedachten ok ![]()
Ah dat is idd wel heel ver weg.
Het is voor mij nu een beetje lastig om zo’n groot pakket te versturen. Maar als er niemand anders in de buurt interesse heeft, dan kan ik wel iemand vragen een pakket weg te brengen.
Ik hou je even in gedachten ok ![]()
Super lief!!
Als er iemand toevallig op zoek is naar een Stokke Limas draagzak, let me know! Nauwelijks gebruikt, in een grijze kleur.
EDIT: dat ging snel, rompers zijn allemaal vergeven.
Omdat ik weet hoe geliefd de bamboo rompers van HEMA hier zijn
bied ik 2 romper pakketten aan tegen verzendkosten.
Gratis pakket maat 74/80 (vergeven)
9 stuks, Witte rompers hebben wat vlekken, rest ziet en netjes uit.
Gratis pakket maat 86/92 (vergeven)
6 stuks. Volgens mij geen vlekken.
Ik zou heel graag de 86/92 wel willen ![]()
![]()
Wil je me een PB sturen? Dan stuur ik het naar je op.
Mag ik de 74/80?![]()
Wow, dat ging snel haha ![]()
Wil jij me ook een PB sturen? Dan zorg ik dat ze jouw kant op komen!
Wij doen deze zelfgemaakte duplo tafel weg, omdat ze hier eigenlijk alleen maar op de grond speelt met haar duplo. De tafel is helemaal compleet met bewaarbakken, duploplaat en stoel erbij. Duploplaat zit vast aan de tafel.
Stoel is wel een andere kleur dan de tafel, aangezien wij de witte stoel gepersonaliseerd hebben.
€35,- ophalen omgeving Zaanstad
Ik heb een Tula Free to Grow te koop in de olijfgroene kleur met zwarte zwaluwen en een Mutsy Traveller kinderwagen omgeving van Leeuwarden.
Als er iemand interesse heeft stuur maar een PB.
Ik heb mijn vinted met meisjeskleding maat 56-62 upgedate. Pb maar voor linkje
Iemand interesse in een Takkie trui van de Hema? Maat 74, vorige winter 1x gedragen. Staat ook op Vinted.
Draagperiode is officieel over, heb alleen nog zo’n heupdrager, zo jammer. Vooral de Little Frog draagdoek vind ik zoooo mooi.
Ahhh de ringsling! Leuk om nog weer eens te zien haha! Hij was volgens mij van Didymos.
Ahh ik dacht al dat hij van het forum kwam. Hij is zo mooi ![]()
Ik wil de overall, draagdoek en ringsling wel van je overnemen. Ik stuur je zo een pb! ![]()
Als je hem nog hebt heb ik wel belang bij het Engel jasje!
Heb ik nog, stuur maar een dm ![]()